Ανανεώσιμες & Βιώσιμη Ανάπτυξη

Η Ryanair δεσμεύεται για βιώσιμα καύσιμα στο 12,5% των πτήσεων έως το 2030

tags :
Η Ryanair δεσμεύεται για βιώσιμα καύσιμα στο 12,5% των πτήσεων έως το 2030
Ακολουθεί την British Airways

Η Ryanair  σκοπεύει να τροφοδοτήσει το 12,5% των πτήσεων της με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα έως το 2030, ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία την Πέμπτη λίγες ημέρες μετά τη δέσμευση του ιδιοκτήτη της αντίπαλης British Airways (ICAG.L) να χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους καύσιμα για να τροφοδοτήσει το 10% των πτήσεων.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Michael O'Leary, ο οποίος έχει χαρακτηρίσει τους περιβαλλοντικούς φόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης που στοχεύουν αερομεταφορείς χαμηλού κόστους ως σημαντική απειλή για τον κλάδο, είχε δηλώσει στις αρχές του μήνα ότι το ποσοστό θα ήταν πιθανότατα μόλις 3-5% την επόμενη δεκαετία.
"Ως η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, έχουμε την ευθύνη να ελαχιστοποιήσουμε τις επιπτώσεις μας στο περιβάλλον", δήλωσε ο Διευθυντής Αειφορίας της εταιρείας Thomas Fowler σε ανακοίνωση που ανέφερε ότι η αεροπορική εταιρεία δεσμεύεται για τον στόχο.
Ο αερομεταφορέας αναφέρει ότι ο υψηλός αριθμός επιβατών στα αεροσκάφη του, ο περιορισμένος αριθμός κενών θέσεων και η χαμηλή μέση ηλικία του στόλου του, του δίνουν ένα από τα χαμηλότερα επίπεδα χρήσης άνθρακα ανά επιβάτη στην Ευρώπη.
Εκτιμά ότι η σειρά των 210 Boeing (BA.N) 737 MAX, που χρησιμοποιούν περίπου 16% λιγότερα καύσιμα από την τρέχουσα γενιά των 737, θα ενισχύσει την ηγηγετική θέση της Ryanair στην περιοχή.
Ωστόσο, οι επικριτές λένε ότι το επιχειρηματικό μοντέλο χαμηλού κόστους ενθαρρύνει τους ανθρώπους να πετούν πιο συχνά και οδηγεί την αύξηση του συνολικού αριθμού των ατόμων που πετούν.
Η Ryanair σχεδιάζει να αυξήσει την επιβατική κίνηση των περίπου 150 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως πριν από την πανδημία σε 200 εκατομμύρια εντός πέντε ετών, αν και λέει ότι η συνολική χωρητικότητα μικρών αποστάσεων στην Ευρώπη είναι πιθανό να είναι έως και 30% χαμηλότερη μετά την πανδημία.
Τα βιώσιμα καύσιμα αεροσκαφών παράγουν γενικά έως και 70% λιγότερο άνθρακα από τα ορυκτά καύσιμα, προσφέροντας στις αεροπορικές εταιρείες έναν τρόπο να γίνουν πιο πράσινες ενώ συνεχίζουν να πετούν, προτού διατεθούν επιλογές υβριδικού, ηλεκτρικού ή υδρογόνου με ένταση άνθρακα από τα τέλη της δεκαετίας του 2030.
Ο ιδιοκτήτης της British Airways International Airlines Group έθεσε το στόχο του το 2030 στο 10% την περασμένη Πέμπτη.
Η Ryanair είπε επίσης ότι θα παρέχει 1,5 εκατομμύρια ευρώ δωρεά στο Trinity College Dublin για να ξεκινήσει ένα κέντρο βιώσιμης αεροπορικής έρευνας.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης