Αντιμέτωπος με πρόστιμο άνω των 100 εκατ. ευρώ είναι ο Όμιλος Volkswagen, δεδομένου ότι δεν κατάφερε να πιάσει τους στόχους για τους ρύπους των αυτοκίνητων που είχε θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση το 2020.
Ο Herbert Diess, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Volkswagen Group και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της μάρκας Volkswagen Passenger Cars, δήλωσε ότι ελπίζει να επιτύχει τον στόχο φέτος καθώς οι κύριες μάρκες της εταιρείας παρουσιάζουν νέα ηλεκτρικά μοντέλα.
Η βασική μάρκα VW του VW Group και η Audi πέτυχαν τους στόχους τους, κυρίως λόγω της κυκλοφορίας των ηλεκτρικών μοντέλων VW ID3 και Audi e-tron. Η VW δεν ανέφερε εάν οι μάρκες Porsche, Seat και Skoda πέτυχαν τους στόχους εκπομπών τους.
Η VW μειώνει τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που προσφέρει και επαναπροσδιορίζει την παραγωγή περισσότερων εργοστασίων της για να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα σε μια προσπάθεια να συμβαδίσει με τον κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla, αναφέρει το Automotive News Europe.
Tο αυστηρό πλαίσιο της Ευρώπης
Όπως είναι γνωστό, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει αυστηρούς στόχους για να περιοριστούν οι εκπομπές καυσαερίων, αναγκάζοντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναπτύξουν τεχνολογία χαμηλών εκπομπών για να μην αντιμετωπίσουν ποινή 95 ευρώ ανά γραμμάριο περίσσειας CO2 που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα τους.
Ο όμιλος VW παραδέχτηκε το 2015 ότι εξαπάτησε τις δοκιμές εκπομπών σε κινητήρες ντίζελ, ένα σκάνδαλο που του κόστισε πάνω από 30 δισ. ευρώ (33 δισ. δολάρια) σε πρόστιμα και ανταλλαγές αυτοκινήτων, κυρίως στις ΗΠΑ, αναφέρει το Automotive News Europe.
Τέλος, η Volkswagen και οι ανταγωνιστές της εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις λόγω της πανδημίας, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας έλλειψης ανταλλακτικών που απαιτούνται για την παραγωγή και των συνεχιζόμενων διακοπών λειτουργίας σε διάφορες αγορές για την καταπολέμηση της επιδημίας, που σημαίνει ότι το 2021 θα είναι μια ακόμη δύσκολη χρονιά, αναφέρει το Reuters.
www.worldenergynews.gr