Ελληνικό Μετρό: Oι νέες επεκτάσεις των γραμμών που αναμένονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ελληνικό Μετρό: Oι νέες επεκτάσεις των γραμμών που αναμένονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Τα έργα για την επέκταση της γραμμής 4 του Μετρό συνεχίζονται με εντατικούς ρύθμούς, ένω αναμένεται η επέκταση της γραμμής 2 τόσο προς τα νότια όσο και στα βορεία με σκοπό την εξυπηρέτηση ακόμα περισσότερων περιοχών του λεκανοπεδίου

Η Ελληνικό Μετρό σχεδιάζει να επεκτείνει τα δίκτυα σταθερής τροχιάς Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Αυτά παρουσιάζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Κουρέτας, μιλώντας στην εκπομπή «Building the Future».

Η γραμμή 4

Μιλώντας για τα έργα στην νέα γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ο επικεφαλής της Ελληνικό Μετρό εξήγησε πως το έργο αφορά στην κατασκευή 15 νέων σταθμών αλλά και ένα νέο κέντρο ελέγχου στα Σεπόλια.

Αυτή την στιγμή, οι δύο μετροπόντικες που διανοίγουν την σήραγγα είναι σε πλήρη λειτουργία. Ο πρώτος Μετροπόντικας ξεκίνησε από το ένα άκρο, το φρέαρ Κατεχάκη, πέρασε από τους μελλοντικούς σταθμούς Γουδή, Ζωγράφου και Ιλίσια και τώρα οδεύει προς τον σταθμό Πανεπιστημιούπολη, έχοντας διανοίξει 2.600 μέτρα.

Ο δεύτερος Μετροπόντικας, ξεκίνησε από το άλλο άκρο, το φρέαρ Βεϊκου, πέρασε από τον μελλοντικό σταθμό «Άλσος Βεϊκου» και πλησιάζει τον σταθμό Γαλάτσι, έχοντας διανοίξει 870 μέτρα.

Επίσης, στον σταθμό Κολωνάκι έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του σταθμού με την στάθμη του να βρίσκεται περίπου 36 μέτρα κάτω από την γη, ενώ ταυτόχρονα προχωρά και η διάνοιξη των σταθμών «Δικαστήρια» και στον σταθμό «Ακαδημία».

Μετρό Θεσσαλονίκης

Όσον αφορά το Μετρό Θεσσαλονίκης ο κ.Κουρέτας ανέφερε, ότι η πόλη άλλαξε με τη λειτουργία του Μετρό. «Το Μετρό αλλάζει τις συνήθειες των κατοίκων, των επισκεπτών και των επαγγελματιών», είπε χαρακτηριστικά.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι έχουν γίνει περίπου 4,9 εκατ. επιβιβάσεις και έχουν εκδοθεί πάνω από 80.000 κάρτες. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, οι μαθητές ανήκουν στο 22% των καρτών και οι συνταξιούχοι στο 19% δείχνοντας πως το μέσο χρησιμοποιείται από όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Ανάμεσα στα άλλα ανέφερε πως οι δυσλειτουργίες που παρατηρούνται είναι λόγω του υπεραυτόματου συστήματος που λειτουργεί, και είναι κάτι φυσιολογικό. Καθώς όλα ξεκίνησαν να λειτουργούν μαζί, είναι πιθανό, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, να βγαίνουν κάποια προβλήματα τα οποία όμως αντιμετωπίζονται.

Αποκάλυψε επίσης πως ο σταθμός Αγία Σοφία είναι, βάσει εισιτηρίων, ο πιο κεντρικός σταθμός της πόλης.

Στο τέλος του έτους αναμένεται να λειτουργήσει η επέκταση του Μετρό προς Καλαμαριά με πέντε νέους σταθμούς και πως έχει παρουσιαστεί η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό που ανέδειξε ως πρώτη ανάγκη την επέκταση προς τα δυτικά της πόλης και θα ακολουθήσει αυτή προς το αεροδρόμιο.

Επεκτάσεις του μετρό Αθήνας

Για τις επεκτάσεις του Μετρό στην Αθήνα ο κ.Κουρέτας είπε πως η Ελληνικό Μετρό εξετάζει κατά προτεραιότητα τις επεκτάσεις της γραμμής 4 μέσω της Λ. Κηφισίας που θα φτάσει μέχρι τα βόρεια προάστια.

Έτσι θα καλυφθεί ο πιο κορεσμένος άξονας της πρωτεύουσας και θα δοθούν σημαντικές ανάσες στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Επίσης μελετάται η επέκταση προς Πετρούπολη.

Στην γραμμή 2 έχουν ξεκινήσει διαδικασίες δημοπράτησης της επέκτασης της στα δυτικά από την Ανθούπολη μέχρι το Ίλιον. Η δυτική επέκταση θα διαθέτει 3 νέους σταθμούς: Παλατιανή, Ίλιον, Άγιος Νικόλαος.

Στα νότια εξετάζεται η επέκταση από το Ελληνικό μέχρι τη Γλυφάδα στον πόλο της ανάπτυξης του Ελληνικού αλλά και στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Τέλος, ο κ.Κουρέτας έκανε γνωστό πως έχει ξεκινήσει η διαδικασία για την προμήθεια νέων συρμών για τις γραμμές 2 και 3 αλλά και νέους διρευματικούς συρμούς για την εξυπηρέτηση του αεροδρομίου της Αθήνας.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης