Θα πάει στράφι η βιασύνη των ΗΠΑ για την κατασκευή τους - Οι αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας πιστεύουν ότι οι πωλήσεις EV θα μπορούσαν να εκτοξευθούν βραχυπρόθεσμα
Μπορεί ο πόλεμος Ιράν - Ισραήλ να δείχνει ότι πλησιάζει προς τη λήξη του, όμως τα απόνερά… του θα αρχίσουν να φαίνονται όλο και πιο έντονα.
Οι επιπτώσεις στις ανθρώπινες ζωές, στο περιβάλλον και στην ενέργεια θα έπρεπε ήδη να απασχολούν.
Ένα από τα θέματα για τα οποία θα γίνει μεγάλη συζήτηση (σύμφωνα με την ιστοσελίδα CleanTechnica) είναι το τι θα συμβεί σε όλους αυτούς τους νέους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Η βιασύνη για την κατασκευή σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ συνεχίστηκε με γοργούς ρυθμούς φέτος, παρόλο που τα Ρεπουμπλικανικά μέλη του Κογκρέσου είναι έτοιμα να ψηφίσουν ένα νέο φορολογικό νομοσχέδιο που καταργεί την τρέχουσα πίστωση των 7.500 δολαρίων για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Πολλοί παρατηρητές της αυτοκινητοβιομηχανίας προβλέπουν ότι η απώλεια της φορολογικής πίστωσης θα καταστρέψει ουσιαστικά την αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας στις ΗΠΑ.
Τι συμβαίνει με τη βιασύνη για την κατασκευή νέων σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων; Δεν θα σκουριάσουν όλοι και θα καταστραφούν αν καταρρεύσει η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ;
Πρόβλεψη για εκτίναξη πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων
Ακόμα και πριν ο Τραμπ διατάξει τον βομβαρδισμό του Ιράν, οι αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας προέβλεπαν ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσαν να εκτοξευθούν στις ΗΠΑ βραχυπρόθεσμα, καθώς οι οδηγοί σπεύδουν να επωφεληθούν από την φορολογική πίστωση πριν αυτή εμπίπτει στο πλαίσιο της μείωσης του προϋπολογισμού των Ρεπουμπλικανών.
Αν δεν βιάζονται ακόμα, αυτό συμβαίνει επειδή το φορολογικό νομοσχέδιο δεν έχει τεθεί ακόμη σε τελική ψηφοφορία.
Υπάρχει επίσης μια πιθανότητα (αν και πολύ απομακρυσμένη), το Κογκρέσο να αναγκαστεί να διατηρήσει την φορολογική πίστωση.
Εν τω μεταξύ, οι παράγοντες στον τομέα των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων προχωρούν μπροστά, σαν η αγορά κινητικότητας μηδενικών εκπομπών να συνεχίσει να κερδίζει δυναμική πολύ μετά την αποχώρηση του Τραμπ από το αξίωμα (20 Ιανουαρίου 2029).
Μία από τις προκλήσεις που πρέπει να επιλυθούν είναι το μακρύ χρονοδιάγραμμα που απαιτείται για την εγκατάσταση νέων σταθμών γρήγορης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, οι οποίοι συνήθως απαιτούν νέες τάφρους για νέα ηλεκτρική υποδομή και αναβάθμιση των πόρων του δικτύου.
Νέοι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
Βρίσκεται στην αποθήκη της Costco στο North Port στη Φλόριντα, ο σταθμός φόρτισης 3 μονάδων και 6 θυρών μπορεί να προσφέρει φόρτιση έως και 80% σε 20-60 λεπτά.
Οι προαναφερόμενες μονάδες διαθέτουν ένα καλώδιο CCS και ένα καλώδιο NACS η καθεμία, για να παρέχουν φόρτιση για σχεδόν οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα στο δρόμο.
Ο σύντομος χρόνος παράδοσης είναι το κύριο πλεονέκτημα του επιχειρηματικού μοντέλου της Electric Era. Ξεκίνησαν το έργο Costco στις 7 Απριλίου, όταν υπογράφηκε η σύμβαση.
Οι άδειες για την παράδοση του υλικού είχαν παραταχθεί μέχρι τα μέσα Μαΐου, η κατασκευή διήρκεσε μόνο 10 ημέρες, η νέα εγκατάσταση πέρασε την τελική της επιθεώρηση στις 29 Μαΐου και η Electric Era έθεσε σε λειτουργία την παροχή ρεύματος μία ημέρα αργότερα, στις 30 Μαΐου.
Σε αντίθεση με τα συμβατικά έργα ταχείας φόρτισης, δεν υπάρχει ανάγκη για αναβάθμιση του δικτύου. Αυτό εξοικονομεί χρήματα σε υποδομές και περιορίζει το χρονοδιάγραμμα αδειοδότησης στο ελάχιστο.
Η Electric Era σημειώνει επίσης ότι η εγκατάσταση χωρίς αναβάθμιση μπορεί να βοηθήσει στην υποστήριξη της αίτησης του ιδιοκτήτη του χώρου για κρατικές και ομοσπονδιακές επιχορηγήσεις, όπως αυτές ισχύουν.
Η Electric Era αξιοποιεί επίσης όλους τους πόρους και τη βάση γνώσεων της βιομηχανίας σταθμών φόρτισης, πράγμα που σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες των χώρων δεν χρειάζεται να επανεφεύρουν τον τροχό των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων για τους εαυτούς τους.
www.worldenergynews.gr






