Τα «e-fuel» τα ηλεκτρονικά καύσιμα που θα παράγονται από «πράσινο» υδρογόνο και άνθρακα, θα αποτελέσουν την εναλλακτική λύση μετά το 2035, όπου θα απαγορευτεί η πώληση καινούργιων συμβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Όμως απαιτούνται μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας για να παραχθεί το τελικό προϊόν σύμφωνα με ελέτη από το Forum Ecological and Social Market Economy.
Η ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγεται από 150 ανεμογεννήτριες θα μπορούσε να τροφοδοτήσει 240.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά μόνο 37.500 κινητήρες εσωτερικής καύσης με ηλεκτρονικά καύσιμα. Σε άλλο σημείο της μελέτης γίνεται λόγος ότι η προσφορά των ηλεκτρονικών καυσίμων θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη και ιδιαίτερα δαπανηρή στην παραγωγή.
Αυτά θα μπορούν να κατασκευαστούν και από γεωργικά απόβλητα ή σε συνδυασμό υδρογόνου με διοξείδιο του άνθρακα. Αυτές οι χημικές αντιδράσεις καθιστούν τα ηλεκτρονικά καύσιμα κλιματικά ουδέτερα, εφόσον η ηλεκτρική ενέργεια που θα χρησιμοποιούν θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Τα ηλεκτρονικά καύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά από ειδική προσαρμογή των κινητήρων και θα δώσουν λύσει μετά το 2035.
www.worldenergynews.gr






