H Panasonic ετοιμάζει μια νέα πρωτοποριακή μπαταρία για τα EV- Θα βοηθήσει στην ανάκαμψη της Τesla; (Reuters)

H Panasonic ετοιμάζει μια νέα πρωτοποριακή μπαταρία για τα EV- Θα βοηθήσει στην ανάκαμψη της Τesla; (Reuters)
Η ιαπωνική εταιρεία εργάζεται για την εξάλειψη της ανόδου στις μπαταρίες κατά το στάδιο της κατασκευής, για να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα μέσω τεχνολογίας που, όπως λέει, είναι πιθανό να παρέχει ένα «κορυφαία παγκοσμίως» χωρητικότητα μέχρι το τέλος του 2027

Η Panasonic, στοχεύει στην ανάπτυξη ενός νέου τύπου μπαταρίας μεγαλύτερης χωρητικότητας σε περίπου δύο χρόνια, ενδεχομένως επεκτείνοντας την αυτονομία οδήγησης των ηλεκτρικών οχημάτων, σε μια πρωτοποριακή πρόοδο για την Tesla.

Οι προσπάθειες της εταιρείας

Η ιαπωνική εταιρεία εργάζεται για την εξάλειψη της ανόδου στις μπαταρίες κατά το στάδιο της κατασκευής, για να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα μέσω τεχνολογίας που, όπως λέει, είναι πιθανό να παρέχει ένα «κορυφαία παγκοσμίως» χωρητικότητα μέχρι το τέλος του 2027.

Εάν επιτευχθεί, η βελτίωση θα οδηγήσει σε αύξηση 25% στην χωρητικότητα της μπαταρίας, ενισχύοντας έτσι την αυτονομία οδήγησης του πιο προσιτού SUV της Tesla, του Model Y, κατά σχεδόν 90 μίλια (περίπου 145 χλμ.), με το τρέχον μέγεθος της μπαταρίας, δήλωσε η Panasonic. Εναλλακτικά, η Panasonic θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να κατασκευάσει ελαφρύτερες - και ενδεχομένως φθηνότερες - εκδόσεις μπαταριών, διατηρώντας την τρέχουσα αυτονομία οδήγησης και συρρικνώνοντας το μέγεθος της μπαταρίας.

Ένα στέλεχος της εταιρείας δήλωσε στους δημοσιογράφους για την τεχνολογία χωρίς άνοδο πριν από μια παρουσίαση την Πέμπτη από τον Shoichiro Watanabe, επικεφαλής τεχνολογίας στον βραχίονα μπαταριών του ομίλου, Panasonic Energy.

Αυτή η τεχνολογία επιδιώκεται επίσης από πολλούς παγκόσμιους παραγωγούς μπαταριών.

Ο προτεινόμενος σχεδιασμός της μπαταρίας

Ο προτεινόμενος σχεδιασμός της Panasonic δεν έχει άνοδο στο στάδιο της κατασκευής. Αντ' αυτού, σχηματίζεται μια άνοδος λιθίου μετάλλου στην μπαταρία μετά την πρώτη φόρτιση. Αυτό θα ελευθερώσει χώρο για πιο ενεργά υλικά καθόδου - νικέλιο, κοβάλτιο και αλουμίνιο - για την αύξηση της χωρητικότητας χωρίς να αλλάξει ο όγκος.

Η Panasonic δήλωσε ότι στοχεύει επίσης στη μείωση του ποσοστού του νικελίου, το οποίο είναι σχετικά πιο ακριβό.

Πώς θα βοηθήσει η νέα τεχνολογία

Δεν ήταν σαφές εάν η τεχνολογία θα βοηθούσε την Tesla να μειώσει τις τιμές και η Panasonic αρνήθηκε να συζητήσει λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος κατασκευής.

Το Reuters ανέφερε αυτόν τον μήνα ότι το μερίδιο αγοράς της Tesla στις ΗΠΑ μειώθηκε στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων σχεδόν οκτώ ετών τον Αύγουστο, καθώς οι αγοραστές επέλεξαν ηλεκτρικά οχήματα από έναν αυξανόμενο αριθμό ανταγωνιστών αντί της γερασμένης γκάμας που προσφέρει η εταιρεία του Elon Musk.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης