Τα σενάρια για τη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία μετά τη ρήξη του αφεντικού της με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ (cleantechnica.com)
Πόσοι άραγε περιμένουν ότι τις αγκαλιές μεταξύ Έλον Μασκ (αφεντικό της αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla) και Ντόναλντ Τραμπ (Πρόεδρος ΗΠΑ) θα αντικαθιστούσαν οι δηλώσεις - «καρφιά» ο ένας για τον άλλον και η εν γένει ρήξη η οποία είναι άγνωστο πώς θα καταλήξει.
Από τις πομπώδεις εξαγγελίες για εκσυγχρονισμό της κυβέρνησης (θα την κάνουν αποτελεσματική και θα προωθήσουν όλα τα σωστά πράγματα), έφτασαν στις εκατέρωθεν κατηγορίες περί λανθασμένης πορείας...
Το cleantechnica.com καταγράφει μερικές απόψεις που αφορούν το μέλλον αμφότερων των ισχυρών ανδρών των ΗΠΑ.
Η πιθανότητα οι Ρεπουμπλικάνοι να στραφούν στα EVS
Η κόντρα Μασκ - Τραμπ ίσως φέρει πολύ περισσότερους ανθρώπους στην ομάδα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενδέχεται να κάνει πολλούς Ρεπουμπλικάνους που ποτέ δεν νοιάστηκαν για τέτοια οχήματα ή δεν τα υποστήριξαν για να τα αγοράσουν, εφεξής να τα προωθήσουν.
Ίσως μάλιστα να οδηγήσει τον τωρινό «Πλανητάρχη» και το κόμμα του να αγνοήσουν τους μεγάλους «πετρελαιάδες» και να επικρατήσουν ισχυρές πολιτικές για τα EVS.
Τώρα που Τραμπ και Μασκ «κονταροχτυπιόνται» στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, υπάρχουν ορισμένα σημεία που πρέπει να τονίσουμε και ορισμένα ερωτήματα που πρέπει να θέσουμε.
Ύπαρξη 3 ομάδων
1η ομάδα
Πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους ήταν κάποτε μεγάλοι θαυμαστές της Tesla, και του Έλον Μασκ.
Η Tesla χτίστηκε πάνω στις αγορές ανθρώπων σε αυτήν την ομάδα (καθώς και σε κάποιες άλλες ομάδες).
Μετά τα διάφορα πράγματα που είπε ή έκανε πολιτικά ο Μασκ τον τελευταίο χρόνο περίπου, τα περισσότερα μέλη αυτής της ομάδας αποφάσισαν ότι δεν θα αγόραζαν ποτέ μια Tesla (ή άλλη Tesla, όπως συνέβαινε συχνά) όσο αυτός ηγείται της εταιρείας ή έστω επωφελείται από την επιτυχία της.
Τώρα που ο Τραμπ και ο Μασκ μισούν ο ένας τον άλλον, θα αλλάξει αυτό; Όχι. Η ζημιά έχει γίνει.
2η ομάδα
Μερικοί από τους ανθρώπους στην ομάδα Νο2 είναι μεγάλοι θαυμαστές του Μασκ και μάλιστα περισσότερο σε σχέση με τον Τραμπ (εννοείται ότι ισχύει και το αντίθετο).
Αν αυτό συνεχιστεί, οι πρώτοι θα μπορούσαν να γίνουν αντι-Τραμπ ή ακόμα και αντι-Ρεπουμπλικάνοι. (Πολλοί από αυτούς ήταν πριν ακολουθήσουν τον Μασκ από τον γκρεμό… του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος.)
Ωστόσο, οι τελευταίοι θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν αντι-Μασκ και αντι-Τέσλα.
Είναι αμφισβητήσιμο πόσοι έφτασαν στο σημείο να σκεφτούν να αγοράσουν μια Tesla.
3η ομάδα
Όσον αφορά στην ομάδα Νο3, είναι σαφές ότι οι Ρεπουμπλικάνοι δεν πρόκειται να υποστηρίξουν τα ηλεκτρικά οχήματα.
Είναι όλοι υπέρ του πετρελαίου, και αυτό δεν αλλάζει.
Είναι πολύ πιθανό να καταργήσουν τα καταναλωτικά κίνητρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (τα οποία φυσικά ο Μπάιντεν και οι Δημοκρατικοί αναβίωσαν για την Tesla και την GM).
Μπορεί ακόμη και να επιβάλουν ετήσιο τέλος στα ηλεκτρικά οχήματα και σίγουρα θα μειώσουν τα πρότυπα οικονομίας καυσίμου και θα προσπαθήσουν να καταργήσουν το δικαίωμα της Καλιφόρνια να διατηρεί υψηλότερα.
Τα ηλεκτρικά οχήματα θα χάσουν την κυβερνητική υποστήριξη και πολλοί Ρεπουμπλικάνοι θα επιστρέψουν στο να μισούν τα ηλεκτρικά οχήματα και την Tesla.
Κέρδη και ζημιές για Tesla από αυτή την πολυετή σχέση με Τραμπ
Η Tesla σίγουρα έχει χάσει πολλές πωλήσεις από Δημοκρατικούς και Ανεξάρτητους, χωρίς να υπάρχει καμία ένδειξη ότι κέρδισε τον ίδιο αριθμό από τους Ρεπουμπλικάνους.
Ακόμα και όταν ο Τραμπ και ο Μασκ ήταν πολύ καλοί φίλοι, η Tesla δεν έλαβε κύμα ενδιαφέροντος ή αγορών από πιστούς πελάτες της MAGA.
Όμως με τις επιπτώσεις, η εταιρεία θα χάσει ένα μέρος των κερδών, και είναι πολύ απίθανο να πάρουν πίσω περισσότερο από ένα μικρό κλάσμα των χαμένων πωλήσεων.
Με άλλα λόγια, είναι πιθανό ότι αυτή είναι μια μεγάλη καθαρή ζημία για την Tesla στο τέλος.
Αυτό χωρίς καν να ληφθεί υπόψη η ζημιά που είναι πιθανό να προκύψει στις πωλήσεις της Tesla εάν αφαιρεθούν η φορολογική πίστωση για ηλεκτρικά οχήματα και διάφορες φορολογικές πιστώσεις για συστοιχίες μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, κυψέλες μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων και λιθίου.
Ίδωμεν…
www.worldenergynews.gr






