Υβριδικό φορτηγό πλοίο σαλπάρει με ηλιακή τεχνολογία Longi (pveurope.eu)
Η Longi (κινεζική εταιρεία φωτοβολταϊκών, ηλιακών συλλεκτών και έργων ηλιακής ενέργειας) έχει παραδώσει πάνω από 500 ηλιακές μονάδες για το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων διπλής πρόωσης της Κίνας, συνδυάζοντας LNG και φωτοβολταϊκά για καθαρές θαλάσσιες δραστηριότητες.
Τέτοια κατασκευή που να περιλαμβάνει ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ), δεν αποκλείεται να αποτελέσει το μέλλον παγκόσμιου δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας.
Το pveurope.eu αποκαλύπτει ότι το υπερωκεάνιο πλοίο είναι εξοπλισμένο με περισσότερες από 500 μονάδες Sea-Shield της Longi οι οποίες έχουν αναπτυχθεί με προηγμένη αντιδιαβρωτική τεχνολογία και έχουν σχεδιαστεί για αντοχή σε σκληρά θαλάσσια περιβάλλοντα.
Οι μονάδες καλύπτουν το άνω κατάστρωμα του πλοίου και παρέχουν καθαρή, σταθερή ενέργεια για τα συστήματα επί του πλοίου, συμπεριλαμβανομένου του φωτισμού και της επικοινωνίας.
Θα πλέει στη Β. Ιρλανδία έως το 2024
Το φωτοβολταϊκό σύστημα παρέχει μέγιστη ισχύ 302,8 κιλοβάτ και παράγει 410.000 kWh ηλεκτρικής ενέργειας ετησίως, εξοικονομώντας περίπου 111 τόνους καυσίμων.
Το πλοίο διπλού καυσίμου μήκους 200 μέτρων, που τροφοδοτείται με ηλιακή ενέργεια και LNG, έχει πλέον ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι.
Ειδικά σχεδιασμένες ηλιακές μονάδες
Με την ονομασία «Yuanhai Kou», το πλοίο έχει μήκος 199,9 μέτρα, ολική χωρητικότητα 68.252 τόνων και εκτόπισμα 39.069 τόνων.
Διαθέτει 12 καταστρώματα οχημάτων (8 σταθερά και 4 κινητά) και μπορεί να μεταφέρει έως και 7.000 τυπικά οχήματα.
Δεξαμενόπλοια με μπαταρίες σε ρότα μέλλοντος…
Σχεδιασμένα για τις απαιτητικές συνθήκες των θαλάσσιων περιβαλλόντων που χαρακτηρίζονται από υψηλό ψεκασμό αλατιού, υγρασία και κραδασμούς, οι μονάδες της σειράς Sea-Shield προσφέρουν βελτιωμένη αντοχή στη διάβρωση και την εισροή νερού.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της χρήσης αντιδιαβρωτικών υλικών πλαισίου, ενισχυμένων διαδικασιών στεγανοποίησης και ειδικά σχεδιασμένων κουτιών διακλάδωσης, εξασφαλίζοντας σταθερή και αποτελεσματική ισχύ εξόδου σε σύνθετα σενάρια πλοίου και υποστηρίζοντας αξιόπιστη παραγωγή πράσινης ενέργειας κατά τη διάρκεια της πλοήγησης.
Τα προαναφερόμενα δείχνουν ότι το μέλλον δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας σε διεθνή κλίμακα μπορεί να είναι τα δεξαμενόπλοια με μπαταρίες.
www.worldenergynews.gr






