Ενέργεια

Βράβευση της ΡΑΕ για το πληροφοριακό σύστημα αιτημάτων και παραπόνων καταναλωτών myRAE

Βράβευση της ΡΑΕ για το πληροφοριακό σύστημα αιτημάτων και παραπόνων καταναλωτών myRAE
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα λειτουργεί από τις 13 Σεπτεμβρίου 2021 και έως σήμερα έχουν υποβληθεί 2.250 παράπονα καταναλωτών από τα οποία έχουν διευθετηθεί πάνω από τα μισά

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας έλαβε το χάλκινο βραβείο στα Best City Awards 2022, που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022 στο Ίδρυμα Κακογιάννη, για το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και παραπόνων καταναλωτών myRAE.

Πρόκειται για την ηλεκτρονική πλατφόρμα (www.my.rae.gr) μέσω της οποία οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα αποστολής, με εύκολο, γρήγορο και φιλικό για τον χρήστη τρόπο, φόρμας παραπόνων προς τους Διαχειριστές Δικτύων και τους Παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου. Η ΡΑΕ καθίσταται αυτομάτως ενήμερη για το αίτημα που υποβάλλεται και παρακολουθεί το είδος και την εξέλιξή του καθώς, επίσης, δύναται να παρέμβει σε όποιο σημείο της διαδικασίας χρειάζεται.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα λειτουργεί από τις 13 Σεπτεμβρίου 2021 και έως σήμερα έχουν υποβληθεί 2.250 παράπονα καταναλωτών από τα οποία έχουν διευθετηθεί πάνω από τα μισά.

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζεται η κατανομή των παραπόνων ανά Προμηθευτή/Διαχειριστή.

54555.JPG

*Στην εξωτερική φωτό το βραβείο παρέλαβαν, εκ μέρους της Ολομέλειας της ΡΑΕ, ο Αντιπρόεδρος Β΄, Δημήτρης Φούρλαρης και η Διευθύντρια Ρύθμισης και Εποπτείας Αγορών Λιανικής και Προστασίας Καταναλωτών, Ειρήνη Ιακωβίδου.



www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης