H Stellantis κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία (Reuters)

H Stellantis κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία (Reuters)
Η βιομηχανία στο σύνολό της έχει καταρτίσει ένα πακέτο προτάσεων για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να δώσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες μεγαλύτερη ευελιξία στους στόχους εκπομπών και ότι αυτό θα επιτρέψει στον τομέα να αποφύγει μια τέτοια παρακμή

Η Stellantis δια μέσου του προέδρου της John Elkann προειδοποίησε την Τρίτη ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία κινδυνεύει με μια «μη αναστρέψιμη παρακμή».

Φόβοι για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία

Μιλώντας στο Τορίνο κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που σηματοδότησε την έναρξη της μεγάλης κλίμακας παραγωγής της νέας υβριδικής έκδοσης του μικρού Fiat 500, ο Elkann δήλωσε ότι η βιομηχανία στο σύνολό της έχει καταρτίσει ένα πακέτο προτάσεων για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να δώσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες μεγαλύτερη ευελιξία στους στόχους εκπομπών και ότι αυτό θα επιτρέψει στον τομέα να αποφύγει μια τέτοια παρακμή.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόκειται να παρουσιάσει στις 10 Δεκεμβρίου ένα πακέτο προτάσεων στο πλαίσιο της προγραμματισμένης αναθεώρησης του κανονισμού της ΕΕ για τις εκπομπές άνθρακα για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Stellantis «συμμορφώνεται» με τους κανόνες της ΕΕ

Ο Elkann νωρίτερα αυτόν τον μήνα δήλωσε ότι η Stellantis υποστήριξε μια σειρά από μέτρα που τέθηκαν στην ΕΕ για την υποστήριξη της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αυτές οι προτάσεις περιλαμβάνουν την επιτρεπόμενη χρήση plug-in υβριδικών οχημάτων, συστημάτων επέκτασης αυτονομίας και εναλλακτικών καυσίμων μετά το 2035, τον μέσο όρο των ενδιάμεσων στόχων μείωσης των εκπομπών άνθρακα που έχουν καθοριστεί για το 2030 σε διάστημα αρκετών ετών, την εισαγωγή ενός ευρέος συστήματος απόσυρσης για τα υπάρχοντα αυτοκίνητα και την προσαρμογή της νομοθεσίας ώστε να ευνοηθεί η παραγωγή μικρών αυτοκινήτων.

Ο Gianluca Ficco του συνδικάτου UILM δήλωσε σε ανακοίνωσή του ότι η έναρξη της παραγωγής του υβριδικού Fiat 500 ήταν θετική για την ιταλική παραγωγή, αλλά πρόσθεσε ότι η ΕΕ πρέπει να αλλάξει τους κανόνες για την αυτοκινητοβιομηχανία, «πριν είναι πολύ αργά» και να αποφύγει τις σκληρές συνέπειες για τη βιομηχανία και τις θέσεις εργασίας.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης