Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Έκθεση του Mobilist: Σταθερή η μείωση της τιμής των ηλεκτρικών οχημάτων - «Εύστοχες» Tesla και VW

Έκθεση του Mobilist: Σταθερή η μείωση της τιμής των ηλεκτρικών οχημάτων - «Εύστοχες» Tesla και VW
Η μείωση της τιμής για τις μπαταρίες, είναι ένας βασικός παράγοντας για τη διακύμανση των λιανικών τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Σχετικά Άρθρα

Αισιόδοξα είναι τα νέα για τον τομέα της ηλεκτροκίνησης, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Mobilist, που κάνει λόγο για μείωση της τιμής για τις μπαταρίες. Αν και οι αναλυτές της βιομηχανίας έχουν διατηρήσει το κόστος της μπαταρίας στα 100 δολ/KWh, o στόχος αυτός αρχίζει να μετατοπίζεται ως προς τα 60 δολ/KWh.

Eίναι γεγονός ότι η μείωση της τιμής για τις μπαταρίες, είναι ένας βασικός παράγοντας για τη διακύμανση των λιανικών τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.  Η Tesla και η Volkswagen έχουν ήδη συζητήσει για την αύξηση των τιμών της μπαταρίας σε περίπου 60 $ ανά kwh σε επίπεδο κυψέλης, αλλά αυτό τώρα θεωρείται επίσης ως βιώσιμος στόχος από το Υπουργείο Ενέργειας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, δήλωσε ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα θα μπορέσουν να κάνουν την πραγματική διαφορά με τη διείσδυσή τους στην αγορά, μετά από επιπλέον μείωση 40% στο κόστος μπαταρίας. Αυτό σημαίνει πως ο στόχος που έχει θέσει η Volkswagen για 60 δολάρια ανά kWh, είναι σαφώς πολύ «μελετημένος» και φυσικά προς τη σωστή κατεύθυνση.

Οι εξελίξεις

Ο Διευθυντής του Τμήματος Τεχνολογίας Οχημάτων, Dave Powell υπογράμμισε ότι πριν από 4 μήνες ο στόχος που είχε τεθεί από την επιτροπή που ασχολείται με τα θέματα ανταγωνισμού στις ΗΠΑ, ήταν τα 80 δολάρια ανά kWh και καθώς ακόμα και αυτός ο στόχος έχει επιτευχθεί, επόμενο βήμα είναι τα 60 δολάρια. Πριν από λίγα χρόνια, ακόμη και τα 100 $ ανά kwh φαινόταν αδύνατο. Αυτός ο στόχος θεωρείται γενικά ότι είναι εφικτός, αλλά ο Howell είπε ότι ήταν έκπληκτος πόσο γρήγορα η βιομηχανία έχει φτάσει εκεί.

Σύμφωνα με το Bloomberg New Energy Finance, οι τιμές της μπαταρίας μειώθηκαν κατά μέσο όρο στα 137 $ ανά kwh το 2020. Βεβαίως, αυτές οι αναλύσεις δείχνουν ότι το κόστος της μπαταρίας δεν μειώνεται τόσο γρήγορα όσο ήταν νωρίτερα την προηγούμενη δεκαετία, αλλά ο ρυθμός στροφής θα πρέπει να εξακολουθεί να ισοδυναμεί με εσωτερική καύση.

Ίσως ο χαμηλότερος στόχος τιμής ανά kwh θα συμβάλει στη συμφιλίωση της ιδέας ότι το υψηλότερο κόστος σε άλλες περιοχές παραγωγής θα εμποδίσει τα EV να φθάσουν σε ισοτιμία έως τα τέλη της δεκαετίας.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης