Ενέργεια & Αγορές

Protergia Picasso: Ενέργεια με σταθερή ετήσια συνδρομή από 29,99 ευρώ το μήνα για νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις από την Metlen

Protergia Picasso: Ενέργεια με σταθερή ετήσια συνδρομή από 29,99 ευρώ το μήνα για νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις από την Metlen
Τα προϊόντα της Protergia είναι διαθέσιμα από σήμερα (27/5)
Σχετικά Άρθρα

Ενέργεια με συνδρομή και το energy as a service φέρνει στην ελληνική αγορά το νέο τιμολόγιο Protergia Picasso, το νέο, καινοτόμο προϊόν της Protergia.
Η βασική του φιλοσοφία είναι η ενέργεια ως υπηρεσία με μηνιαία συνδρομή- δηλαδή σταθερή χρέωση, και όχι ως αθροισμα της ποσότητας ενέργειας που καταναλώθηκε ένα μήνα επί της τιμής της κιλοβατώρας.
Έτσι ο καταναλωτής θα γνωρίζει και θα επιλέγει πόσα ακριβώς θέλει να πληρώνει τον μήνα, σταθερά για ένα χρόνο, για την ενέργεια που θα καταναλώνει.

Θα ακολουθεί η εκκαθάριση στο τέλος του έτους, όπου αν έχει καταναλώσει μέχρι 5% παραπάνω δεν θα επιβαρύνεται καθόλου, αν το έχει ξεπεράσει θα ρυθμίζεται στο επόμενο 12 μηνο με ταυτόχρονη αφαίρεση επιβάρυνσης αν μειώνει την καταναλωσή του, έναντι της τιμής που πληρώνει.

Οι αλλαγές πακέτων από τα τρέχοντα τιμιλόγια στα Picasso, θα γίνονται χωρίς επιβάρυνση, όπως επίσης και από κατηγορίες των νέων σταθερών Protergia Picasso σε επιμέρους που μπορεί να επιλέξει για να αλλάξει στην συνέχεια ο καταναλωτής.

Δηλαδή αν θέλει να αλλάξει από Protergia Mπλε σε Small των 39,99 ευρώ τον μήνα με κατανάλωση 1875 KWh ετησίως και στην συνέχεια εντός των 12 μηνών σε Medium των 69,99 ευρώ σταθερά τον μήνα με ετήσια κατανάλωση 3550 KWh παραμένει μηδέν το κόστος.


Oι 9 κατηγορίες

Η εταιρεία προσφέρει 9 διαφορετικά πακέτα με τιμές από 29.99 ευρώ το μήνα για ετήσια κατανάλωση 1325 κιλοβατώρες μέχρι 499,99 ευρώ το μήνα για 20.200 κιλοβατώρες.

Τα τρια φθηνότερα πακέτα είναι 29,99 ευρώ το μήνα, 39,99 ευρώ το μήνα και 54,99 ευρώ το μήνα.

Τα τρία μεσαία πακέτα είναι 69,99 ευρω το μήνα, 89,99 ευρώ το μήνα και 139,99 ευρώ το μήνα.

Τα τρία ακριβότερα πακέτα είναι 274,99 ευρώ το μήνα, 389,99 ευρώ το μήνα και 499,99 ευρώ το μήνα.

Οι τιμές περιλαμβάνουν ρυθμιστικές χρεώσεις χωρίς χρεώσεις ΕΡΤ και Δήμου και χωρίς ΦΠΑ.



Στους παρακάτω πίνακες βλέπουμε τι αντιστοιχεί σε κάθε κατανάλωση ενέργειας από πλευράς τιμών:

Για παράδειγμα το SMALL που είναι και το φθηνότερο ξεκινά από ετήσια κατανάλωση 1325 KWh με 29,99 ευρώ τον μήνα και ακολουθούν οι 1875 ΚWh με 39,99 ευρώ και οι 2700 KWh με 54,99 ευρώ.


Το SMALL



πιν1_5.JPG



Το MEDIUM

Ακολουθεί το MEDIUM με 3550 KWh και 69,99 ευρώ τον μήνα, 4600 KWh και 89,99 ευρώ τον μήνα και 6.000 KWh και 139,99 ευρώ τον μήνα.


πιν4_1.JPG



Το LARGE


Το LARGE
αντιστοιχεί σε 11.000 KWh ετήσιας κατανάλωσης με 274,99 ευρώ τον μήνα, 15,300 KWh ετήσιας κατανάλωσης με 389.99 ευρώ τον μήνα και 20.200 KWh ετήσιας κατανάλωσης με 499,99 ευρώ τον μήνα



πιν5.JPG



Επιστρέφονται χρήματα αν καταναλώσεις λιγότερα

Η ποσότητα της ενέργειας που καταναλώνεται υπολογίζεται σε ετήσια βάση, ενώ αν η τελική κατανάλωση είναι μέχρι 5% πάνω από αυτή που αντιστοιχεί στο πακέτο που έχει επιλεγεί δεν αυξάνεται η χρέωση.
Αν η ενέργεια που θα καταναλωθεί είναι πάνω από 5% περισσότερη από αυτή που αντιστοιχεί στο πακέτο που έχει επιλέξει ο πελάτης, τότε υπολογίζεται η παραπάνω χρέωση στο τέλος του χρόνου, και ο πελάτης επιλέγει αν θα την πληρώσει την οφειλή ή αν θα την ρυθμίσει.

Αν η ενέργεια που θα καταναλωθεί είναι λιγότερη από αυτή που αντιστοιχεί στο πακέτο που έχει επιλεγεί, ο καταναλωτής πστώνεται τη διαφορά.
Το πλεονέκτημα για τον καταναλωτή είναι:

  • κάθε μήνα πληρώνει ακριβώς το ίδιο ποσό για ρεύμα
  • η συνδρομή είναι ετήσια, και επομένως μπορεί να ελέγχει την κατανάλωσή του από μήνα σε μήνα, περιορίζοντάς την αν χρειάζεται.
  • αν καταναλώνει σταθερά περισσότερο από ό,τι αντιστοιχεί στο πακέτο που επέλεξε, η χρέωση έρχεται στο τέλος του χρόνου και ρυθμίζεται τότε.

Θα ακολουθήσουν προϊόντα για μεγαλύτερες επιχειρήσεις

Η δίοικηση της Metlen εκτιμά, ότι τα νέα προϊόντα θα αποφέρουν άμεσα κέρδη στην εταιρία από το ξεκίνημα και ότι ο όποιος κίνδυνος των επισφαλειών θα υπερκεραστεί από την συνολική ροή των νέων πελατών και ότι η προετοιμασία, που έχει γίνει διαμέσου αναλυτικών μελετών, έχει διασφαλίσει την ταχεία απόδοση του εγχειρήματος.

Στην κατεύθυνση αυτή τα προϊόντα Picasso θα συμπληρωθούν για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στο μέλλον, που δεν είναι και πολύ μακριά.

Πάντως ο στόχος είναι το σύνολο των προϊόντων της Protergia να γυρίσουν σε Picasso, πόσο μάλλον όταν ο ίδιος ο κ. Γιάννης Καλαφατάς επικεφαλής του ενεργειακού τομέα της Metlen ανέφερε ότι," μακάρι να γύριζαν τα μπλε τιμολόγια των πελατών μας σε Picasso".

Eίναι προφανές ότι η Metlen σπεύδει να εκμεταλλευθεί τις ισχυρές ταμειακές ροές της και την υψηλή ρευστότητα με στόχο μια αλματώδη κίνηση στην εγχώρια λιανική, που δεν αποκλείεται να αποτελεί πρόβα τζενεράλε για τις αγορές του εξωτερικού.


Η νέα πελατοκεντρική φιλοσοφία

Η νέα οπτική της Protergia για την τιμολόγηση του ρέυματος έρχεται να δώσει νέα δυναμική στη σχέση με την ενέργεια, αποδεικνύοντας ότι η Protergia δεν είναι απλώς ένας πάροχος, αλλά μια πλατφόρμα υπηρεσιών.

Κι αυτό γιατί με το Picasso σταδιακά θα εξελιχθεί σε μια βασική υπηρεσία, πάνω στην οποία μπορεί να προστεθούν άλλα προϊόντα στο ίδιο πακέτο, ή να εφαρμοστούν προγράμματα πιστότητας με πρόσθετες εκπτώσεις.

Το 2024, η Protergia απέκτησε 68.255 νέες παροχές, εδραιώνοντας τη θέση της ως ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο.

Σήμερα, σπάει το φράγμα του 21% στη λιανική και με οργανική ανάπτυξη οδεύει στο επόμενο ορόσημο: το 30%.

Με το Protergia Picasso η Protergia επαναπροσδιορίζει την έννοια του utility – με επίκεντρο τον σύγχρονο άνθρωπο και τις ανάγκες που γεννά το νέο ψηφιακό περιβάλλον.
Η Protergia που δραστηριοποιείται από την παραγωγή και αποθήκευση, μέχρι τη διανομή και το energy management, επενδύει στρατηγικά, καινοτομεί και σχεδιάζει λύσεις που απαντούν στις προκλήσεις της εποχής – και προετοιμάζουν το έδαφος για την επόμενη.

Η εταιρεία καταφέρνει να παραμένει ευέλικτη και ταυτόχρονα να βελτιστοποιεί τις επιδόσεις της – σε μια αγορά πλέον βαθιά διασυνδεδεμένη και απρόβλεπτη.

Μέσα από έξυπνες τεχνολογίες και προηγμένα συστήματα energy management, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές – από τον ιδιώτη μέχρι τη βιομηχανία – να διαχειρίζονται ενεργά την ενέργεια που καταναλώνουν, να παράγουν τη δική τους και να συμμετέχουν σε ένα μέλλον πιο «έξυπνο».

Είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα μετά την ΔΕΗ, με μερίδιο που ξεπερνά το 18% της συνολικής κατανάλωσης.Έχει ισχυρή παρουσία στις αγορές ενέργειας 10 χωρών, χτίζοντας ισχυρές διασυνδέσεις μέσω ενός δυναμικού και ευέλικτου συστήματος ενεργειακής διαχείρισης και εμπορίας.

Η Protergia αλλάζει την αγορά ενέργειας

Η Protergia, ο μεγαλύτερος ιδιώτης πάροχος ενέργειας στην Ελλάδα και αναπόσπαστο μέρος της METLEN, κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα και αλλάζει την αγορά της ενέργειας, παρουσιάζοντας ένα νέο πρωτοποριακό προϊόν ρεύματος, το Protergia Picasso.

Για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά ενέργειας, οι καταναλωτές μπορούν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο του προϋπολογισμού τους, επιλέγοντας και πληρώνοντας το ίδιο ποσό στο λογαριασμό τους κάθε μήνα, για έναν ολόκληρο χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι πριν από έναν χρόνο η Protergia προχώρησε στη ριζική ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας και στρατηγικής, που στηρίζεται σε δύο βασικές αξίες: την πελατοκεντρικότητα και την καινοτομία. Το Protergia Picasso αποτελεί την έμπρακτη εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας, καθώς θα πρόκειται για μία νέα εμπειρία για την ενέργεια, βασισμένη στη σιγουριά και την ασφάλεια της Protergia.

 Ο Γιάννης Καλαφατάς, Chief Executive Director, Energy της METLEN, ανέφερε τα εξής παρουσιάζοντας το Protergia Picasso: «Το Protergia Picasso αποτελεί ένα νέο, απολύτως καινοτόμο προϊόν με το οποίο κανένα άλλο από τα υφιστάμενα προϊόντα της Ελληνικής, αλλά καθόσον γνωρίζω και της Ευρωπαϊκής αγοράς, δεν μπορεί να συγκριθεί. Με το προϊόν αυτό, για πρώτη φορά στην ιστορία της αγοράς, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το ποσό που θα πληρώνει το μήνα, σταθερό κάθε μήνα για ένα ολόκληρο χρόνο, καλύπτοντας το σύνολο των ενεργειακών του χρεώσεων. Για πρώτη φορά ο καταναλωτής θα αποφασίζει αλλά και θα γνωρίζει εξαρχής το αποτέλεσμα των αποφάσεων του».

Τι είναι το Protergia Picasso:

Το Protergia Picasso είναι ένα πρωτοποριακό πακέτο ενέργειας όπου επιλέγεις το πακέτο που ταιριάζει στις ανάγκες σου και πληρώνεις το ίδιο ποσό κάθε μήνα για ένα χρόνο. Το κάθε πακέτο διαμορφώνεται ανάλογα με την ετήσια κατανάλωση. Το προϊόν απευθύνεται σε οικιακούς και μικρούς επαγγελματικούς πελάτες (Ε1 και με ισχύ έως και 25kVA).

 Πώς λειτουργεί:

-Ο καταναλωτής βρίσκει το πακέτο που αντιστοιχεί στο προφίλ κατανάλωσής του (για τους οικιακούς πελάτες υπάρχουν 9 επιλογές και άλλες 9 για τους επαγγελματικούς πελάτες), καλύπτοντας κάθε προφίλ ετήσιας κατανάλωσης.
-Κάθε μήνα επιλέγει και πληρώνει το ίδιο ποσό, που αντιστοιχεί στο πακέτο που έχει διαλέξει, χωρίς «εκπλήξεις» ή κρυφές χρεώσεις. Το πρόγραμμά καλύπτει όλες τις χρεώσεις ρεύματος (δεν περιλαμβάνονται τα κόστη τρίτων -Δήμοι & ΕΡΤ- τα οποία διαφέρουν ανά περιοχή).
-Στο τέλος του 12μήνου θα γίνεται εκκαθάριση και είτε θα πιστώνεται η διαφορά είτε θα γίνεται ο αντίστοιχος χρηματικός διακανονισμός βάσει της πραγματικής κατανάλωσης.

Έτσι, μετά την εκκαθάριση στο τέλος του προγράμματος, ο καταναλωτής βγαίνει πάντα κερδισμένος καθώς:

-Κατανάλωσε λιγότερο; Πιστώνεται τη διαφορά.
-Κατανάλωσε περισσότερο; Αναλογικά χρεώνεται και έχει ευελιξία στον τρόπο πληρωμής με επιλογές διακανονισμού.

Παρακάτω τα 9 οικιακά πακέτα του Protergia Picasso:


Στιγμιότυπο_οθόνης_2025-05-27_114723.png


Στιγμιότυπο_οθόνης_2025-05-27_114735.png



Ο Κωνσταντίνος Βούζας, Executive Director, M Energy Customer Solutions της METLEN, σημείωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του προϊόντος: «Πριν ένα χρόνο υποσχεθήκαμε ότι η ενέργεια αλλάζει… και γίνεται Protergia.  Εδώ και ένα χρόνο κάθε μέρα κάνουμε πράξη την πελατοκεντρικότητα, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες μας. Σήμερα με το Protergia Picasso, η σταθερότητα και η ασφάλεια στους πελάτες μας πάει στο επόμενο επίπεδο».

Το Protergia Picasso παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 26 Μαΐου, σε ειδική εκδήλωση στην Αίγλη Ζαππείου, παρουσία δημοσιογράφων και σημαντικών εκπροσώπων της ελληνικής αγοράς ενέργειας.

Η Βίβιαν Μπουζάλη, Chief Corporate Affairs & Communication Officer της METLEN, κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στην πορεία της εταιρείας στην εγχώρια αγορά ενέργειας, τόνισε: «Είναι μεγάλη μας χαρά που είστε εδώ σήμερα, σε μια ξεχωριστή στιγμή για εμάς στη METLEN και, φυσικά, για την Protergia. Μια στιγμή που δεν είναι απλώς μια ακόμη παρουσίαση προϊόντος – αλλά μια τομή. Ένα επόμενο βήμα στο πώς αντιλαμβανόμαστε, διαχειριζόμαστε και ζούμε την ενέργεια. Με έξυπνες τεχνολογίες, καινοτόμα εργαλεία και ένα μοντέλο που δεν βλέπει τον πελάτη ως αριθμό αλλά ως συμμέτοχο, χτίζουμε μια νέα σχέση με την ενέργεια. Γιατί για εμάς, η ενέργεια δεν είναι προϊόν. Είναι σχέση. Είναι δέσμευση».

 Η παρουσίαση του Picasso έρχεται σε μια περίοδο σταθερής ανόδου για την Protergia, η οποία έχει ήδη ξεπεράσει το 21% σε μερίδιο αγοράς και εξυπηρετεί περισσότερους από 600.000 πελάτες. Σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού και συνεχών μεταβολών, η Protergia ξεχωρίζει όχι μόνο για την τεχνογνωσία και την αξιοπιστία της, αλλά κυρίως για τη διαρκή επένδυση σε μια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη.


Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Στιγμιότυπο_οθόνης_2025-05-27_113721.png


Στιγμιότυπο_οθόνης_2025-05-27_113746.png

Στιγμιότυπο_οθόνης_2025-05-27_113759.png

Στιγμιότυπο_οθόνης_2025-05-27_113810.png

Στιγμιότυπο_οθόνης_2025-05-27_113810_1.png
www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης