Ενέργεια

Η «επιθετική» στρατηγική της Ρωσίας στην ηλεκτροκίνηση - Στα 8 δισ. δολ. οι δαπάνες

Η «επιθετική» στρατηγική της Ρωσίας στην ηλεκτροκίνηση - Στα 8 δισ. δολ. οι δαπάνες
Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος περισσότερο από το 0,2% του συνολικού στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της χώρας

Η Ρωσία σχεδιάζει να φέρει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους της τα επόμενα τρία χρόνια και να δημιουργήσει μια αγορά για αυτοκίνητα με μπαταρία, σύμφωνα με το Bloomberg.

Στο κυβερνητικό σχέδιο που εγκρίθηκε προχθές (23/8) προβλέπεται ότι η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να φτάσει στο 10% του συνόλου των οχημάτων που παράγονται στη Ρωσία μέχρι το τέλος του 2030. Το κόστος ανέρχεται σε 8 δισ. δολάρια (591 δισ. ρούβλια).

Tα στάδια της στρατηγικής

Στην πρώτη φάση της στρατηγικής, από το 2021 έως το 2024, η χώρα, ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πετρελαίου και φυσικού αερίου στον κόσμο, στοχεύει να έχει τουλάχιστον 25.000 ηλεκτρικά οχήματα και περισσότερους από 9.000 σταθμούς φόρτισης στους δρόμους της.

Για να ενθαρρύνει την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, η κυβέρνηση θα προσφέρει στους αγοραστές κίνητρα, συμπεριλαμβανομένων δανείων και εύκολων όρων μίσθωσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επιπλέον, από το 2022 τα ηλεκτρικά οχήματα θα ταξιδεύουν δωρεάν στους δρόμους της Ρωσίας με διόδια.

Η τωρινή πραγματικότητα

Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος περισσότερο από το 0,2% του συνολικού στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της χώρας, σύμφωνα με το, Vygon Consulting της Μόσχας. Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό της χώρας, Mikhail Mishustin, «ορισμένες χώρες έχουν ήδη ανακοινώσει την επιθυμία τους να εγκαταλείψουν τις μεταφορές με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Είναι προφανές ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με πιο φιλικές προς το περιβάλλον μονάδες ισχύος είναι το μέλλον. Και πρέπει επίσης να αναπτύξουμε ενεργά αυτόν τον τομέα».

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης