Ενέργεια & Αγορές

Η BYD απλώνει πλοκάμια… πωλήσεων στο εξωτερικό (Bloomberg)

Η BYD απλώνει πλοκάμια… πωλήσεων στο εξωτερικό (Bloomberg)

Ο κινεζικός ενεργειακός κολοσσός επεκτείνεται σε 3 ηπείρους για να αντέξει στον ανταγωνισμό, σύμφωνα με το έγκριτο πρακτορείο ειδήσεων - Έστειλε επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης σε Ευρώπη, Λατ. Αμερική και Μ. Ανατολή για να προσαρμόσουν τον σχεδιασμό και την τεχνολογία των οχημάτων στις συγκεκριμένες τοπικές συνθήκες

Η BYD (κινεζικός ενεργειακός κολοσσός) κινείται με γοργούς ρυθμούς στην Ευρώπη, επιδιώκοντας να κάνει την παραγωγή τοπική και να διαφοροποιήσει τη γκάμα της με plug-in υβριδικά και premium μάρκες, καθώς το πρότυπο για την άνθηση των ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας αναζητά ανάπτυξη στο εξωτερικό.

Ήδη απεσταλμένοι της σε 3 ηπείρους κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η επιθετική επέκταση είναι ολοένα και πιο κρίσιμη καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται στην εγχώρια αγορά της, όπου ανταγωνιστές όπως η Geely και η Xiaomi κερδίζουν γρήγορα έδαφος.

Η μεγάλη κινέζικη εταιρεία  έχει κάνει τη δύσκολη δουλειά της δημιουργίας της μάρκας, των δικτύων αντιπροσώπων και των υποδομών φόρτισης σε όλη την Ευρώπη, σπεύδοντας να θέσει τις βάσεις πριν ένα νέο κύμα Κινέζων ανταγωνιστών κάνει την κίνησή του.

 

Η εγκατάσταση στην Ουγγαρία 

Η Στέλλα Λι (Εκτελεστική Αντιπρόεδρος) επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια πρόσφατης περιοδείας Τύπου στο Τσενγκζού ότι τα μηχανήματα για την πρώτη ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής της BYD στην Ουγγαρία έχουν προγραμματιστεί για την εγκατάσταση μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η δοκιμαστική παραγωγή έχει προγραμματιστεί για το 1ο τρίμηνο του 2026, ακολουθούμενη από μαζική παραγωγή το 2ο τρίμηνο.

 

Νέες μονάδες σε Βραζιλία και Τουρκία 

Η εγκατάσταση αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας μετατόπισης παραγωγής που περιλαμβάνει νέες μονάδες στη Βραζιλία και την Τουρκία για να συμπληρώσουν ένα υπάρχον εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη το οποίο αποστέλλει οχήματα στην Ευρώπη από τον Αύγουστο.

Αναγνωρίζοντας ότι το αρχικό κόστος παραγωγής στην Ουγγαρία θα υπερβεί αυτό στην Κίνα, η Λι τόνισε ότι «αυτή η επένδυση είναι θεμελιώδης για την επίτευξη του μακροπρόθεσμου στόχου της δημιουργίας μιας αξιόπιστης, βιώσιμης μάρκας στην περιοχή η οποία τελικά θα οδηγήσει στη μείωση του κόστους και θα βοηθήσει στον μετριασμό της πιθανής αστάθειας από τους δασμούς».

Αναζητώντας νέα ευρωπαϊκά εδάφη

Παρότι η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποφασίσει εάν θα κατασκευάσει άλλο εργοστάσιο στην Ευρώπη, το επιτελικό στέλεχός της επιβεβαίωσε ότι η ομάδα αναζητά ενεργά πρόσθετες τοποθεσίες, με την Ισπανία να βρίσκεται στη λίστα των υποψηφίων.

Συγκεκριμένα είπε ότι «θα ενισχύσουμε πρώτα το εργοστάσιό μας στην Ουγγαρία, στη συνέχεια τη μονάδα της Βραζιλίας και αυτή της Τουρκίας.

Στη συνέχεια θα δούμε τι θα ακολουθήσει, αλλά δεν έχουμε ακόμη σαφές σχέδιο».

BYD_3.jpg

Απεσταλμένοι σε 3 ηπείρους

Ενισχύοντας περαιτέρω τη δέσμευση για τις περιφερειακές ανάγκες, η Wang Chuanfu (Διευθύνουσα Σύμβουλος) έδωσε πρόσφατα εντολή να αποσταλούν επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και τη Μέση Ανατολή για να προσαρμόσουν τον σχεδιασμό και την τεχνολογία των οχημάτων στις συγκεκριμένες τοπικές συνθήκες.

Μεγάλο «μπάσιμο» στην Ευρώπη

Η BYD ήδη αποκτά σημαντική έλξη στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Τον Οκτώβριο, η εταιρεία κατέγραψε πάνω από 4 φορές περισσότερα οχήματα από την Tesla στη Γερμανία και σχεδόν 7 φορές περισσότερα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με τα αντίστοιχα στοιχεία των ομοσπονδιακών και εμπορικών αρχών.

Κινήσεις για αύξηση κερδών

BYD_ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ_ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ_1.jpg

Παρά τις ισχυρές αυτές επιδόσεις στο εξωτερικό, οι συνολικές παραδόσεις οχημάτων νέας ενέργειας της εταιρείας (περιλαμβάνουν αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα), μειώθηκαν κατά 1,8% σε 1,15 εκατομμύρια μονάδες το τρίτο τρίμηνο.

Σύμφωνα με την Morgan Stanley, ενδέχεται να δυσκολευτεί να ανταποκριθεί στις εκτιμήσεις των αναλυτών για ετήσιες αποστολές περίπου 4,6 εκατομμυρίων μονάδων.

Για να βελτιώσει την εικόνα της και να ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους, η BYD ετοιμάζεται να λανσάρει τις premium μάρκες Denza και Yangwang πολυτελείας στην Ευρώπη, στοχεύοντας σε μάρκες που κυμαίνονται από τη Volvo έως τη Ferrari.

«Οι πολυτελείς προσφορές θα λειτουργούν μέσω ξεχωριστών, ειδικών καταστημάτων», αποκάλυψε η Λι.

Η premium επίθεση ξεκινά με το Denza Z9 GT. Πρόκειται για μοντέλο-ναυαρχίδα που έχει τοποθετηθεί για να αμφισβητήσει πολυτελή wagon όπως η Porsche Taycan Sport Turismo και η BMW i5 Touring.

Το νέο της προϊόν έχει παρουσιαστεί σε εκθέσεις σχεδιασμού.

Το Z9 GT θα είναι διαθέσιμο με πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, με τις τιμές να αναμένονται σύντομα.

 

Η λύση «φλας φόρτισης» πάει… Ευρώπη

Την κυκλοφορία των οχημάτων συμπληρώνει μια ιδιόκτητη λύση «φλας φόρτισης».

Αυτή προσφέρει μέγιστη ισχύ 1.000 κιλοβάτ, νούμερο που υπερβαίνει σημαντικά τους περισσότερους υπάρχοντες ευρωπαϊκούς ταχυφορτιστές.

Η Λι στοχεύει να έχει αναπτύξει 200 ​​έως 300 σταθμούς φλας φόρτισης σε όλη την Ευρώπη έως το δεύτερο τρίμηνο του 2026, με επιθετικό στόχο την επέκταση αυτού του δικτύου σε 3.000 τοποθεσίες μέχρι το τέλος του 2026.

 
EV charging station - 1

Στρατηγική χρονοδιαγράμματος

Η στρατηγική για την τήρηση αυτού του χρονοδιαγράμματος περιλαμβάνει 2 βασικούς ελιγμούς.

Αυτοί είναι: 1) η αξιοποίηση συστημάτων αποθήκευσης μπαταριών, (τα κατασκευάζει η BYD) και 2) η προτεραιότητα στην ταχεία εγκατάσταση στις αντιπροσωπείες της αυτοκινητοβιομηχανίας και στις υπάρχουσες κινεζικές εταιρικές εγκαταστάσεις, επιτρέποντας στην εταιρεία να παρακάμψει τις παρατεταμένες διαδικασίες έγκρισης.

Η πολυτελής μάρκα Yangwang, που αντιπροσωπεύει την κορυφή της τεχνολογίας του ομίλου.

Θα ακολουθήσει την Denza στην Ευρώπη πιθανότατα το δεύτερο εξάμηνο του 2027, μετά το ντεμπούτο της στη Μέση Ανατολή τον επόμενο χρόνο.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης