Ενέργεια

NRG: Στόχος τα 1.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2023 - Έρχονται δύο μεγάλες συμφωνίες

NRG: Στόχος τα 1.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2023 - Έρχονται δύο μεγάλες συμφωνίες
Η NRG συζητά με επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία, σούπερ μάρκετ, parking, εμπορικά κέντρα, εστιατόρια, αλλά και επιχειρήσεις για την κάλυψη των αναγκών των υπαλλήλων τους

Με στόχο τη δημιουργία 1.000 σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την Ελλάδα τη διετία 2022-2023 η NRG προχωρεί δυναμικά στην εγκατάσταση ταχυφορτιστών.
Έτσι σήμερα διαθέτει περισσότερους από 120 φορτιστές σε διάφορα σημεία της χώρας έναντι των 80 που διέθετε τον περασμένο Οκτώβριο όταν ανακοίνωσε την υπηρεσία incharge, μέσω της οποίας μπορεί κάποιος να βρει το σημείο φόρτισης που τον εξυπηρετεί, να επιλέξει το είδος φόρτισης που επιθυμεί, να παρακολουθεί τη φόρτιση και να ολοκληρώσει την πληρωμή του.

Ήδη έχουν καλυφθεί όλες οι εθνικές οδοί μέσω των 26 σημείων φόρτισης στους ΣΕΑ όπου υπάρχουν πρατήρια της AVIN και της Shell, ενώ παράλληλα συνεχίζεται η τοποθέτηση ταχυφορτιστών σε κεντρικά σημεία πόλεων, ενώ το δίκτυο παρακολουθείται με προσοχή και δεν είναι λίγα τα σημεία στα οποία γίνεται αναβάθμιση της δυναμικότητας των φορτιστών αναλόγως με την ζήτηση όπως για παράδειγμα στο ΣΕΑ της Αταλάντης. Ταυτόχρονα η NRG συζητά με επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία, σούπερ μάρκετ, parking, εμπορικά κέντρα, εστιατόρια, αλλά και επιχειρήσεις για την κάλυψη των αναγκών των υπαλλήλων τους.

To κόστος φόρτισης

Στο πλαίσιο αυτό πολύ σύντομα αναμένεται να ανακοινώσει δυο συμφωνίες με μεγάλες εταιρίες, ενώ συζητήσεις γίνονται και με κάποιες μικρότερες για την κάλυψη με φορτιστές των εγκαταστάσεων τους.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η NRG μέλος του ομίλου Motor Oil επιδιώκει να λάβει ισχυρή θέση στην αναπτυσσόμενη αγορά της ηλεκτροκίνησης η οποία αναμένεται να αναπτυχθεί δυναμικά τα επόμενα χρόνια και ειδικά μετά το 2025.
Τα μηνύματα άλλωστε είναι ήδη θετικά αφού για παράδειγμα το 2019 ξεπεράστηκαν κατά πολύ οι στόχοι του ΕΣΕΚ ως προς τον στόλο ηλεκτρικών οχημάτων. Συγκεκριμένα για το 2019 οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με το αισιόδοξο σενάριο αναμένονταν στα 3.795 οχήματα και έφτασαν τελικά τις 6.882.

Έτσι η NRG επιταχύνει τον βηματισμό της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αξιοποιώντας το δίκτυο πρατηρίων της Shell και της Αvin αλλά και συνεργασίες με τρίτους.
Σε ότι αφορά το κόστος όπως είχε ανακοινωθεί από την NRG, για απλή φόρτιση ανέρχεται στα 40 λεπτά η κιλοβατώρα και για ταχεία φόρτιση, που καλύπτει το 80% της μπαταρίας στο ημίωρο, το κόστος ανεβαίνει στα 50 λεπτά η κιλοβατώρα (πλέον ΦΠΑ). Επίσης η εταιρία προσφέρει ειδικό πρόγραμμα incharge home με καλή ταρίφα χρέωσης και ειδικό πρόγραμμα χρέωσης του φορτιστή ο οποίος μάλιστα επιδοτείται.
Σημειώνεται ότι οι ταχυφορτιστές τoυ δικτύου incharge, εγκατεστημένοι σε στρατηγικά σημεία των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου και είναι ικανοί να φορτίσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του σε λιγότερο από μισή ώρα.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης