Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

H Ferrari υιοθετεί την ηλεκτροκίνηση - Οι «ναρκαλιευτές» για τον Benedetto Vigna

H Ferrari υιοθετεί την ηλεκτροκίνηση - Οι «ναρκαλιευτές» για τον Benedetto Vigna
Η Ferrari μπορεί να αναπτυχθεί στην Ασία και να προσελκύσει νέους πελάτες χάρη σε μια «παγκόσμια φήμη μάρκα και ένα βιβλίο παραγγελιών πελατών 12+ μηνών», έγραψαν αναλυτές

Η Ferrari προχώρησε σε νέα οργανωτική δομή με στόχο -όπως ανακοίνωσε - να προωθήσει την καινοτομία, να εμπλουτίσει τα προϊόντα της, αλλά και να πετύχει το στόχο να γίνει μια εταιρεία ουδέτερη στον άνθρακα έως το 2030, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna θέλει να ανακαλύψει εκ νέου την αυτοκινητοβιομηχανία για να την κάνει κατάλληλη για την εποχή του ηλεκτρισμού, διατηρώντας παράλληλα τη γοητεία της και τα κορυφαία περιθώρια κέρδους της βιομηχανίας.

Οι κινήσεις του 52χρονου αουτσάιντερ

Ο νέος CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει ανανεώσει πολλά τμήματα, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης προϊόντων. Προχώρησε στην πρόσληψη δυο αξιόπιστων στελεχών τεχνολογίας από τον πρώην εργοδότη του. Η Ferrari είναι επίσης κοντά σε νέες εντυπωσιακές συνεργασίες καθώς ο Vigna επιδιώκει να αντιμετωπίσει τις βαθιές τεχνολογικές αλλαγές της βιομηχανίας.

Αρεκετοί έχουν εκφράσει την αισιοδοξία τους για τα σχέδια του Vigna. Οι αναλυτές της Morgan Stanley έκαναν τη Ferrari την κορυφαία επιλογή της για τις μετοχές αυτοκινήτων για το 2022, μπροστά από τη Rivian, την Tesla και τη General Motors, με προσδοκίες ότι οι πωλήσεις και τα περιθώρια θα ανέβουν σταθερά αυτή τη δεκαετία. Η Ferrari μπορεί να αναπτυχθεί στην Ασία και να προσελκύσει νέους πελάτες χάρη σε μια «παγκόσμια φήμη μάρκα και ένα βιβλίο παραγγελιών πελατών 12+ μηνών», έγραψαν αναλυτές με επικεφαλής τον Adam Jonas σε μια έκθεση της 4ης Ιανουαρίου.


0990090.JPG

Οι ανησυχίες

Ωστόσο, υπάρχουν ανησυχητικά σημάδια. Η φύση των ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης σημαίνει ότι ακόμη και ένα σεντάν όπως το Model S της Tesla έχει επιτάχυνση που μοιάζει με του αγωνιστικού αυτοκινήτου, επομένως η Ferrari είναι βέβαιο ότι θα χάσει μέρος των πλεονεκτημάτων της από την εποχή της βενζίνης. Η εταιρεία ήταν επίσης από τις πιο αργές στην αγορά μπαταριών, αφήνοντάς την πολύ πίσω όχι μόνο από την Tesla αλλά και πίσω από την Porsche και άλλες μικρότερες εταιρείες όπως η Rimac Automobili όσον αφορά την τεχνολογία EV.

Ενώ η Ferrari αποκάλυψε τον Ιούνιο το δεύτερο plug-in υβριδικό της, το 296 GTB 819 ίππων, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει μέχρι το 2025. Το δημοφιλές Taycan EV της Porsche κυκλοφορεί από το 2019 και πέρυσι ξεπέρασε τις πωλήσεις του εμβληματικού 911.

Επομένως, προκαλεί τεράστιο ενδιαφέρον ο τρόπος που θα διαχειριστεί ο Vigna τη μετάβαση της Ferrari και αναμένεται να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες τον Ιούνιο.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης