Ενέργεια

Reuters: Στα 9,8 δισ. ευρώ το κόστος των νέων τερματικών σταθμών LNG στη Γερμανία

Reuters: Στα 9,8 δισ. ευρώ το κόστος των νέων τερματικών σταθμών LNG στη Γερμανία
Μέχρι το τέλος του 2023, έξι FSRU αναμένεται να τεθούν σε σύνδεση

Θα ξεπεράσουν το προβλεπόμενο κόστος οι νέες υποδομές LNG της Γερμανίας, σύμφωνα με το Reuters. Όπως αναφέρεται, η κάτω βουλή της Bundestag ενέκρινε 9,8 δισ. ευρώ για την περίοδο 2022-2038, αλλά είναι ήδη σαφές, ότι θα πρέπει να προστεθούν και άλλες αυξήσεις κόστους, σύμφωνα με έγγραφο που εξέδωσε το υπουργείο Οικονομίας.

Επίσης, αυτό σημαίνει ότι το τίμημα θα ανέβει σημαντικά με τους φορολογούμενους να βάζουν πλάτη οικονομικά για την επίτευξη της ενεργειακής ασφάλειας.

Η Γερμανία είναι μια από τις χώρες της Ευρώπης, που έχει μεγάλη εξάρτηση από το ρωσικό αέριο και αναζητά εναλλακτικές από τότε που η Μόσχα έκλεισε τις στρόφιγγες. Οι περιβαλλοντολόγοι δεν τάσσονται υπερ του LNG, επειδή φοβούνται ότι οι μονάδες θα μπορούσαν να θέτουν κινδύνους για την τοπική άγρια ζωή και τον τουρισμό.

Ενίσχυση των υποδομών

Παράλληλα, η δημιουργία πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRU) είναι σημαντική και θα βοηθήσει την Γερμανία να ανεξαρτητοποιηθεί. Χρειάζεται η επέκταση των υποδομών, έτσι ώστε να δημιουργηθούν τα κατάλληλα αποθέματα ασφαλείας και ευελιξίας.

Μέχρι το τέλος του 2023, έξι FSRU αναμένεται να τεθούν σε σύνδεση. Το 2024 και το 2025, πέντε κρατικά ναυλωμένα FSRU θα προσφέρουν δυναμικότητα επαναεριοποίησης 27 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων (bcm). Ένα ιδιωτικό έργο στο λιμάνι Lubmin θα προσφέρει 5 bcm, αλλά μπορεί να διπλασιαστεί σε 10 bcm από το 2024.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης