Ενέργεια

Διευρύνονται οι μνηστήρες στην αγορά ηλεκτροκίνησης - Οι κοινοί στόχοι ως το 2030

Διευρύνονται οι μνηστήρες στην αγορά ηλεκτροκίνησης - Οι κοινοί στόχοι ως το 2030
Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να ηλεκτροδοτήσουν το στόλο των οχημάτων τους
Σχετικά Άρθρα

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση έχει ήδη ξεκινήσει. Οι κατασκευαστές επενδύουν τεράστια ποσά στη συγκεκριμένη μορφή κίνησης και στις ψηφιακές τεχνολογίες, αναδιαμορφώνοντας τη στρατηγική τους.

 Η LG Chem είναι έτοιμη να επενδύσει 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια για να επεκτείνει τη χωρητικότητα της μπαταρίας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μάλιστα, όπως αναφέρει το Bloomberg Green, θα προσληφθούν 10.000 εργαζόμενοι.Πρόκειται για ένα σημαντικό σχέδιο, που ενισχύθηκε σημαντικά από την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα και τις φιλόδοξες  πράσινες πολιτικές του Προέδρου Joe Biden.

Σταδιακή κοινή γραμμή

Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να ηλεκτροδοτήσουν το στόλο των οχημάτων τους. Η Ford και η GM έχουν δεσμευτεί για αυτό το όραμα μέχρι το 2030. Η Jaguar, επίσης, σχεδιάζει να γίνει κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025.

Οι προθέσεις του Αμερικανού προέδρου έχουν ενθαρρύνει τις εταιρείες για επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία της. Παρά τις ολιγωρίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, λόγω της πανδημίας, η τάση της αγοράς είναι μεγάλη και θα επεκταθεί ακόμη περισσότερο προσεχώς.

«Οι στόχοι του προέδρου των ΗΠΑ και των αυτοκινητοβιομηχανιών θα είναι ένας παράγοντας προώθησης στην ανάπτυξη των αγορών ηλεκτρικών οχημάτων και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας της χώρας», δήλωσε ο Jong Hyun Kim, διευθύνων σύμβουλος της LG Energy Solution, στο Bloomberg.

7_4.jpg

Τα βραχυπρόθεσμα σχέδια

Η GM και η LG προσπαθούν να ξοδέψουν 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τρία χρόνια για να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία, την Ultium Cells LLC, η οποία θα παράγει μπαταρίες μπαταριών στο Lordstown του Οχάιο, για ηλεκτρικά οχήματα.

Στην παρούσα φάση η GM και η LG ελπίζουν να κατασκευάσουν ένα παρόμοιο εργοστάσιο αλλού στις Ηνωμένες Πολιτείες - και εξέτασαν το Spring Hill, Tennessee, ως πιθανή τοποθεσία. Η JV ελπίζει να λάβει απόφαση για το δεύτερο εργοστάσιο κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

 7 στα 10 αυτοκίνητα της VW στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά έως το 2030


Όπως ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Ralf Brandstätter, τα επόμενα χρόνια τίποτα δεν θα είναι ίδιο στον χώρο των τεσσάρων τροχών. Η γερμανική φίρμα θα παρουσιάζει ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο κάθε χρόνο.Στόχος της, είναι μέχρι το 2030, 7 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα που πωλούνται στη Γηραιά Ήπειρο, να είναι τεχνολογίας EV.

Παράλληλα θα ενισχυθεί η ψηφιοποίηση όλων των προϊόντων , με τον CEO της εταιρείας να υποστηρίζει πως σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η VW έχει κάνει πολύ μεγάλα βήματα προς τον ηλεκτρικό μετασχηματισμό της.



«Τρέχει» η Ασία

Μμορεί η Κίνα να είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, η Ασία όμως στο σύνολό της υστερεί σημαντικά σε σχέση με την Ευρώπη στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με την Fitch Solutions.

Στην Ασία τα πράγματα προχωρούν με πολύ πιο αργούς ρυθμούς, όπως για παράδειγμα στην Ιαπωνία και την Ινδία. Ενώ υπάρχει υποκείμενη ζήτηση στην Ιαπωνία, η χώρα υστερεί σε επίπεδο κινήτρων. Στόχος της ιαπωνικής κυβέρνησης είναι να δοθούν περισσότερα κίνητρα από το 2021 καθώς, ειδικά για ορισμένες περιοχές της χώρας όπως το Τόκιο, θέλει μέχρι το 2030 όλες οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων να αφορούν σε ηλεκτρικά οχήματα.

Στην περίπτωση της Ινδίας, αναμένεται σημαντική ώθηση λόγω των επενδύσεων της Tesla, ωστόσο τα δύσκολα δημογραφικά χαρακτηριστικά της χώρας αναμένεται να σταθούν εμπόδιο στην όλη προσπάθεια.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης