Ενέργεια

Προχωρημένες συζητήσεις βρετανικής κυβέρνησης - εταιρειών για gigafactories μπαταριών

Προχωρημένες συζητήσεις βρετανικής κυβέρνησης - εταιρειών για gigafactories μπαταριών
Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου έχει δεσμευτεί να απαγορεύσει την πώληση καινούργιων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων έως το 2030
Σχετικά Άρθρα

H κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου βρίσκεται σε συζητήσεις με αρκετές εταιρείες σχετικά με την κατασκευή gigafactories για να εξασφαλίσει αρκετή ικανότητα παραγωγής μπαταριών για τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία και να καλύψει τη μελλοντική ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με τους Financial Times, επί του παρόντος διεξάγονται συνομιλίες με έξι εταιρείες - Britishvolt, Ford Motors, Nissan, LG Corp., Samsung και InoBat Auto.

Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου έχει δεσμευτεί να απαγορεύσει την πώληση καινούργιων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων έως το 2030, γεγονός που αναμένεται να αυξήσει εκθετικά τον αριθμό των μπαταριών που απαιτούνται για ηλεκτρικές συσκευές.

Η S&P Global Platts Analytics προβλέπει ότι οι  πωλήσεις EV του Ηνωμένου Βασιλείου θα αυξηθούν σε 958.000 μονάδες το 2030 και 1,3 εκατομμύρια μονάδες έως το 2040, από 175.000 μονάδες το 2020. Ο επικεφαλής οικονομολόγος του Faraday Institution, Stephen Gifford, δήλωσε στον Platts ότι το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να έχει αρκετή κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και μπαταρίας για επτά gigafactories 20 GWh / έτος, ή περίπου 140 GWh / έτος, έως το 2040.

Τα μέχρι τώρα δεδομένα

Η Britishvolt είναι η μόνη εταιρεία στη λίστα που σχεδιάζει ήδη ένα gigafactory με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, με την κατασκευή να αναμένεται να ξεκινήσει αμέσως στο Blythe, Northumberland.

Το εργοστάσιο πρόκειται να αρχίσει να παράγει κύτταρα μπαταρίας έως το Q4 2023 και να φτάσει σε πλήρη χωρητικότητα περίπου 30 GWh το 2027, που ισοδυναμεί με αρκετές κυψέλες για περίπου 300.000 οχήματα.

Κυβερνητικές επενδύσεις

Για να προωθήσει την ανάπτυξη μπαταριών, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου έχει ήδη επενδύσει σε μια σειρά πρωτοβουλιών, συμπεριλαμβανομένης της πρόκλησης μπαταρίας Faraday, η οποία ξεκίνησε το 2017 και χρηματοδοτήθηκε με 318 εκατομμύρια GBP (443,7 εκατομμύρια δολάρια) έως τον Μάρτιο του 2022.

Οι συζητήσεις

Σε συνομιλίες σε πρώιμο στάδιο με τη βρετανική κυβέρνηση, η Ford δήλωσε ότι διερευνά να κατασκευάζει μπαταρίες στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες στη συνέχεια θα αποστέλλονται στην Τουρκία για χρήση σε μια προγραμματισμένη ηλεκτρική έκδοση του φορτηγού Transit.

Οι συνομιλίες της Nissan με την κυβέρνηση για την κατασκευή εργοστασίου μπαταριών στο συγκρότημα παραγωγής Sunderland εξαρτάται από το κόστος της ενέργειας.

Η LG και η Samsung βρίσκονται και οι δύο σε αρχικές συνομιλίες με την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου για επενδύσεις και οι εταιρείες είναι πιθανό να προχωρήσουν μόνο εάν έχουν συμφωνίες με μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων.



www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης