Ενέργεια

Η Γερμανία κινδυνεύει να μην πιάσει τους κλιματικούς στόχους για το 2030 (Reuters)

Η Γερμανία κινδυνεύει να μην πιάσει τους κλιματικούς στόχους για το 2030 (Reuters)
Ενόψει των εθνικών εκλογών στις 23 Φεβρουαρίου, το συμβούλιο έχει τόνισει ότι πρέπει να υπάρξει ένα ενημερωμένο πρόγραμμα δράσης για το κλίμα που πρέπει να παρουσιάσει η νέα κυβέρνηση εντός ενός έτους από την ανάληψη των καθηκόντων του βάσει του νόμου περί προστασίας του κλίματος

Η Γερμανία πιθανότατα θα αποτύχει να επιτύχει τους κλιματικούς στόχους της για το 2030, αν δεν εφαρμοστούν σημαντικές αλλαγές πολιτικής, δήλωσαν κυβερνητικοί σύμβουλοι για το κλίμα σε μελέτη που δόθηκε στη δημοσιότητα την Τετάρτη, σύμφωνα με το Reuters.

Τα δεδομένα της κλιματικής αλλαγής

Το ανεξάρτητο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων για την Κλιματική Αλλαγή, το οποίο πρέπει να επανεξετάζει τις κλιματικές επιδόσεις της χώρας σε τακτά χρονικά διαστήματα, είπε ότι η Γερμανία δεν θα πετύχει τον στόχο της να μειώσει το 65% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030 σε σύγκριση με το 1990, κυρίως λόγω των μεταφορών και των κατασκευών.

Το συμβούλιο είχε ήδη πει πέρυσι ότι η Γερμανία ήταν πιθανό να χάσει τους δεσμευτικούς της στόχους για τα αέρια του θερμοκηπίου.

Ενόψει των εθνικών εκλογών στις 23 Φεβρουαρίου, το συμβούλιο τόνισε ότι η έκθεση διατυπώνει απαιτήσεις για ένα ενημερωμένο πρόγραμμα δράσης για το κλίμα που πρέπει να παρουσιάσει η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές εντός ενός έτους από την ανάληψη των καθηκόντων του βάσει του νόμου περί προστασίας του κλίματος.

Παρόλο που οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου μειώνονται πρόσφατα, συμβάλλοντας στη συνολική επίτευξη των ετήσιων στόχων, ο ρυθμός θα πρέπει να αυξηθεί κατά 50% από φέτος για να επιτευχθεί ο στόχος του 2030, σύμφωνα με το συμβούλιο.

Μείωση των εκπομπών ρύπων

Το συμβούλιο σημείωσε πρόοδο στη μείωση των εκπομπών στον ενεργειακό τομέα και σε κάποιο βαθμό στη βιομηχανία, η οποία επλήγη πρόσφατα από την ενεργειακή κρίση και την οικονομική ύφεση στη Γερμανία.

Η μείωση των εκπομπών επιταχύνθηκε το 2014-2023 σε σύγκριση με το 2010-2019, αλλά οι προοπτικές παραμένουν ζοφερές για τους τομείς των κατασκευών και των μεταφορών, καθώς ακόμη πάρα πολλά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης ταξινομούνται, ανέφερε το συμβούλιο.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης