Αναζήτηση





Commodities are powered by Investing.com

Ναυτιλία

Πώς αποτιμούν οι παραγωγικοί φορείς της Βόρειας Ελλάδας τις εξελίξεις στον ΟΛΘ

Ο φάκελος του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο

Μείωση 31,5% στις παραγγελίες των ναυπηγείων της Κίνας

Για τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της χώρας, οι παραγγελίες για νέα πλοία το πρώτο πεντάμηνο του 2017 έχουν ανέλθει σε 8,74 εκατ. DWT, μείωση κατά 37%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους

Terminal Link: Aποκατάσταση του ιστορικού ρόλου του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Η κοινοπραξία "βλέπει" δύο μεγάλες φάσεις ανάπτυξης: η πρώτη περιλαμβάνει μικρές επενδύσεις για άμεσες βελτιώσεις και η δεύτερη  αφορά την πραγματοποίηση μεγάλων επενδύσεων, ώστε το λιμάνι να υποδέχεται πλοία μεγαλύτερου βυθίσματος και να καταστεί βασικός προορισμός

Σε πλήρη λειτουργία και οι 4 δεξαμενές του ΟΛΠ

 Ολοκληρώθηκε η επισκευή της πλωτής δεξαμενής Περάματος «Πειραιάς I»

ΛΑΝΕ: Αναβάλλονται μέχρι 30 Ιουνίου τα δρομολόγια του «Βιτσέντζος Κορνάρος»

Τα προγραμματισμένα δρομολόγια του πλοίου από τις 22 Ιουνίου έως τις 30 Ιουνίου για Κύθηρα, Αντικύθηρα, Κίσσαμο Χανίων θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

Κοντοές (ΟΛΠΑ): Το νέο εμπορικό τμήμα στο λιμάνι της Πάτρας δίνει προοπτικές ανάπτυξης

Τονίζει ταυτόχρονα, ότι είναι απαραίτητο να συνδεθεί το λιμάνι με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που ήδη κατασκευάζεται, ώστε να λειτουργήσει ως πλήρης κόμβος συνδυασμένων μεταφορών.

H Cosco κινείται για την εξαγορά έναντι 4 δισ. δολαρίων την Orient Overseas Container Line

Η Wall Street Journal επισημαίνει ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία εμπορευματοκιβωτίων, η οποία μεταφέρει παγκοσμίως την πλειοψηφία των μεταποιημένων προϊόντων, είναι μια αγορά αξίας 1 τρισ. δολαρίων.

Δεμένο μέχρι νεοτέρας λόγω τεχνικής βλάβης παραμένει το Ε/Γ-Ο/Γ «Βιτσέντζος Κορνάρος»

Σύμφωνα με ενημέρωση τις πλοιοκτήτριας εταιρείας, τα αυριανά (21/6) δρομολόγια του πλοίου θα μείνουν ανεκτέλεστα.

Κουρουμπλής: Η Ελλάδα θα επιδιώξει την έδρα μεγάλων ναυτιλιακών ασφαλιστικών εταιρειών ενόψει Brexit

Το υπουργείο βρίσκεται σε διάλογο με μεγάλες ναυτιλιακές ασφαλιστικές εταιρείες του Λονδίνου, καθώς ένα μεγάλο μέρος του τζίρου τους προέρχεται από την ελληνική ναυτιλία, η οποία είναι πρώτη στην παγκόσμια κατάταξη.

Η κοινοπραξία DIEP -Belterra-Terminal Link ανακηρύχθηκε προτιμώμενος επενδυτής στον ΟΛΘ

Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο και η σύμβαση πώλησης θα υπογραφεί μετά τη σχετική έγκριση.

BP: Ξεκίνησε η παραγωγή πετρελαίου από το μεγαλύτερο πλοίο του κόσμου στη Βόρεια Θάλασσα

Η παραγωγή  αναμένεται να αυξηθεί τους προσεχείς μήνες, φθάνοντας τελικά σε 130.000 βαρέλια πετρελαίου ανά ημέρα

Πτώχευσε η τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή της Γερμανίας Rickmers Holding

Η εταιρεία συμφερόντων της οικογενείας του εφοπλιστή Μπέρτραμ Ρίκμερς έχει συνολικά χρέη στα 1,3 δισ. δολ.

Στα 5,2 δισ. δολ. το ναυπηγείο που σχεδιάζει η Aramco στον Κόλπο

Η παραγωγή αναμένεται να αρχίσει το 2019 και να φτάσει σε πλήρη παραγωγική δυνατότητα το 2022

Σε ναυπηγείο στο Πέραμα θα ρυμουλκηθεί το φορτηγό πλοίο MED STAR

Το «MED STAR» μεταφέρει 33 φορτηγά, που σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν έχουν υποστεί ζημιές

Πιτσιόρλας: Δεν έχει εκφραστεί προς το παρόν επενδυτικό ενδιαφέρον για τα ναυπηγεία

Ο υφυπουργός άκουσε τα προβλήματα και τις ανησυχίες των εργαζομένων του Νεωρίου

Σε 4 αντί για 7 χρόνια θα υλοποιηθούν οι επενδύσεις των 180 εκατ. ευρώ στον ΟΛΘ

Σύμφωνα με τον συντονιστή της πλειοδότριας εταιρείας, την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να οριστικοποιηθεί η συμφωνία.

Ξεκινάνε σήμερα (16/6) τα δρομολόγια του «ΣΥΜΗ ΙΙ» από Βόλο για τις Σποράδες

Το πλοίο απέπλευσε από το λιμάνι του Βόλου στις 11:00 το πρωί και θα εκτελεί δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Κατασβέστηκε η φωτιά σε οχηματαγωγό πλοίο υπό σημαία Κύπρου ανοιχτά της Ρόδου

Το πλοίο με 32 επιβαίνοντες είχε αναχωρήσει από τη Ρόδο με προορισμό τη Σαντορίνη, μεταφέροντας 33 φορτηγά οχήματα, όταν υπό αδιευκρίνιστη αιτία εκδηλώθηκε η φωτιά παίρνοντας γρήγορα διαστάσεις.

Capital Link: Οι συνέπειες της κρίσης του Κατάρ για την αγορά δεξαμενόπλοιων

Η Capital Link εκτιμά, ότι η κρίση του Κατάρ «θα μπορούσε να έχει μικρό αρνητικό αντίκτυπο στην αγορά VLCC, ωστόσο μπορεί να ωφεληθεί η αγορά Aframaxes και Suezmaxes».

Δεμένο στον Κίσσαμο παραμένει το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» λόγω τεχνικής βλάβης

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία ΛΑΝΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τα σημερινά (14/6) δρομολόγια του πλοίου θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.
Σελίδα 1 από 21