Ενέργεια

«Μίνι – πόλη» του μέλλοντος στην Ιαπωνία κατασκευάζει η Toyota

«Μίνι – πόλη» του μέλλοντος στην Ιαπωνία κατασκευάζει η Toyota
Η Toyota δήλωσε ότι άλλες εταιρείες και πανεπιστήμια είναι ευπρόσδεκτα να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία
Η εταιρεία Toyota ανακοίνωσε στη διεθνή έκθεση ηλεκτρονικών CES 2020 στο Λας Βέγκας ότι σχεδιάζει να κατασκευάσει το πρωτότυπο μιας «πόλης του μέλλοντος» στους πρόποδες του όρου Φούτζι στην Ιαπωνία. Η μικρή πόλη, που θα αποτελέσει ένα «εργαστήριο» εφαρμογής καινοτομιών, θα διαθέτει ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα της τεχνολογίας, όπως κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, πλήρως αυτόνομα οχήματα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, «έξυπνα» σπίτια, οικιακά και άλλα ρομπότ, συστήματα τεχνητής νοημοσύνης κ.α. Οι υποδομές θα ελέγχονται από ένα ψηφιακό λειτουργικό σύστημα, ενώ άνθρωποι, κτίρια και αυτοκίνητα θα επικοινωνούν συνεχώς μεταξύ τους μέσω διαδικτυακής ανταλλαγής δεδομένων και μιας πληθώρας αισθητήρων, που θα «παντρεύουν» το φυσικό και το ψηφιακό περιβάλλον. Η πόλη θα είναι πλήρως βιώσιμη ενεργειακά, με κτίρια κυρίως από ξύλο, με ελάχιστο «αποτύπωμα άνθρακα», ευρεία χρήση φωτοβολταϊκών στις στέγες, υδροπονικές καλλιέργειες κ.α. Η πόλη, που θα έχει πολλά πάρκα αναψυχής, ώστε να διευκολύνει την κοινοτική ζωή, θα δημιουργηθεί στις εγκαταστάσεις ενός εργοστασίου που πρόκειται να κλείσει και θα πάρει την ονομασία «Υφασμένη Πόλη», μια αναφορά στο ξεκίνημα της εταιρείας ως κατασκευάστριας κλωστοϋφαντουργικού εξοπλισμού. Η φουτουριστική πόλη, με αρχικό πληθυσμό 2.000 ατόμων, θα αποτελέσει μόνιμη κατοικία για υπάλληλους της Toyota, ερευνητές και άλλους κατοίκους. Το έργο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2021 και το κόστος ανέγερσης με πυρήνα μια έκταση 710 στρεμμάτων δεν έχει γίνει γνωστό. Ο σχεδιασμός της πόλης έχει ανατεθεί στον Δανό αρχιτέκτονα Μπιάρκε Ίνγκελς, η εταιρεία του οποίου σχεδίασε το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου 2 στη Νέα Υόρκη, τα γραφεία της Google στη Σίλικον Βάλεϊ και στο Λονδίνο, το Lego House στη Δανία και άλλα έργα υψηλού προφίλ. Η Toyota δήλωσε ότι άλλες εταιρείες και πανεπιστήμια είναι ευπρόσδεκτα να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία, ώστε να δοκιμάσουν στη νέα πόλη τις δικές τους τεχνολογίες. «Καλωσορίζουμε όλους όσους θέλουν να βελτιώσουν τον τρόπο που θα ζούμε στο μέλλον, να αξιοποιήσουν αυτό το μοναδικό ερευνητικό οικοσύστημα και να ενωθούν μαζί μας για να δημιουργήσουμε ένα ολοένα καλύτερο τρόπο ζωής και κίνησης για όλους», δήλωσε ο πρόεδρος της Toyota Motor 'Ακιο Τογιόντα. Κίνα: Ξεπέρασε την Ιαπωνία για δεύτερο συνεχόμενο μήνα στις εισαγωγές LNG Ρεκόρ εισαγωγών LNG για την Κίνα το Δεκέμβριο του 2019, σύμφωνα με τα όσα αναμεταδίδει το Reuters, ξεπερνώντας την Ιαπωνία για δεύτερο συνεχόμενο μήνα. Το Reuters αναφέρει ότι η Κίνα εισήγαγε 7.198 εκατομμύρια τόνους υγροποιημένου φυσικού αερίου το Δεκέμβριο, σχεδόν +16% από τον Νοέμβριο. Η Ιαπωνία, εν τω μεταξύ, εισήγαγε 6.574 εκατ. Τόνους τον Δεκέμβριο, σχεδόν +7% από τον Νοέμβριο. Τα στοιχεία δείχνουν ότι, ενώ η Κίνα ξεπέρασε οριακά την Ιαπωνία από πλευράς εισαγωγών LNG το Νοέμβριο (την πρώτη φορά που το έπραξε), υπερβαίνει τις εισαγωγές LNG της Ιαπωνίας κατά σημαντικό ποσό τον επόμενο μήνα. Σύμφωνα με το Reuters, οι αναλυτές ανέφεραν ότι η θέση της Κίνας πάνω από την Ιαπωνία δεν θα διαρκέσει πέρα από το χειμώνα. Ο Hiroshi Hashimoto, ανώτερος αναλυτής, επικεφαλής ομάδας αερίου στο Ινστιτούτο Οικονομικών της Ενέργειας της Ιαπωνίας (IEEJ), δήλωσε: "Υποθέτω ότι η αντιστροφή οφείλεται κυρίως στην εποχιακή ώθηση της ζήτησης LNG από την Κίνα, αλλά μακροπρόθεσμα υπάρξει τάση αποδυνάμωσης. Παρ 'όλα αυτά, η Wood Mackenzie ισχυρίζεται ότι η Κίνα πρόκειται να ξεπεράσει την Ιαπωνία ως τον κορυφαίο εισαγωγέα LNG παγκοσμίως από την άποψη των ετήσιων όγκων στις αρχές της δεκαετίας. Η Alicia Wee, αναλυτής LNG στη συμβουλευτική FGE, δήλωσε: «Ενώ η ζήτηση για φυσικό αέριο κινεζικής και ιαπωνικής ζήτησης κορυφώνεται κατά τη διάρκεια του χειμώνα, η ζήτηση φυσικού αερίου στην Κίνα παρουσιάζει συνήθως μεγαλύτερη εποχιακή ροή λόγω των ισχυρών απαιτήσεων αερίου για θέρμανση». www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης