Στο κυκλοφοριακό αναφέρθηκε σήμερα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης στην ολομέλεια της Βουλής και αναφέρθηκε στις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ όσον αφορά στο Λεκανοπέδιο, τονίζοντας ότι το κυκλοφοριακό είναι η ποιότητα ζωής.
Ο κ. Ανδρουλάκης απαρίθμισε πέντε μεγάλα έργα τα οποία όπως είπε «σέρνονται» επειδή η κυβέρνηση δεν έχει αξιοποιήσει το Ταμείο Ανάκαμψης και δεν έχει εξασφαλίσει χρηματοδοτικές πηγές. Τα έργα που ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης είναι:
Η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης.
Ο οδικός άξονας Ελευσίνα–Οινόφυτα.
Οι αναγκαίες παρεμβάσεις στον Κηφισό.
Η επέκταση της λεωφόρου Κύμης.
Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο
Κατήγγειλε επίσης ότι «Το 2024 χάθηκαν 500.000 δρομολόγια λεωφορείων.
Το μετρό, ένα από τα εμβληματικότερα έργα του ΠΑΣΟΚ, ραχοκοκαλιά των μετακινήσεων στην Αττική, λειτουργεί με το μισό της δυναμικής του. Και ο κόσμος ταλαιπωρείται καθημερινά στους δρόμους. Για ποια βιώσιμη κινητικότητα μιλάμε;»
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, αφιέρωσε το δεύτερο μέρος της ομιλίας του στην παρουσίαση του σχεδίου του ΠΑΣΟΚ τονίζοντας ότι το κόμμα έχει ολιστική προσέγγιση για την επίλυση του προβλήματος.
Σχετικά με τον Κηφισσό:
Πρώτον, προτείνουμε εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων διαχείρισης της κυκλοφορίας στις εισόδους του Κηφισού, ώστε να αποτρέπεται η υπερφόρτωση του δικτύου.
Δεύτερον, εφαρμογή δυναμικών ορίων ταχύτητας στις λωρίδες, προσαρμοσμένα σε πραγματικό χρόνο στο φορτίο της κίνησης, όπως γίνεται σε όλες τις σύγχρονες ευρωπαϊκές μητροπόλεις.
Και τρίτον, δημιουργία ενός έξυπνου μηχανισμού ταχείας απομάκρυνσης ακινητοποιημένων οχημάτων, με σταθμούς επέμβασης ανά 4 χιλιόμετρα. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα μπλοκαρίσματος του Κηφισού είναι τα ακινητοποιημένα οχήματα.
Το ΠΑΣΟΚ προτείνει επίσης την επέκταση των αρμοδιοτήτων των δήμων των μεγάλων πόλεων, με τη συγκρότηση μητροπολιτικού φορέα με εταίρους την τοπική και περιφερειακή αυτοδιοίκηση, ώστε να αντιμετωπίζονται με επιτυχία και αμεσότητα, όλες οι αιτίες των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτός ο φορέας θα προχωρήσει σε αναδιάρθρωση του δικτύου των λεωφορειακών γραμμών σε συνεργασία με τα μέσα σταθερής τροχιάς.
Όπως τόνισε, «ήρθε η ώρα οι μεγάλες πόλεις να αποκτήσουν πραγματικές μητροπολιτικές αρμοδιότητες, όπως στα θέματα αστικής κινητικότητας».
Πρότεινε επίσης:
τη λειτουργία Δημοτικών Λεωφορειακών Γραμμών,
ενιαίο συντονισμό όλων των φωτεινών σηματοδοτών από ένα κέντρο ελέγχου για όλη την Αττική,
διαφοροποιημένο ωράριο προσέλευσης δημοσίων υπαλλήλων και δυνατότητα τηλεργασίας σε ζώνες κορεσμού,
ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία πλήθους και ποικίλου μεγέθους, εμπορευματικών κέντρων,
μοντέλο στάθμευσης με περιφερειακά πάρκινγκ προς το κέντρο και άμεση προσβασιμότητα στη Δημόσια Συγκοινωνία και τέλος,
μεταφορά δημοσίων οργανισμών και υπουργείων εκτός του κέντρου, δίνοντας παράλληλα ισχυρά κίνητρα σε επιχειρήσεις να μετακινηθούν σε οργανωμένες περιοχές παραγωγικής δραστηριότητας στην περιφέρεια.
www.worldenergynews.gr






