Επιχειρήσεις

Αέριο Θεσσαλονίκης: Υπό έλεγχο οι ληξιπρόθεσμες οφειλές – Σε εξέλιξη πρόγραμμα διακανονισμών

Αέριο Θεσσαλονίκης: Υπό έλεγχο οι ληξιπρόθεσμες οφειλές – Σε εξέλιξη πρόγραμμα διακανονισμών
Για να μειώσει περαιτέρω τις οφειλές των πελατών της, η εταιρία μελετά να εντάξει και τη χρήση πιστωτικών καρτών στην εξόφληση των λογαριασμών
Ο τομέας των υπηρεσιών κλυδωνίζεται από τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, καθώς τα νοικοκυριά αδυνατούν να πληρώσουν για τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν.  
Το πρόβλημα χτυπά αδιακρίτως όλες τις εταιρείες που διαθέτουν πελατειακή βάση.  
Η Εταιρεία Παροχής Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας (ΕΠΑ Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας) προσπαθεί να συγκρατήσει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές και όπως όλα δείχνουν το κατάφερε το 2016 σε σχέση με το 2015.
Η «συνταγή» μείωσης οφειλών περιελάβανε μεταξύ άλλων την αποστολή μηνυμάτων υπενθύμισης (sms), τα οποία όταν δεν έφερναν το επιθυμητό αποτέλεσμα, το επόμενο βήμα ήταν η έκδοση εντολής διακοπής φυσικού αερίου και στην έκδοση διαταγών πληρωμής.
Η διοίκηση πέτυχε το στόχο της, αφού οι εξώδικες προσκλήσεις μειώθηκαν 53,1% το 2016 σε σχέση με το 2015.
Υποχώρησαν σε 4.913 προσκλήσεις από 10.484 το 2015.
Ο αριθμός των αγωγών που κατατέθηκε ανήλθε σε 861 τη χρονιά που πέρασε έναντι 1.335 το 2015.
Η εισπραξιμότητα των αγωγών ενισχύθηκε κατά 3,79% το Δεκέμβριο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο μήνα του 2015 και το συνολικό ποσοστό εισπραξιμότητας ανήλθε στο 54,89%.  

Διακανονισμοί για είσπραξη οφειλών

Η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των ληξιπρόθεσμων οφειλών προχωρά σε διακανονισμούς.
Το 2016 ανήλθαν σε 6.840 και το συνολικό ποσό που ρυθμίστηκε ήταν 7,59 εκατ. ευρώ.  
Το 2015 ο αριθμός των διακανονισμών ήταν διπλάσιος και συγκεκριμένα έφθαναν τις 12.519 και το ποσό που είχε μπει σε διακανονισμό ήταν 16,23 εκατ. ευρώ.  
Η εταιρεία για να μειώσει περαιτέρω τις οφειλές μελετά να εντάξει και τη χρήση πιστωτικών καρτών στην εξόφληση των λογαριασμών.
Η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας εξέδωσε συνολικά 963.900 λογαριασμούς τη χρονιά που πέρασε και η αποπληρωμή τους γίνεται τις επόμενες 20 ημέρες.  
Οι ενεργοί πελάτες της εταιρείας ανήλθαν 189.318, σημειώνοντας αύξηση 4,68% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.  
Οι χρήστες φυσικού αερίου κατά τη διάρκεια του 2016 διαπίστωσαν ότι τα τιμολόγια ήταν φθηνότερα κατά 35% σε σχέση με το 2015 χάρη στην πτώση των τιμών του πετρελαίου.
Οι πωλήσεις φυσικού αερίου έφθασαν τα 103,7 εκατ. ευρώ το 2016. Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 27,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά από φόρους έφθασαν τα 19,5 εκατ. ευρώ.
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος  

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης