Ενέργεια

«Άνθρακες ο θησαυρός» της Evergrande – Γιατί αγνοούνται οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων

«Άνθρακες ο θησαυρός» της Evergrande – Γιατί αγνοούνται οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων
Απότομη η πραγματικότητα της εταιρείας που αγνοεί προς το παρόν τις πωλήσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων
Σχετικά Άρθρα

Μεγάλα ερωτηματικά εγείρει η στασιμότητα και τα χαμηλά επίπεδα πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων της China Evergrande New Energy Vehicle Group Ltd, σύμφωνα με το Bloomberg. Η κινεζική αυτοκινοβιομηχανία δεν έχει πουλήσει ούτε ένα αυτοκίνητό της, ανάμεσα στα 9 που έχει λανσάρει.

Πρόκειται για μια μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ανάπτυξης ακινήτων, με ποικιλία επιτυχημένων δραστηριοτήτων πέρα από το real estate, όμως η πρόσφατη είσοδος της στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων έχει προκαλέσει έκπληξη. Η αξίας της ανέρχεται στα 87 δισ.. δολ, καταφέρνοντας να ξεπεράσει αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford και η General Motors.

Ο στόχος

Σύμφωνα με ανακοινώσεις της εταιρείας, βασικός στόχος παραμένει η μαζική παραγωγή και παράδοση τεσσάρων μοντέλων μέχρι το 2022, με στόχο τα 100.000 οχήματα. Η θέση της ως προς την καθυστέρηση, είναι πως πραγματοποιούνται συστηματικοί έλεγχοι των μηχανημάτων σχετικά με την ασφάλειά τους. Μόλις διευθετηθεί αυτό το θέμα, θα «κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο ανά λεπτό».

Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία έχει δημιουργήσει 3 βάσεις παραγωγής τις πόλεις Κουανγκτσόου, Τιεντσίν και στη Σανγκάη, η εταιρεία - ακόμα - δεν διαθέτει μία γενική γραμμή συναρμολόγησης αυτοκινήτων σε λειτουργία, ενώ  ακόμα  γίνονται προσαρμογές στα μηχανήματα και τα εργαλεία των εργοστασίων. 

Η πραγματικότητα

Η Evergrande είναι μια παράξενη εταιρεία, όπως αναφέρει ο Μπιλ Ρούσο, επικεφαλής της εταιρείας συμβούλων Automobility, στη Σαγκάη. Εχει διοχετεύσει πάμπολλα κεφάλαια στην αυτοκίνηση χωρίς να έχει λαμβάνειν, ενώ διαθέτει περιορισμένη γνώση του θέματος σε σύγκριση με τις ανταγωνίστριες Νio και Xpeng. Διατηρεί τρεις βάσεις στην Κίνα, όμως δεν υπάρχει μια γενική γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων, που να λειτουργεί – ακόμη τα μηχανήματα και ο εξοπλισμός προσαρμόζονται.

Αν και τον Μάρτιο του 2019, ο πρόεδρος του ομίλου Evergrande είχε δεσμευτεί ότι θα ξεπεράσει τον Μασκ της Tesla, κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ακόμα.

Η Tesla έχει αποκτήσει αξιοζήλευτη βάση στην Κίνα, ιδρύοντας το πρώτο της εργοστάσιο εκτός ΗΠΑ και πουλώντας μόλις τον περασμένο μήνα σχεδόν 35.500 οχήματα. Η άλλη ανταγωνίστρια, η κινεζική Νio, λίγες ημέρες πριν πέτυχε να κατασκευάσει το 100.000ό της αυτοκίνητο. Οι πωλήσεις εκτιμάται πως θα ξεκινήσουν το 2022, αλλά οι αρχικοί μεγαλόπνοοι στόχοι για 500.000 έως και 1.000.000 οχήματα με μπαταρίες μέχρι του χρόνου τον Μάρτιο μετατοπίστηκαν έως το 2025.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης