Ενέργεια

Scholz - Meloni προχωρούν τον SoutH2 Corridor αερίου και υδρογόνου

Scholz - Meloni προχωρούν τον SoutH2 Corridor αερίου και υδρογόνου
Ο αγωγός μήκους 3.300 χιλιομέτρων διευθύνεται από τέσσερις μεγάλους ευρωπαϊκούς φορείς: Snam, Trans Austria Gasleitung, Gas Connect Austria και Bayernets σύμφωνα με το Reuters

Ο Γερμανός καγκελάριος Olaf Scholz δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος που η Ιταλία και η Γερμανία συμφώνησαν να προχωρήσουν τις εργασίες για την κατασκευή ενός αγωγού για τη μεταφορά αερίου και μελλοντικά υδρογόνου μεταξύ των δύο χωρών, σύμφωνα με το Reuters.

"Η ενισχυμένη συνεργασία για τη διαφοροποίηση του ενεργειακού εφοδιασμού είναι πολύ σημαντική για μένα.
Η επέκταση των δικτύων εφοδιασμού στην Ευρώπη θα μας ωφελήσει όλους και σίγουρα θα αυξήσει την ενεργειακή ασφάλεια", δήλωσε ο Scholz στη κοινή συνέντευξη Τύπου με την Ιταλίδα πρωθυπουργό Georgia Meloni.

«Για αυτόν τον λόγο, χαίρομαι που συμφωνήσαμε να συνεχίσουμε τις εργασίες για έναν νέο αγωγό φυσικού αερίου και υδρογόνου μεταξύ Ιταλίας και Γερμανίας», πρόσθεσε.
Τον περασμένο μήνα, η Ιταλία, η Γερμανία και η Αυστρία υπέγραψαν επιστολή υποστήριξης για την ανάπτυξη ενός αγωγού έτοιμου για υδρογόνο μεταξύ της Βόρειας Αφρικής και της Ευρώπης, καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες προσαρμόζονται στην πραγματικότητα των περιορισμένων εξαγωγών ενέργειας από τη Ρωσία.

Το έργο μήκους 3.300 χιλιομέτρων (2.050 μίλια) διευθύνεται από τέσσερις μεγάλους ευρωπαϊκούς φορείς εκμετάλλευσης συστημάτων μεταφοράς: Snam, Trans Austria Gasleitung, Gas Connect Austria και Bayernets στη Γερμανία.

Η Sea Corridor, μια κοινοπραξία μεταξύ της Snam και του ιταλικού ενεργειακού ομίλου Eni που εκμεταλλεύεται τους αγωγούς φυσικού αερίου που συνδέουν τη Βόρεια Αφρική με την Ιταλία, είναι επίσης μέρος της κοινοπραξίας που θα κατασκευάσει την υποδομή, που ονομάζεται SoutH2 Corridor.
1_155.jpg
«Στο μέτωπο της ενέργειας, συμφωνούμε ότι είναι πολύ σημαντικό να διασφαλίσουμε τη διαφοροποίηση των πηγών εφοδιασμού μας και να εργαστούμε για τη σύνδεση των υποδομών, ιδιαίτερα στη Μεσόγειο», δήλωσε η Meloni, ο οποίος στοχεύει να μετατρέψει την Ιταλία σε ενεργειακό κόμβο που συνδέει την Αφρική με τη βόρεια Ευρώπη. 

Ο SoutH2 Corridor, ο οποίος θα μπορούσε να μεταφέρει 4 εκατομμύρια τόνους ετησίως για πράσινο υδρογόνο σύμφωνα με τις τεχνικές λεπτομέρειες που σχεδίασε η κοινοπραξία, είναι ένα από τα τρία έργα που εξετάζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τα μη ορυκτά καύσιμα.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης