Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Λευκός Οίκος: Πιέσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες για ποσοστό 40% στα ηλεκτρικά μέχρι το 2030

Λευκός Οίκος: Πιέσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες για ποσοστό 40% στα ηλεκτρικά μέχρι το 2030

H κυβέρνηση Biden προχωρεί σε αναθεωρήσεις των προτύπων εκπομπών οχημάτων έως το 2026

 

Ο Λευκός Οίκος παρότρυνε τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να υποστηρίξουν έναν εθελοντικό στόχο ώστε τουλάχιστον το 40% των πωλήσεων νέων οχημάτων έως το 2030 να είναι ηλεκτρικά, σύμφωνα με το Reuters.

Οι συζητήσεις με τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες για τους στόχους των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) έρχονται καθώς η κυβέρνηση Biden  θα προχωρήσει σε αναθεωρήσεις των προτύπων εκπομπών οχημάτων έως το 2026. Πηγές ανέφεραν ότι ένας εθελοντικός στόχος θα μπορούσε να φτάσει το 50%, αλλά τόνισαν ότι δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και πολλές λεπτομέρειες παραμένουν υπό συζήτηση, συμπεριλαμβανομένου του ότι αν ο στόχος αυτός θα περιλαμβάνει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα ή μερικώς ηλεκτρικά οχήματα που θα μπορούσαν επίσης να έχουν βενζίνη κινητήρας.

Ο εκπρόσωπος της United Auto Workers (UAW) Brian Rothenberg είπε ότι η δημοσιευμένη έκθεση ήταν ανακριβής "ότι έχουμε συμφωνήσει με 40% EV έως το 2030. Η UAW βρίσκεται ακόμη σε συζητήσεις και δεν έχει καταλήξει σε συμφωνία σε αυτό το σημείο".
Το UAW έχει αντιταχθεί στις εντολές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προειδοποιώντας ότι θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο ορισμένες θέσεις εργασίας.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Stellantis - μητρική εταιρεία της Fiat Chrysler - δήλωσε ότι στοχεύει πάνω από το 40% των αμερικανικών οχημάτων να είναι με χαμηλές εκπομπές ρύπων έως το 2030.

Η General Motors Co έχει δηλώσει ότι φιλοδοξεί να τερματίσει τις πωλήσεις νέων αμερικανικών ελαφρών βενζινοκίνητων οχημάτων έως το 2035.

Δεσμευτικός στόχος

Η κυβέρνηση Biden αντιστάθηκε στις εκκλήσεις πολλών Δημοκρατικών να θέσουν δεσμευτικό στόχο για υιοθέτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων ή να ακολουθήσουν την Καλιφόρνια ως το 2035 ως ημερομηνία κατάργησης της πώλησης νέων βενζινοκίνητων ελαφρών οχημάτων.
Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας της Κυκλοφοριακής Ασφάλειας (NHTSA) και η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA) επανεξετάζουν το Μάρτιο του 2020 τα πρότυπα οικονομίας καυσίμου του Προέδρου Trump για να απαιτήσουν 1,5% ετήσια αύξηση της αποδοτικότητας έως το 2026, πολύ κάτω από τις ετήσιες αυξήσεις 5% που καθορίστηκαν το 2012. από την κυβέρνηση του προέδρου Obama.
Οι προτεινόμενοι κανόνες, που θα καλύψουν το 2023-2026, αναμένεται να είναι παρόμοιοι στις συνολικές μειώσεις εκπομπών οχημάτων με τη συμφωνία της Καλιφόρνιας το 2019 με ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες που στοχεύoyn στη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου κατά 3,7% ετησίως, ανέφεραν πηγές στο Reuters.
Τον Μάρτιο, μια ομάδα 71 Αμερικανών Δημοκρατικών στη Βουλή προκάλεσε τον Biden να θεσπίσει αυστηρούς κανόνες εκπομπών για να διασφαλίσει ότι το 60% των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων και φορτηγών που πωλούνται θα έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2030.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεσμεύτηκαν σε μια παγκόσμια σύνοδο κορυφής για το κλίμα νωρίτερα φέτος ότι θα μειώσουν τις εκπομπές κατά 50% σε 52% έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2005.
Τον Απρίλιο, δώδεκα κυβερνήτες από πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της Καλιφόρνια, της Νέας Υόρκης και της Μασαχουσέτης, προέτρεψαν τον Biden να εγκρίνει την απαγόρευση πωλήσεων οχημάτων με βενζίνη επιβατών έως το 2035.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης