Φρανκφούρτη: H RMV ξεκίνησε την κατασκευή πρατηρίου υδρογόνου για τα τρένα μηδενικών εκπομπών

Φρανκφούρτη: H RMV ξεκίνησε την κατασκευή πρατηρίου υδρογόνου για τα τρένα μηδενικών εκπομπών
Η γαλλική Alstom θα παραδώσει 27 τρένα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου στο βιομηχανικό πάρκο Infraserv Hoechst στην περιοχή Ρήνος-Μάιν στα μέσα του 2022
Ο γερμανικός περιφερειακός όμιλος μεταφορών RMV ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα την κατασκευή ενός πρατηρίου καυσίμων κοντά στη Φρανκφούρτη, ο οποίος θα χρησιμοποιεί υδρογόνο για να τροφοδοτήσει τον μεγαλύτερο στόλο επιβατικών αμαξοστοιχιών μηδενικών εκπομπών.
Η γαλλική Alstom θα παραδώσει 27 τρένα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου στο βιομηχανικό πάρκο Infraserv Hoechst στην περιοχή Ρήνος-Μάιν στα μέσα του 2022. Ξεκινώντας τακτικές τοπικές υπηρεσίες μέχρι εκείνο το χειμώνα, ο στόλος θα αντικαταστήσει τα τρένα με κινητήρες ντίζελ.

Οι κυψέλες καυσίμου στα τρένα θα μετατρέψουν το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια για να παρέχουν προώθηση χαμηλού θορύβου που εκπέμπει μόνο νερό, βοηθώντας στη μείωση της ρύπανσης άνθρακα από τις μεταφορές.

Η πολιτεία της Έσσης και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση βοήθησαν στη χρηματοδότηση του έργου των 500 εκατομμυρίων ευρώ.
Τα τρένα Coradia iLint θα τροφοδοτούνται με υδρογόνο που απελευθερώνεται ως υποπροϊόν χλωρίου που παράγεται σε πάρκο χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων και διοχετεύεται σε σωλήνες δεξαμενών.

Στο παιχνίδι και το Βερολίνο


Περισσότερο υδρογόνο θα προέλθει από έναν ακόμη κατασκευασμένο ηλεκτρολύτη 5 megawatt (MW) που θα αντλήσει από ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια.
«Θα έχουμε αρκετό υδρογόνο για να τροφοδοτήσουμε οικονομικά τον στόλο.
Με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ την ημέρα, τα τρένα μπορούν να ταξιδέψουν 1.000 χιλιόμετρα, όπως και τα τρένα ντίζελ », δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της RMV Knut Ringat σε τελετή.

Η RMV θα ανακτήσει τμήμα της επένδυσής της μέσω ναύλων. Η κυβέρνηση του Βερολίνου βοήθησε επίσης με την πληρωμή premium 40% της τιμής για τα τρένα με ντίζελ.
Το Βερολίνο αναμένει ότι το πράσινο υδρογόνο θα καταστεί ανταγωνιστικό με τα ορυκτά καύσιμα και θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στη βιομηχανία, τη θέρμανση και τις μεταφορές άνθρακα.

Η Έσση βρίσκεται στο κέντρο της Ευρώπης. Το ήμισυ της ενεργειακής του κατανάλωσης μεταφέρεται, και στο επίκεντρο βρίσκεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, ο μεγαλύτερος κόμβος αεροπορικών φορτίων της Ευρώπης και οι παρακείμενοι σιδηρόδρομοι και δρόμοι.
Η Infraserv Hoechst παρέχει θερμότητα, ενέργεια, φυσικό αέριο, νερό, υλικοτεχνική υποστήριξη και διάθεση απορριμμάτων σε 90 εταιρείες και 22.000 εργαζόμενους.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης