Τελευταία Νέα

Altmaier: Η εθνικοποίηση της Thyssenkrupp δεν είναι το σωστό βήμα

Altmaier: Η εθνικοποίηση της Thyssenkrupp δεν είναι το σωστό βήμα
Περιορίζονται οι ελπίδες για διάσωση της δεύτερης μεγαλύτερης χαλυβουργίας της Ευρώπης
Η Γερμανία την Τρίτη υποβάθμισε τις ελπίδες για κρατική διάσωση της μονάδας χάλυβα του ζημιογόνου όμιλου Thyssenkrupp.
Τα σχόλια του υπουργού Οικονομίας Peter Altmaier ήρθαν λίγο μετά αφού η IG Metall, η πιο ισχυρή ένωση της Γερμανίας, κάλεσε την κυβέρνηση να συμμετάσχει στην επιχείρηση, η οποία έχει πληγεί σοβαρά από την κρίση του coronavirus.

"Δεν πιστεύω ότι η εθνικοποίηση είναι η σωστή απάντηση αυτή τη στιγμή", δήλωσε ο Altmaier, προσθέτοντας ότι ένα τέτοιο βήμα δεν θα λύσει τα προβλήματα του τομέα.
Αντ 'αυτού, οι κατασκευαστές χάλυβα χρειάζεται να αναπτύξουν στο μέλλον επιχειρηματικά μοντέλα, τα οποία τότε η κυβέρνηση θα είναι έτοιμη να υποστηρίξει οικονομικά.

Μαζί με τους αντιπάλους της, η Thyssenkrupp Steel Europe, η δεύτερη μεγαλύτερη χαλυβουργία της Ευρώπης μετά την ArcelorMittal MT.LU, μαστίζεται από το υψηλό κόστος πρώτων υλών, τη χαμηλή ζήτηση από την αυτοκινητοβιομηχανία και τις φτηνές κινεζικές εισαγωγές.
Η μονάδα σημείωσε λειτουργική ζημιά εννέα μηνών περίπου 700 εκατ.ευρώ.
Εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι η Thyssenkrupp εργάζεται επί του παρόντος σε πρόσθετες προσπάθειες για τη μείωση του κόστους στη μονάδα πέρα από τα σχέδια που είχαν ανακοινωθεί προηγουμένως για μείωση 3.000 θέσεων εργασίας έως το 2026.

Ώρα αποφάσεων

«Η Thyssenkrupp Steel δεν μπορεί να το κάνει μόνη της», δήλωσε νωρίτερα ο Juergen Kerner, επικεφαλής ταμίας της IG Metall και αναπληρωτής πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Thyssenkrupp, προσθέτοντας ότι το σωματείο είναι ανοιχτόμυαλο όσον αφορά το πιθανό μέγεθος των μεριδίων.
Ο Kerner είπε ότι τώρα ήρθε η ώρα για τον Armin Laschet, πρωθυπουργό της χώρας καταγωγής της Thyssenkrupp, Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, να προχωρήσει και να λάβει θέση.
Η πολιτεία της Κάτω Σαξονίας, είναι μέτοχος της αντίπαλης Thyssenkrupp Salzgitter καθώς και της Volkswagen

Ερωτηθείς για το θέμα νωρίτερα σε μια εκδήλωση στο Βερολίνο, ο Laschet δήλωσε ότι η εστίαση είναι περισσότερο στην υποστήριξη της Thyssenkrupp κατά τη μετατροπή της σε παραγωγή χάλυβα με βάση το υδρογόνο.
"Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι κρατικές συμμετοχές δεν βρίσκονται επί του παρόντος στην ημερήσια διάταξη", είπε.


www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης