Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

Η Seaspan κατασκευάζει δύο πλοία μεταφοράς container 24.000 TEU

Η Seaspan κατασκευάζει δύο πλοία μεταφοράς container 24.000 TEU

 Ο παγκόσμιος στόλος της Seaspan αποτελείται από πάνω από 127 και περίπου 1.1 εκατ. TEU

 

Ο ιδιοκτήτης και ο χειριστής εμπορευματοκιβωτίων Seaspan με έδρα το Χονγκ Κονγκ ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει συμφωνία με ένα σημαντικό ναυπηγείο για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 24.000 TEU σύμφωνα με το gcaptain.com.

Τα νέα πλοία έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν στις αρχές του 2023, οπότε θα εισέλθουν σε ναυλώσεις18 ετών με έναν κορυφαίο παγκόσμιο πελάτη τακτικών γραμμών, ανακοίνωσε η Seaspan.
Στις 30 Σεπτεμβρίου 2020, ο παγκόσμιος στόλος της Seaspan αποτελούνταν από 127 πλοία και περίπου 1.073.000 TEU.
Στα τέλη του περασμένου έτους, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης συμφωνία για πέντε νέα πλοία 12.200 TEU τα οποία, σε συνδυασμό με τα δύο πλοία που ανακοινώθηκαν σήμερα, θα προσθέσουν νέα χωρητικότητα 109.000 TEU στον στόλο της.
Η συμφωνία σηματοδοτεί την είσοδο της Seaspan στο πολύ μεγάλο τμήμα κοντέινερ. «Συνδυάζοντας τις βασικές μας ικανότητες δημιουργικών συνεργασιών, ποιοτικής ανάπτυξης και πειθαρχημένης κατανομής κεφαλαίων, έχουμε αναπτύξει συναρπαστικές νέες δυνατότητες για να συνεχίσουμε να τροφοδοτούμε την ανάπτυξη της εταιρείας και να ενισχύουμε τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα», δήλωσε ο Bing Chen, Πρόεδρος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seaspan.
«Με τα νεόκτιστα slots στη σημερινή αγορά, ικανοποιούμε με συνέπεια τις ανάγκες των πελατών μας τακτικών γραμμών, διατηρώντας παράλληλα την πειθαρχία επιστροφής και τη συνετή κατανομή κεφαλαίων. Με την ολοκλήρωσή τους, αυτά τα επτά πλοία νέας κατασκευής με την καλύτερη ποιότητα προγραμματίζονται να προσθέσουν με συνέπεια τον στόλο μας στα τέλη του τρέχοντος έτους και να επεκταθούν έως το 2023, υποστηρίζοντας τις στρατηγικές μας για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε ποιοτική ανάπτυξη και να δημιουργούμε αξία για τους μετόχους μας. " Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναμένει να χρηματοδοτήσει το πλοίο μέσω πρόσθετων δανείων καθώς και μετρητών.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης