Ενέργεια

Ποιές γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στο υδρογόνο - Βets δισεκατομμυρίων

Ποιές γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στο υδρογόνο - Βets δισεκατομμυρίων
Η BMW είναι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής του υδρογόνου μεταξύ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών

Στο υδρογόνο στρέφουν την προσοχή τους ορισμένες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της BMW και της Audi, οι οποίες αναπτύσσουν πρωτότυπα επιβατικά οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου παράλληλα με τους στόλους των αυτοκινήτων με μπαταρίες, ως μέρος των προετοιμασιών για την εγκατάλειψη των ορυκτών καυσίμων.

Όπως αναφέρει το Reuters, οι Όμιλοι αντισταθμίζουν τις επιλογές τους και τα στοιχήματά τους, υπολογίζοντας ότι διάφορες πολιτικές αλλαγές θα μπορούσαν να γείρουν την πλάστιγγα προς το υδρογόνο.

Η εστίαση των BMW - Audi

Η χώρα ποντάρει δισεκατομμύρια σε καύσιμα υδρογόνου, σε τομείς όπως ο χάλυβας και τα χημικά για την επίτευξη των κλιματικών στόχων και οι επερχόμενες εκλογές που θα μπορούσαν να οδηγήσουν τους Πράσινους στην κυβέρνηση συνασπισμού και να προωθήσουν περαιτέρω την τεχνολογία.

Η BMW είναι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής του υδρογόνου μεταξύ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Η εταιρεία έχει επίσης το ένα μάτι στην αλλαγή πολιτικών υδρογόνου στην Ευρώπη και στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Για τον λόγο αυτό, έχει αναπτύξει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο υδρογόνου βασισμένο στο SUV του X5, σε ένα έργο που έχει ήδη χρηματοδοτηθεί εν μέρει από τη γερμανική κυβέρνηση.

Ο Jürgen Guldner, αντιπρόεδρος της BMW, ο οποίος είναι επικεφαλής του προγράμματος αυτοκινήτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, δήλωσε στο Reuters ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα κατασκευάσει ένα δοκιμαστικό στόλο σχεδόν 100 αυτοκινήτων το 2022.

Η κορυφαία μάρκα Audi της VW είπε στο Reuters ότι είχε συγκεντρώσει μια ομάδα περισσότερων από 100 μηχανικών και μηχανικών που ερευνούσαν κυψέλες καυσίμου υδρογόνου για λογαριασμό όλης της ομάδας Volkswagen.

Το στοίχημα

Το υδρογόνο θεωρείται στοίχημα από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές φορτηγών στον κόσμο. Προς το παρόν θεωρείται μια δαπανηρή επιλογή. Το γεγονός ότι το υδρογόνο είναι τόσο πίσω στον αγώνα για την προσιτή αγορά σημαίνει επίσης ότι ορισμένοι πρωταθλητές της τεχνολογίας, όπως οι Γερμανοί, προτιμούν να δίνουν προτεραιότητα στα επιβατικά αυτοκίνητα με μπαταρία, επειδή τα βλέπουν ως τον ταχύτερο τρόπο για να επιτύχουν τον κύριο στόχο τους στην απανθρακοποίηση του τομέα μεταφορών.

«Το υδρογόνο θα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο στη βιομηχανία μεταφορών», δήλωσε ο Stefan Gelbhaar, εκπρόσωπος της πολιτικής μεταφορών του κόμματος στη Μπουντεστάγκ. Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων θεωρούν την τεχνολογία υδρογόνου ως ασφαλιστήριο συμβόλαιο καθώς η ΕΕ στοχεύει σε αποτελεσματική απαγόρευση οχημάτων ορυκτών καυσίμων από το 2035.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης