Μέχρι στιγμής 16 containerships συνολικής μεταφορικής ικανότητας 23.000 TEUs έχουν πουληθεί για διάλυση έναντι έντεκα συνολικής μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs το 2022
Φέτος μέχρι στιγμής 16 containerships συνολικής μεταφορικής ικανότητας 23.000 TEUs έχουν πουληθεί για διάλυση έναντι δεκαέξι συνολικής μεταφορικής ικανότητας 12.000 TEUs το 2021 και έντεκα συνολικής μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs το 2022. Η Clarksons εκτιμά ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί και το 2024 λόγω της αποδυναμωμένης αγοράς, του ηλικιακού προφίλ και των απαιτήσεων για ανανέωση του στόλου. Οι διαλύσεις φέτος αναμένεται να διαμορφωθούν σε 240.000 TEUs και το 2024 σε 850.000 TEUs.
Στο ευρύτερο μέτωπο της προσφοράς, στις 10 Μαρτίου 2023, το orderbook των containerships ήταν στα 922 πλοία μεταφορικής ικανότητας 7,6 εκατ. TEUs. To μεγαλύτερο μέρος, και συγκεκριμένα το 67% σε όρους capacity, αφορά πλοία με μεταφορική ικανότητα άνω των 12.000 TEUs. Tα containerships μεταφορικής ικανότητας 3.000-7.999 TEUs καταλαμβάνουν το 17% επί του συνόλου.
Πηγή:naftikachronika.gr
www.worldenergynews.gr