Τελευταία Νέα
Ανανεώσιμες

Δοκιμή λεπίδων ανεμογεννητριών μεγάλου μεγέθους στην Γερμανία - Στα 19 εκατ. ευρώ η επένδυση

Δοκιμή λεπίδων ανεμογεννητριών μεγάλου μεγέθους στην Γερμανία - Στα 19 εκατ. ευρώ η επένδυση
Οι λεπίδες ρότορα είναι βασικές για την απόδοση, την αξιοπιστία και το κόστος των ανεμογεννητριών

Το γερμανικό ινστιτούτο αιολικής έρευνας, Fraunhofer IWES ξεκινά κατασκευαστικές εργασίες για την δοκιμή νέων λεπίδων ανεμογεννητριών. Πρόκειται για επένδυση 19 εκατ. ευρώ στο έργο που φέρει την επωνυμία «Future Concept for Fatigue Strength of Rotor Blades Phase II».

Σημαντικό πλεονέκτημα της τοποθεσίας του Fischereihafen της Γερμανίας είναι το γεγονός ότι οι μακριές λεπίδες που έχουν μεταφερθεί μέσω θαλάσσης, έχουν μικρή απόσταση για να ταξιδέψουν και να φτάσουν στην αίθουσα δοκιμών, δήλωσε το γερμανικό ερευνητικό ινστιτούτο. Μάλιστα, την τελευταία 5ετία, οι διαστάσεις των πτερυγίων τελευταίας γενιάς αυξήθηκαν από σχεδόν 90 μέτρα σε 115 μέτρα και τώρα έχουν το ίδιο μήκος με ένα γήπεδο ποδοσφαίρου.

Νέες εξελίξεις

Παράλληλα, οι διαστάσεις συνέχισαν να αυξάνονται και οι δύο υπάρχουσες αίθουσες διαθέτουν σημαντική χωρητικότητα προς αξιοποίηση. Ωστόσο, μέχρι τώρα, το ινστιτούτο δεν είχε την κατάλληλη υποδομή για να καλύψει αιτήματα για δοκιμή λεπίδων XXL από διεθνείς κατασκευαστές. Για τον λόγο αυτό, έχει χρηματοδοτηθεί από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Ενέργειας το ποσό των 14,8 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι λεπίδες ρότορα είναι βασικές για την απόδοση, την αξιοπιστία και το κόστος των ανεμογεννητριών. Ανάμεσα στα βήματα για να δημιουργηθούν οι νέες βάσεις αξιολόγησης των ανεμογεννητριών, ορόσημο είναι η ολοκλήρωση της αίθουσας δοκιμών έως το τέλος του έτους. Το μπλοκ δοκιμών και η τεχνολογία μέτρησης θα είναι έτοιμα το 2022.

Πιο έξυπνες δοκιμές

Οι ειδικοί του IWES ελπίζουν επίσης να κάνουν τις δοκιμές πιο έξυπνες αναπτύσσοντας νέες μεθόδους. Ένα ιδιαίτερο επίκεντρο, για παράδειγμα, είναι ο διαξονικός έλεγχος πλήρων λεπίδων. Με αυτήν τη μέθοδο δοκιμής, η «συμπεριφορά» κάθε φορτίου μετράται με την χρήση αισθητήρων. Αυτό επιτρέπει την προσομοίωση μιας ιδιαίτερα ρεαλιστικής κατανομής του φορτίου.

www.worldenergynews.gr






Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης