Ενέργεια & Αγορές

Προγράμματα πιστότητας πελατών: Κυριαρχεί η ΔΕΗ έρχονται νέα από NRG και Protergia

Προγράμματα πιστότητας πελατών: Κυριαρχεί η ΔΕΗ έρχονται νέα από NRG και Protergia

Σε ποιοτικά πελατολόγια στρέφονται οι εταιρείες προμήθειας ενέργειας

 

Στροφή στην αναζήτηση πιστών και ποιοτικών πελατολογίων κάνουν οι εταιρείες προμήθειας ενέργειας και ετοιμάζουν νέα προγράμματα πιστότητας πελατών για να αυξήσουν την ελκυστικότητά τους.

Καθώς ανεβαίνει ο πήχης του ανταγωνισμού στον κλάδο προμήθειας ενέργειας και οι μεγάλοι παίκτες διεκδικούν όλο και πιο εντατικά μεγαλύτερα μερίδια, προσπαθούν να επικεντρωθούν στο υγιές τμήμα των καταναλωτών αποφεύγοντας τους κακοπληρωτές.

Εργαλείο στην προσπάθεια προσέλκυσης καταναλωτών αποτελούν τα προγράμματα πιστότητας πελατών, που ξεκίνησε η ΔΕΗ, η οποία και έχει το ισχυρότερο πρόγραμμα το ΔΕΗ My Rewards, στο οποίο όπως έδειξε στη χθεσινή παρουσίαση για τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου προσέθεσε 40 νέους συνεργάτες. Το πρόγραμμα επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons παρέχει στους πελάτες της ΔΕΗ αποκλειστικές προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες, χωρίς καμία χρέωση απόκτησης προσφοράς. Στις συνεργαζόμενες εταιρείες περιλαμβάνονται η Aegean, Κωτσόβολος, factory Outlet, Sephora, Affidea κλπ.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι τόσο η Protergia όσο και η NRG ετοιμάζουν τη δική τους απάντηση στα προγράμματα πιστότητας πελατών, επιχειρώντας μέσα από ανταμοιβές στους πελάτες τους, να αυξήσουν την ελκυστικότητα των τιμολογίων τους.
Στο δεύτερο εξάμηνο του 2025 μετά την ολοκλήρωση της ενοποίησης της Elpedison με την Helleniq Energy ανοίγει ο δρόμος για πρόγραμμα πιστότητας πελατών, αξιοποιώντας τις συνέργειες που μπορούν να δημιουργηθούν ανάμεσα στα μεγάλα πελατολόγια των που διαθέτει η εταιρεία από την εμπορία βενζίνης.

Επιβράβευση πελατών

Τα προγράμματα πιστότητας πελατών είναι κυρίως συνυφασμένα με τα προγράμματα ποντοδότησης και επιβράβευσης που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις για τους πελάτες τους. Ουσιαστικά είναι οι δομημένες και μακροπρόθεσμες ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιεί μια επιχείρηση για να οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, που θα της αποφέρουν επαναληψιμότητα αγορών και θα αποτρέψουν τους πελάτες της να στραφούν προς τον ανταγωνισμό.

Το πρόγραμμα επιβράβευσης, δημιουργεί έναν ισχυρό δεσμό με τους πελάτες, που στηρίζεται στη διαχρονικότητα. Η τελευταία έννοια αποτελεί τη λέξη-“κλειδί” για τα προγράμματα πιστότητας και τα διαφοροποιεί από απλές προωθητικές ενέργειες.
Συγκέντρωση έρχεται στην εμπορία ενέργειας

Τα μερίδια της ΔΕΗ

Όπως ανέφερε χθες ο Γιώργος Στάσσης στην τηλεδιάσκεψη της ΔΕΗ έρχεται νέο κύμα συγκέντρωσης στην εμπορία ενέργειας.
Αναφορικά με τις επιδόσεις της ΔΕΗ, σημείωσε ότι ο δείκτης απώλειας πελατών (Churn) της εταιρείας είναι 15,3% στην κατηγορία πελάτες χαμηλής αξίας, 6,1% στη μέσης αξίας, και 5,9% στην υψηλής αξίας.
Συνολικά ο δείκτης Churn ανήλθε στο 6,1% από 5,9% που ήταν παραμένοντας σε χαμηλά επίπεδα. Αντίστοιχα μειώθηκε το ποσοστό κακοπληρωτών στο 16% από 20% που ήταν το 2021.

Το μέσο μερίδιο της ΔΕΗ στην αγορά προμήθειας στην Ελλάδα παρέμεινε σχεδόν σταθερό το α’ τρίμηνο 2025, στο 50% (έναντι 51% το α’ τρίμηνο 2024). Στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα, το μέσο μερίδιο διατηρήθηκε επίσης σταθερό στο 50% τον Μάρτιο 2025 (έναντι 51% το Μάρτιο 2024).
Αναλυτικά ανά τάση, το μέσο μερίδιο διαμορφώθηκε σε 23% στην Υψηλή Τάση (από 23%), σε 37% στη Μέση Τάση (από 39%) και σε 62% στη Χαμηλή Τάση (από 63%). Στη Ρουμανία, το μέσο μερίδιο της ΔΕΗ στις πωλήσεις ηλεκτρικής ενέργειας το α’ τρίμηνο 2025 διατηρήθηκε σταθερό, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, στο 16% .

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης