Τελευταία Νέα
Ενέργεια

BP: Σε εξέλιξη ο πράσινος μετασχηματισμός - Το βάρος στα offshore

BP: Σε εξέλιξη ο πράσινος μετασχηματισμός - Το βάρος στα offshore
Πέρυσι η εταιρεία είπε ότι στοχεύει σε 50 GW ανανεώσιμης ισχύος μέχρι το τέλος της δεκαετίας

Σε δομικές αλλαγές προχωρά η BP, της οποίας η στροφή προς την καθαρή ενέργεια γιγαντώνεται όλο και πιο πολύ, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg. Η εταιρεία προσπαθεί να καλύψει 100 θέσεις εργασίας στον τομέα της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, ένας αριθμός που θα μπορούσε να διπλασιαστεί μέχρι το τέλος του έτους.

 Το κύμα προσλήψεων έρχεται παρά το γεγονός ότι  χιλιάδες υπάλληλοι έχουν εγκαταλείψει την εταιρεία εν μέσω ενός ευρύτερου μετασχηματισμού. Στους στόχους της BP είναι η άντληση λιγότερου πετρελαίου, προκειμένου να πετύχει την παραγωγή περισσότερης καθαρής ενέργειας και να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα. Πέρυσι η εταιρεία είπε ότι στοχεύει σε 50 GW ανανεώσιμης ισχύος μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Ο Mikel Jauregi, αντιπρόεδρος ανθρωπίνου δυναμικού και εταιρικής κουλτούρας για τις επιχειρήσεις φυσικού αερίου και χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα υπογράμμισε χαρακτηριστικά ότι: «Φιλοδοξούμε να αυξήσουμε τα gigawatt μας στην υπεράκτια αιολική ενέργεια, και έτσι το ανθρώπινο δυναμικό που σχετίζεται με αυτό το στόχο αναμένεται να ενισχυθεί».

Το βάπτισμα του πυρός στις ΑΠΕ

Σημειώνεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο, η BP είχε ξοδέψει 1,1 δισ δολάρια για να αγοράσει μερίδιο –σε ένα έργο στις ΗΠΑ που διαχειρίζεται η Equinor. Ανεξάρτητα από την κριτική που δέχτηκε για τον μεγάλο χρηματικό ποσό που δαπάνησε, η εταιρεία είναι αισιόδοξη, εκτιμώντας ότι μπορούν να βγουν ακόμα περισσότερα χρήματα από τον αναπτυσσόμενο αιολικό κλάδο της, προσβλέποντας σε απόδοση 8% έως 10% από την επιχείρηση χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

«Ήμασταν στο μηδέν στην υπεράκτια αιολική ενέργεια πριν από περίπου έξι μήνες. Τώρα έχουμε 7,4 GW στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του κόσμου – τις ΗΠΑ – και στην μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο – το Ηνωμένο Βασίλειο. Συνεχίζουμε να εξετάζουμε ευκαιρίες», δήλωσε αρμόδιο στέλεχος.

Τέλος, σύμφωνα με τον Jauregi, το κίνητρο προσλήψεων ήταν η πιο επιτυχημένη καμπάνια στο LinkedIn της BP, με πάνω από 300.000 μέχρι στιγμής προβολές, το 80% των οποίων προήλθε από το δίκτυο των υπαλλήλων της ίδιας της εταιρείας στην πλατφόρμα. Μάλιστα, περίπου 3.000 άτομα, εκτός εταιρείας, έχουν υποβάλει αίτηση, ενώ 600 υφιστάμενοι υπάλληλοι της BP έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για ένα εσωτερικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικά με τα υπεράκτια αιολικά πάρκα.

«Η BP δεν έχει έλλειψη σε διαχειριστές έργων και μηχανικούς. Αυτό που μας λείπει είναι η εμπειρία στην υπεράκτια αιολική ενέργεια», σημειώνει ο Jauregi.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης