Ενέργεια

Οι ελλείψεις ημιαγωγών «χτύπησαν» τις παραδόσεις της Nio τον Μάιο - Xpeng για... φίλημα

Οι ελλείψεις ημιαγωγών «χτύπησαν» τις παραδόσεις της Nio τον Μάιο - Xpeng για... φίλημα
Δύσκολος μήνας ο Μάιος στην Κίνα λόγω και των πέντε εργάσιμων αργιών.
Σχετικά Άρθρα

Oι παγκόσμιες ελλείψεις ημιαγωγών (τσιπ) επέφεραν μειώσεις στις παραδόσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της κινέζικης Nio τον μήνα του Μαίου, σύμφωνα με αναφορές του CNBC. Kαι αυτό σε αντίθεση με ανταγωνίστρια Xpeng Motors, της οποίας οι παραδόσεις επιταχύνθηκαν τον περασμένο μήνα, καθώς κατάφερε να αντιμετωπίσει την ίδια έλλειψη ημιαγωγών.

Είναι γνωστό βέβαια ότι οι παγκόσμιοι παίκτες αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν επίσης έλλειψη ημιαγωγών που επηρέασε την επιχείρησή τους. Η Nio παρέδωσε 6.711 οχήματα τον Μάιο, ποσοστό 95,3% από έτος σε έτος. Ωστόσο, αυτή ήταν μια μείωση 5% σε σύγκριση με τον Απρίλιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για την Κίνα, ο Μάιος είχε πέντε εργάσιμες αργίες.

«Τον Μάιο, η παράδοση οχημάτων της εταιρείας επηρεάστηκε αρνητικά για αρκετές ημέρες λόγω της αστάθειας της προσφοράς ημιαγωγών και ορισμένων προσαρμογών υλικοτεχνικής υποστήριξης. Με βάση το τρέχον σχέδιο παραγωγής και παράδοσης θα είμαστε σε θέση να επιταχύνουμε την παράδοση τον Ιούνιο για να αντισταθμιστούν οι καθυστερήσεις του Μαΐου» ανέφερε χαρακτηριστικά η Nio. Στόχος του δεύτερου τριμήνου είναι η παράδοση 21.000 – 22.000 οχημάτων.

Eπιτάχυνση των παραδόσεων της Xpeng

Η Xpeng δήλωσε ότι παρέδωσε 5.686 αυτοκίνητα τον Μάιο - αύξηση 483% από έτος σε έτος και αύξηση 10% από τον προηγούμενο μήνα. Αυτό ήταν ταχύτερο από το 285% από έτος σε έτος αύξηση και 0,9% από μήνα σε μήνα αύξηση τον Απρίλιο. Η εταιρεία δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι αναμένει ότι οι παραδόσεις του δεύτερου τριμήνου θα κυμαίνονται μεταξύ 15.500 και 16.000 μονάδων.

Η εταιρεία μάλιστα σημείωσε υψηλό ρεκόρ πωλήσεων (3.797 οχημάτων) τον περασμένο μήνα εξαιτίας του αθλητικού sedan P7. Τον Ιανουάριο, η εταιρεία άρχισε να κυκλοφορεί την επόμενη γενιά του λεγόμενου «προηγμένου συστήματος υποστήριξης οδηγού» (ADAS) που ονομάζεται αυτοκίνητα XPilot 3.0 έως P7.

«Ο Μάιος είναι στην πραγματικότητα ένας πολύ δύσκολος μήνας για τον κλάδο, γιατί προφανώς αναφέραμε ότι υπάρχει περιορισμός στην εφοδιαστική αλυσίδα σε αυτήν την έλλειψη τσιπ. Οι αργίες και οι διακοπές του Μαΐου επηρέασαν την παράδοση για το πρώτο εξάμηνο. Ωστόσο, οι πωλήσεις μας είναι σε εξαιρετικό επίπεδο και πιστεύουμε ότι μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους του τριμήνου» είπε ο Βrian Gu, πρόεδρος της Xpeng Motors, στο CNBC.

www.worldenergynews.gr




Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης