Η ηλεκτροκίνηση διεισδύει σε ολοένα και περισσότερους τομείς της παραγωγικής διαδικασίας και της κοινωνίας γενικότερα.
Εξαίρεση δεν μπορεί να αποτελέσει η αγροτιά.
Η ενεργειακή ανεξαρτησία και ο έλεγχος του κόστους αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για τους αγρότες.
Γι’ αυτό το λόγο όλο και περισσότερες εταιρείες λανσάρουν ηλεκτρικό εξοπλισμό που μπορεί να φορτίζεται στο αγρόκτημα με ηλιακή, αιολική ή βιοαέριο.
Τον περασμένο μήνα, η John Deere παρουσίασε το τελευταίο ηλεκτρικό τρακτέρ επόμενης γενιάς στην Agritechnica, δείχνοντας ότι σκοπεύει να ηγηθεί αυτής της επανάστασης.
Η John Deere θεωρεί ότι τα πρωτότυπα ηλεκτρικών τρακτέρ E-Power τα οποία παρουσιάζει από το 2022, θα είναι τόσο αθόρυβα όσο ένα αυτοκίνητο.
Επίσης θα είναι εύκολα στην οδήγηση όσο ένα καρότσι γκολφ και θα απαιτούν ελάχιστη συντήρηση και όλα αυτά παρέχοντας την ίδια απόδοση με τα αγαπημένα τρακτέρ ντίζελ της εταιρείας.
«Ο στόχος μας με το τρακτέρ E-Power είναι να διασφαλίσουμε ότι εκτελεί τις ίδιες εργασίες με τα αντίστοιχα ντίζελ και λειτουργεί με τα ίδια παρελκόμενα, ενώ παράλληλα θα απελευθερώνει επιπλέον αξία.
Μέσω της ηλεκτρικής μας σειράς, θα επιδιώξουμε να μειώσουμε το λειτουργικό κόστος και το κόστος συντήρησης, να προσφέρουμε ισχυρή και αξιόπιστη απόδοση και διαισθητική λειτουργία», εξηγεί ο Derek Muller (Διευθυντής επιχειρήσεων για συστήματα ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στην John Deere).
Δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση για το πότε η νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών τρακτέρ John Deere θα αρχίσει να φτάνει στους πελάτες, αλλά η πρόσφατη αγορά του κατασκευαστή μπαταριών KREISEL από την Big Green και η συνεχής ώθησή της σε πιο παγκόσμιες αγορές σημαίνει ότι δεν μπορεί να καθυστερήσει.
Τεχνικά στοιχεία του ηλεκτρικού τρακτέρ John Deere
Το τελευταίο πρωτότυπο ηλεκτρικό τρακτέρ John Deere, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Agritechnica, είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα κίνησης 100 ίππων και 2 επιπλέον κινητήρες.
Έναν ηλεκτροκινητήρα συνεχούς ρεύματος 130 ίππων για το PTO και έναν τρίτο για την υδραυλική αντλία.
Θα αντλούν ενέργεια από έως και 5 μπαταρίες ιόντων λιθίου KREISEL, επιτρέποντας στους πελάτες σημαντική ευελιξία στην τιμολόγηση με βάση την ικανότητά τους να καθορίζουν πόση ισχύ και χρόνο λειτουργίας χρειάζονται (και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν) για να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους.
Η προσαρμογή θα υπερβαίνει κατά πολύ το μέγεθος της μπαταρίας.
Η Deere σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες μια σειρά από διαφορετικές επιλογές τρακτέρ και εξοπλισμού και να διατηρήσει το κόστος ανταγωνιστικό βασίζοντάς το σε μια κοινή αρχιτεκτονική οχήματος.
Η Deere αποκάλυψε μια έκδοση αυτού του επερχόμενου ηλεκτρικού τρακτέρ στην Agritechnica την περασμένη εβδομάδα, αλλά παρά το γεγονός ότι είναι ένα πρώιμο πρωτότυπο, είναι ένα πλήρως λειτουργικό κομμάτι που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από μερικούς από τους πιο έμπιστους πελάτες της John Deere.
Δείτε εδώ:
Απόψεις πελατών
Ο Ντάνιελ (πελάτης οπωρώνων από την Καλιφόρνια), δήλωσε ότι η εμπειρία του με το ηλεκτρικό τρακτέρ τον οδήγησε να πιστέψει ότι θα μπορούσε να βοηθήσει στην ευκολότερη εκπαίδευση νέων χειριστών: «Νομίζω ότι το τρακτέρ είναι πολύ πιο εύκολο για τους οδηγούς να το κατανοήσουν και να το οδηγήσουν».
Ο Τάιλερ (πελάτης αμπελώνων στην Καλιφόρνια), πιστεύει ότι ένα νέο ηλεκτρικό τρακτέρ θα μπορούσε να βοηθήσει την επιχείρησή του να επιτύχει τους στόχους βιωσιμότητας: «Όταν εξετάζουμε το αποτύπωμα άνθρακα, τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, θέλουμε να προσπαθήσουμε να τα μειώσουμε καθώς χρησιμοποιούμε τον εξοπλισμό μας για να καλλιεργήσουμε τους αμπελώνες μας, θέλουμε να έχουμε επίγνωση της κοινότητας γενικότερα».
www.worldenergynews.gr






