Όπως πάντα, η Κίνα κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου συνόλου, τόσο για αμιγώς ηλεκτρικά όσο και για υβριδικά μοντέλα
Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν τον Οκτώβριο κατά 23% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με υπολογισμούς της Rho Motion, φτάνοντας συνολικά τα 1,9 εκατομμύρια οχήματα.
Ωστόσο, ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μια μικρή πτώση σε σχέση με τον Σεπτέμβριο, όταν οι πωλήσεις είχαν αγγίξει το ιστορικό υψηλό των 2,1 εκατομμυρίων.
Όπως πάντα, η Κίνα κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου συνόλου, τόσο για αμιγώς ηλεκτρικά όσο και για υβριδικά μοντέλα.
Η εικόνα σε Ευρώπη και ΗΠΑ
Στην Ευρώπη, η αγορά επέδειξε αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα, με έντονη ανάπτυξη στη Γερμανία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με στοιχεία της Rho Motion που επικαλείται το Reuters.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές, καθώς ο υπουργός Οικονομικών έχει προτείνει την επιβολή φόρου στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων για την κάλυψη του δημοσιονομικού κενού.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι επιδοτήσεις συνεχίζουν να ενισχύουν τη ζήτηση, αλλά οι Βρυξέλλες εξετάζουν το ενδεχόμενο επανεξέτασης της απαγόρευσης πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, μετά τις έντονες αντιδράσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων παρουσίασαν πτώση 41% τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τη Rho Motion, έπειτα από δύο μήνες ρεκόρ τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, καθώς οι καταναλωτές έσπευσαν να αγοράσουν οχήματα όσο διαρκούσαν οι επιδοτήσεις. Παρόμοια τάση είχε καταγραφεί και στη Γερμανία, όταν η προηγούμενη κυβέρνηση προσπάθησε να καταργήσει τα κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων λόγω του αυξανόμενου δημοσιονομικού κόστους.
«Στην Ευρώπη, η συνολική ανάπτυξη από την αρχή του έτους παραμένει υψηλή και αναμένουμε ισχυρές πωλήσεις προς το τέλος του έτους», δήλωσε ο υπεύθυνος δεδομένων της Rho Motion, Τσαρλς Λέστερ, στο Reuters.
«Η κινεζική αγορά αναμένεται επίσης να σημειώσει σημαντική άνοδο τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, καθώς οι καταναλωτές επισπεύδουν τις αγορές τους πριν τη μετάβαση από πλήρη απαλλαγή φόρου αγοράς σε μερική, της τάξης του 50%, για τα νέα ενεργειακά οχήματα (NEVs).»
www.worldenergynews.gr
Ωστόσο, ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μια μικρή πτώση σε σχέση με τον Σεπτέμβριο, όταν οι πωλήσεις είχαν αγγίξει το ιστορικό υψηλό των 2,1 εκατομμυρίων.
Όπως πάντα, η Κίνα κατέγραψε τις περισσότερες πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου συνόλου, τόσο για αμιγώς ηλεκτρικά όσο και για υβριδικά μοντέλα.
Η εικόνα σε Ευρώπη και ΗΠΑ
Στην Ευρώπη, η αγορά επέδειξε αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα, με έντονη ανάπτυξη στη Γερμανία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με στοιχεία της Rho Motion που επικαλείται το Reuters.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές, καθώς ο υπουργός Οικονομικών έχει προτείνει την επιβολή φόρου στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων για την κάλυψη του δημοσιονομικού κενού.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι επιδοτήσεις συνεχίζουν να ενισχύουν τη ζήτηση, αλλά οι Βρυξέλλες εξετάζουν το ενδεχόμενο επανεξέτασης της απαγόρευσης πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, μετά τις έντονες αντιδράσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων παρουσίασαν πτώση 41% τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τη Rho Motion, έπειτα από δύο μήνες ρεκόρ τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, καθώς οι καταναλωτές έσπευσαν να αγοράσουν οχήματα όσο διαρκούσαν οι επιδοτήσεις. Παρόμοια τάση είχε καταγραφεί και στη Γερμανία, όταν η προηγούμενη κυβέρνηση προσπάθησε να καταργήσει τα κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων λόγω του αυξανόμενου δημοσιονομικού κόστους.
«Στην Ευρώπη, η συνολική ανάπτυξη από την αρχή του έτους παραμένει υψηλή και αναμένουμε ισχυρές πωλήσεις προς το τέλος του έτους», δήλωσε ο υπεύθυνος δεδομένων της Rho Motion, Τσαρλς Λέστερ, στο Reuters.
«Η κινεζική αγορά αναμένεται επίσης να σημειώσει σημαντική άνοδο τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, καθώς οι καταναλωτές επισπεύδουν τις αγορές τους πριν τη μετάβαση από πλήρη απαλλαγή φόρου αγοράς σε μερική, της τάξης του 50%, για τα νέα ενεργειακά οχήματα (NEVs).»
www.worldenergynews.gr






