Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Toyota: Δεν ασπάζεται τους ύμνους της ηλεκτροκίνησης - Επιμένει στην βενζινοκίνηση ως το 2030

Toyota: Δεν ασπάζεται τους ύμνους της ηλεκτροκίνησης - Επιμένει στην βενζινοκίνηση ως το 2030
Η Toyota επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην υβριδική τεχνολογία και στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου
Σχετικά Άρθρα

Θα εξακολουθεί να υφίσταται η χρήση της βενζίνης μέχρι το 2030 για τα περισσότερα αυτοκίνητα Toyota στις ΗΠΑ, σύμφωνα με ανακοίνωση της εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανίας που αναμεταδίδει το oilprice. Θεωρείται μάλιστα πως τα βριδικά αυτοκίνητα θα εξακολουθούν να είναι πιο βολικά για τους πελάτες από τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα σε δέκα χρόνια, σε αντίθεση με ορισμένους από τους ανταγωνιστές της που έχουν ήδη δεσμευτεί για ηλεκτρικά lineup έως το 2035 ή το 2040.

Η Toyota αναμένει ότι περισσότερα από τα μισά οχήματα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική θα είναι υβριδικά οχήματα plug-in το 2030, περίπου το 30% θα είναι συμβατικά αυτοκίνητα με βενζίνη και το υπόλοιπο θα είναι πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.

Ο Jun Nagata, στέλεχος της Toyota τόνισε ότι: «Θα διαπιστώσε ότι μέχρι το 2030, η τιμή των μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα και οι υποδομές δεν θα έχουν προχωρήσει τόσο πολύ στην παγκόσμια αγορά. Τα υβριδικά και plug-in θα είναι πιο βολικά για τους πελάτες, ακόμη και το 2030».

Tα πιστεύω της Toyota

Η Toyota επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην υβριδική τεχνολογία και στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, και παρόλο που ανακοίνωσε πρόσφατα μια σειρά από πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, συνεχίζει να πιστεύει ότι τα BEV θα εξακολουθούν να παράγουν εκπομπές λόγω της ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση τους.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και τα επιχειρήματα του James Kuffner, επικεφαλής αξιωματικός της Toyota. «Aκόμη και με την τέλεια τεχνολογία μπαταρίας, ένα BEV θα εξακολουθήσει να παράγει τόνους εκπομπών CO2 καθ 'όλη τη διάρκεια ζωής του, εάν φορτίζεται από ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από άνθρακα ή άλλες μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μια άλλη πρόκληση είναι ότι δεν έχουν όλοι εύκολη πρόσβαση στην υποδομή φόρτισης».

Σημειώνεται ότι το 2020, ο Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, δήλωσε ότι υπήρχε υπερβολική διαφημιστική εκστρατεία γύρω από τα EV, σημειώνοντας ότι η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα εξασθενίσει τα δίκτυα και θα αυξήσει τις εκπομπές άνθρακα.

Διαφοροποίηση

Η άποψη της Toyota για τα EV διαφέρει από την άποψη πολλών άλλων μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της εγχώριας Honda, η οποία δεσμεύτηκε τον περασμένο μήνα να πουλήσει μόνο ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCV) παγκοσμίως μέχρι το 2040.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η GM δεσμεύτηκε τον Ιανουάριο να εξαλείψει όλες τις εκπομπές σωλήνων εξαγωγής από νέα ελαφρά οχήματα έως το 2035 ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για να γίνει μια ουδέτερη ως προς τον άνθρακα επιχείρηση έως το 2040.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης