Η αύξηση προήλθε από τα κρατικά διυλιστήρια, ενώ αντίθετα τα ιδιωτικά έριξαν τους ρυθμούς λειτουργίας τους για να αντιμετωπίσουν το υψηλότερο κόστος του αργού πετρελαίου που προέκυψε από τις κυρώσεις των ΗΠΑ με στόχο το ρωσικό και το ιρανικό αργό
Τα κινεζικά διυλιστήρια κατέγραψαν αύξηση της παραγωγής τους κατά 2,1% κατά τους δύο πρώτους μήνες του έτους, καθώς τα ταξίδια αναψυχής των Κινέζων ανέβασαν τη ζήτηση για καύσιμα, με τη βοήθεια της έναρξης λειτουργίας ενός ακόμα νέου διυλιστηρίου λίγους μήνες νωρίτερα, ανέφερε το Reuters, επικαλούμενο την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Κίνας.
Η αύξηση προήλθε από τα κρατικά διυλιστήρια, ενώ αντίθετα τα ιδιωτικά, τα λεγόμενα τευτλοδοχεία, έριξαν τους ρυθμούς λειτουργίας τους τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο για να αντιμετωπίσουν το υψηλότερο κόστος του αργού πετρελαίου που προέκυψε από τις κυρώσεις των ΗΠΑ με στόχο το ρωσικό και το ιρανικό αργό, του οποίου τα τευτλοδοχεία είναι μεγάλοι αποδέκτες.
Το διυλιστήριο Shandong Yulong τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Σεπτέμβριο, ανεβάζοντας στο 90% της δυναμικότητας της μονάδας επεξεργασίας αργού πετρελαίου τον Νοέμβριο, προσθέτοντας 200.000 βαρέλια ημερησίως στη συνολική ζήτηση αργού από τη βιομηχανία διύλισης της χώρας.
Η δεύτερη μονάδα επεξεργασίας αργού πετρελαίου της εγκατάστασης πρόκειται να ξεκινήσει αυτό το μήνα, σημειώνει το δημοσίευμα του Reuters.
Εν τω μεταξύ, τα κρατικά κινεζικά διυλιστήρια μειώνουν την εισαγωγή των ρωσικών βαρελιών που επιβαρύνονται με κυρώσεις, ενώ οι ιδιωτικά αυξάνουν την κατανάλωσή τους.
Ο κρατικός γίγαντας διύλισης China Petroleum and Chemical Corporation, ή αλλιώς Sinopec, καθώς και η Zhenhua Oil, έχουν αναστείλει τις αγορές ρωσικού αργού πετρελαίου που φορτώνουν αυτό το μήνα, εν μέσω ανησυχιών για δευτερογενείς κυρώσεις, δήλωσαν εμπορικές πηγές στο Reuters αυτό το μήνα.
Η PetroChina και η CNOOC εξακολουθούσαν να αγοράζουν ρωσικό πετρέλαιο για τις φορτώσεις του Μαρτίου, αλλά σε μειωμένες τιμές, ανέφεραν οι εν λόγω πηγές.
Τα ανεξάρτητα διυλιστήρια, από την πλευρά τους, αύξησαν τις αγορές του ρωσικού μείγματος ESPO, της ναυαρχίδας της Άπω Ανατολής, και περισσότερα φορτία φόρτωσης Φεβρουαρίου παραδόθηκαν στις επαρχίες Shandong και Jiangsu, κυρίως σε διυλιστήρια τσαγιού, εκτίμησε η Vortexa.
www.worldenergynews.gr
Η αύξηση προήλθε από τα κρατικά διυλιστήρια, ενώ αντίθετα τα ιδιωτικά, τα λεγόμενα τευτλοδοχεία, έριξαν τους ρυθμούς λειτουργίας τους τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο για να αντιμετωπίσουν το υψηλότερο κόστος του αργού πετρελαίου που προέκυψε από τις κυρώσεις των ΗΠΑ με στόχο το ρωσικό και το ιρανικό αργό, του οποίου τα τευτλοδοχεία είναι μεγάλοι αποδέκτες.
Το διυλιστήριο Shandong Yulong τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Σεπτέμβριο, ανεβάζοντας στο 90% της δυναμικότητας της μονάδας επεξεργασίας αργού πετρελαίου τον Νοέμβριο, προσθέτοντας 200.000 βαρέλια ημερησίως στη συνολική ζήτηση αργού από τη βιομηχανία διύλισης της χώρας.
Η δεύτερη μονάδα επεξεργασίας αργού πετρελαίου της εγκατάστασης πρόκειται να ξεκινήσει αυτό το μήνα, σημειώνει το δημοσίευμα του Reuters.
Εν τω μεταξύ, τα κρατικά κινεζικά διυλιστήρια μειώνουν την εισαγωγή των ρωσικών βαρελιών που επιβαρύνονται με κυρώσεις, ενώ οι ιδιωτικά αυξάνουν την κατανάλωσή τους.
Ο κρατικός γίγαντας διύλισης China Petroleum and Chemical Corporation, ή αλλιώς Sinopec, καθώς και η Zhenhua Oil, έχουν αναστείλει τις αγορές ρωσικού αργού πετρελαίου που φορτώνουν αυτό το μήνα, εν μέσω ανησυχιών για δευτερογενείς κυρώσεις, δήλωσαν εμπορικές πηγές στο Reuters αυτό το μήνα.
Η PetroChina και η CNOOC εξακολουθούσαν να αγοράζουν ρωσικό πετρέλαιο για τις φορτώσεις του Μαρτίου, αλλά σε μειωμένες τιμές, ανέφεραν οι εν λόγω πηγές.
Τα ανεξάρτητα διυλιστήρια, από την πλευρά τους, αύξησαν τις αγορές του ρωσικού μείγματος ESPO, της ναυαρχίδας της Άπω Ανατολής, και περισσότερα φορτία φόρτωσης Φεβρουαρίου παραδόθηκαν στις επαρχίες Shandong και Jiangsu, κυρίως σε διυλιστήρια τσαγιού, εκτίμησε η Vortexa.
www.worldenergynews.gr






