Τελευταία Νέα
Βιομηχανία & Απανθρακοποίηση

Η ηλεκτροκίνηση των ΙΧ απογειώνει την ElvalHalcor

Η ηλεκτροκίνηση των ΙΧ απογειώνει την ElvalHalcor
Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα προϊόντα χαλκού και το 96% της παραγωγής κατευθύνεται σε όλο τον κόσμο
Πρώτη στην παγκόσμια αγορά επεξεργασίας Χαλκού και δεύτερη στην αγορά του Αλουμινίου είναι η Ελληνική εταιρεία Elval Colour ( ΕΛΒΑΛ Χαλκορ). Η θυγατρική του Ομίλου Βιοχάλκο παράγει προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας με τους πελάτες της να  βρίσκονται στα 4 σημεία του ορίζοντα.
Οι δύο γενικοί διευθυντές Πάνος Λώλος στον τομέα του Χαλκού και ο Νικόλας  Καραμπατέας στον τομέα του Αλουμινίου περιέγραψαν, το χθες το σήμερα και τις προοπτικές της εταιρείας μέσα από το αύριο όπως αυτό διαμορφώνεται .
Το περιεχόμενο της παρουσίασης ικανοποίησε τα μέλη της  Ένωσης Θεσμικών επενδυτών ενώ οι χρηματιστές άφησαν μια μικρή πικρία για την πορεία της τιμής της μετοχής η οποία δεν αντικατοπτρίζει τη βιομηχανική της αξίας παρότι το 85% των μετοχών βρίσκεται σε  στους βασικούς μετόχους και στην διασπορά μόλις το 15,7%.
Η «Ελβάλ Χαλκόρ» είναι ένα βιομηχανικό «διαμάντι» με ελληνικά χρώματα και κατακτά τον κόσμο με τα προϊόντα της .
Σύμφωνα με τα στοιχεία τα προϊόντα χαλκού και το 96% της παραγωγής κατευθύνεται σε όλο τον κόσμο.
Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αγοράζει το 67% της παραγωγής, η Αμερική το 9% η Ασία το 9% η λοιπή Ευρώπη το 7% στο Ηνωμένο Βασίλειο το 9% στην Αφρική και Ωκεάνια το 2%.
Η Ελλάδα καλύπτει μόλις τα 4% της παραγωγής
Ο  χάρτης των εξαγωγών του 2021 έδειχνε τις ΗΠΑ στο 5% και τις χώρες της Ε.Ε. στο  64%.
Οι πωλήσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία ανέβηκε στο 8% το 2022 από 5% που ήταν  το 2021 και η ενέργεια στο 17%.
Oι πωλήσεις αλουμινίου στην Ελλάδα μειώθηκαν στο 10% το 2022 από 13% που ήταν τα 2013.
Το 90% της παραγωγής σε διατίθεται σε επιχειρήσεις ανά τον κόσμο.

Ο χαλκός  στα ηλεκτρικά  αυτοκίνητα

Ο χαλκός χρησιμοποιείται έντονα σε μονάδες ΑΠΕ σε αντλίες θερμότητας και άλλες χρήσεις στην καθημερινή ζωή των πολιτών.
Ωστόσο ο χαλκός μελλοντικά αναμένεται να αποτελέσει το βασικό υλικό για την κάλυψη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τον κ Πάνο Λώλο ένα συμβατικό αυτοκίνητο περιέχει 27 κιλά χαλκού με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ο χαλκός σε κιλά ανεβαίνει στα 70 κιλά και στο μέλλον αναμένεται να ανέλθει στα 270 κιλά.
Πρόσθεσε ότι η βιομηχανία αυτοκινήτου επιδιώκει να φτιάχνει το σασί του αυτοκινήτου με αλουμίνιο για καλύτερες επιδόσεις και κυρίως να μειωθεί το βάρος του.
Ο κ Λώλος αξιολόγησε την Ελλάδα ως πελάτη της εταιρείας, σημειώνοντας ότι θα  μπορούσε η βιομηχανία να δουλεύει σε πιο εντατικούς ρυθμούς αλλά η εγχώρια αγορά στρέφεται στον τομέα των υπηρεσιών.
Οι κατασκευές ακινήτων σταμάτησαν το 2006 με συνέπεια για  συνεχή 17 χρόνια  η ζήτηση να κινείται σε χαμηλά επίπεδα.  
 Τα στελέχη της εταιρεία θεωρούν ότι φέτος  θα κληθούν  να διαχειριστούν την  οικονομική ύφεση και πώς  αυτή  θα εκδηλωθεί ενώ δεν ήταν σε θέση  να προσδιορίσουν πώς θα επηρεάσει τη παραγωγή όπως και τη ζήτηση.
Η διοίκηση λόγω των  θετικών προοπτικών που εμφανίζει η εταιρεία στο μέλλον,  ρωτήθηκε αν έχει τεθεί θέμα εξαγοράς και το απέκλεισε κατηγορηματικά.
Για  τους  επενδυτές του χρηματιστηρίου δεν έδωσαν κάποια άμεση υπόσχεση με την  τιμή της  μετοχής  να βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο με την τιμή να κινείται οριακά πάνω από το 1,5 ευρώ. Όμως οι μακροπρόθεσμοι επενδυτές θα λάβουν μέρισμα 0,06 λεπτά ανά μετοχή από 0,03 πέρυσι και 0,01 πρόπερσι.

Πηγή:www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης