Η Ασία κατέχει την καρδιά του υδρογόνου στον κόσμο- 500.000 τόνοι ετησίως ανοίγουν έναν μυστικό διάδρομο (Eco News)

Η Ασία κατέχει την καρδιά του υδρογόνου στον κόσμο- 500.000 τόνοι ετησίως ανοίγουν έναν μυστικό διάδρομο (Eco News)
Ο αγωγός 400 χιλιομέτρων θα εκτείνεται από το Ulanqab στην Εσωτερική Μογγολία στο Πεκίνο. Ο αγωγός ήταν μια ιδέα που υπήρχε στον αγωγό της Sinopec, αλλά αυτή η ιδέα έχει πλέον γίνει πραγματικότητα, προσφέροντας την προοπτική μεταφοράς 100.000 τόνων πράσινου υδρογόνου ετησίως στην πρώτη φάση

Η Ασία θα μπορούσε να κατέχει την καρδιά του υδρογόνου στον κόσμο, καθώς ένας υπόγειος διάδρομος σχηματίζεται από την Εσωτερική Μογγολία στο Πεκίνο, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά καθαρού πράσινου υδρογόνου, καθορίζοντας το μέλλον της βιώσιμης ενέργειας. Με υποδομές υπό την ηγεσία της Sinopec, σχεδόν 500.000 τόνοι υδρογόνου θα μεταφέρονται ετησίως σε αυτόν τον μυστικό διάδρομο. Η Κίνα σίγουρα δημιουργεί μια εθνική οικονομία υδρογόνου, με την καρδιά της Ασίας να χτυπά μόνο για το καθαρό υδρογόνο.

Η Κίνα συμμετέχει στη δημιουργία του δικού της αυτοκινητόδρομου υδρογόνου

Τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους η Κίνα ενέκρινε τον διαεπαρχιακό αγωγό υδρογόνου. Ο αγωγός 400 χιλιομέτρων θα εκτείνεται από το Ulanqab στην Εσωτερική Μογγολία στο Πεκίνο. Ο αγωγός ήταν μια ιδέα που υπήρχε στον αγωγό της Sinopec, αλλά αυτή η ιδέα έχει πλέον γίνει πραγματικότητα, προσφέροντας την προοπτική μεταφοράς 100.000 τόνων πράσινου υδρογόνου ετησίως στην πρώτη φάση. Το υδρογόνο που μεταφέρεται μέσω του διαδρόμου προέρχεται από ένα εργοστάσιο ηλεκτρόλυσης αιολικής ενέργειας 1 γιγαβάτ. Στο μέλλον, η Κίνα επιθυμεί να μεταφέρει 500.000 τόνους πράσινου υδρογόνου ετησίως.

Η ποσότητα των 100.000 τόνων υδρογόνου είναι ήδη σοκαριστική, καθώς με αυτήν την ποσότητα, μπορούν να τροφοδοτηθούν πάνω από 3 εκατομμύρια οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Μέχρι στιγμής, αυτή είναι η πρώτη και ίσως η μεγαλύτερη αποστολή μεταφοράς πράσινου καυσίμου σε έναν διηπειρωτικό ασιατικό διάδρομο. Ωστόσο, αυτό το φιλόδοξο έργο θα οδηγήσει σε μία από τις μεγαλύτερες πρωτοβουλίες μεταφοράς υδρογόνου σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρόκειται επίσης για ένα από τα πρώτα έργα ανανεώσιμου υδρογόνου στην ενδοχώρα που εμπλέκεται η Κίνα, συνδέοντας τη Μογγολία με το Πεκίνο μέσω μιας φλέβας γεμάτης δυναμικό πράσινου υδρογόνου.

Κατανόηση των βασικών προϋποθέσεων πίσω από τη μεταφορά πράσινου υδρογόνου

Με το υδρογόνο να παράγεται χρησιμοποιώντας αιολική ενέργεια στην Εσωτερική Μογγολία μέσω ηλεκτρόλυσης, η αιολική ενέργεια διασπάται σε υδρογόνο και οξυγόνο μέσω ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό το υδρογόνο συμπιέζεται και στη συνέχεια μεταφέρεται μέσω ενός αγωγού υψηλής πίεσης. Το μεταφερόμενο υδρογόνο βρίσκει τον δρόμο του προς το διυλιστήριο Sinopec Yanshan στο Πεκίνο.

Η ύπαρξη ενός άμεσου αγωγού που μεταφέρει το υδρογόνο μειώνει τις δαπανηρές μεταφορές με κίνητρα άνθρακα και την ανάγκη συγχώνευσης υδρογόνου με φυσικό αέριο. Ταυτόχρονα, αυτή η πρωτοβουλία επιδιώκει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της σπατάλης αιολικής ενέργειας λόγω έλλειψης υποδομών αποθήκευσης. Ο αγωγός εξυπηρετεί τον διάδρομο που ευθυγραμμίζει την κίνηση καθαρής ενέργειας από τη Μογγολία στο Πεκίνο σε έναν κάπως οικονομικά αποδοτικό κύκλο. Δημιουργώντας αυτόν τον διάδρομο, η Κίνα εργάζεται για την επίτευξη της αποστολής της να γίνει μια εθνική οικονομία υδρογόνου.

Η καρδιά του υδρογόνου στην Ασία φαίνεται να χτυπά με επιτυχία

Μέχρι στιγμής, η Εσωτερική Μογγολία χρησιμεύει ως πεδίο δοκιμών για την ευρύτερη στρατηγική υδρογόνου της Κίνας. Στην Εσωτερική Μογγολία, έχει καταρτιστεί το σχέδιο για την υποδομή υδρογόνου. Με αυτό το σχέδιο στο χέρι, το όραμα είναι να διασφαλιστεί ότι η χώρα θα εξασφαλίσει τη μεγαλύτερη παραγωγή πράσινου υδρογόνου, καθώς και μια βάση εξαγωγών. Δημιουργώντας μια βάση υδρογόνου, η Βόρεια και Ανατολική Κίνα θα εφοδιαστεί με υδρογόνο, ώστε να αναβαθμιστούν οι βιώσιμες πρωτοβουλίες.

Η Κίνα είναι φιλόδοξη όσον αφορά το σχέδιό της και το φουτουριστικό της όραμα. Ωστόσο, η Κίνα θα αντιμετωπίσει επίσης ανταγωνισμό από αυτό που λέγεται ότι είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος υδρογόνου που θα συνδέει την Αμερική με την Ευρώπη, διασφαλίζοντας ότι μεταφέρονται 10 εκατομμύρια μετρικοί τόνοι και ένα εντελώς νέο χρώμα υδρογόνου. Το ερώτημα είναι, μπορεί ο μυστικός διάδρομος της Ασίας να συγκριθεί με τον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο υδρογόνου;

Η καρδιά της Κίνας συνεχίζει να χτυπά για καθαρή ενέργεια και υδρογόνο

Η Κίνα βρισκόταν πάντα στην πρώτη γραμμή της ανακάλυψης ενέργειας για την τροφοδότηση της Γης, σε τέτοιο βαθμό που ανακάλυψε ακόμη και 1.800 τόνους καθαρού δυναμικού ανάμεσα στα βουνά. Η Κίνα έχει πλέον δείξει τη δέσμευσή της στους εθνικούς ενεργειακούς στόχους και επιδιώκει να επεκτείνει την παραγωγή καθαρού υδρογόνου.

Ενώ ο μυστικός διάδρομος της Κίνας είναι πολλά υποσχόμενος, οι ειδικοί προειδοποιούν ότι η επιτυχία του έργου βασίζεται τελικά στη ζήτηση της αγοράς και την ανταγωνιστικότητα των τιμών. Αν και ορισμένες βιομηχανίες θα υιοθετήσουν εύκολα το υδρογόνο, ενδέχεται να απαιτηθούν σαφή πολιτικά κίνητρα σε περίπτωση που η Κίνα επιθυμεί να βελτιώσει το παιχνίδι μεταφοράς υδρογόνου.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης