Ναυτιλία

Εγκρίθηκε το «πρώτο στον κόσμο» πλοίο μεταφοράς LCO2/μεθανόλης (offshore-energy.biz)

Εγκρίθηκε το «πρώτο στον κόσμο» πλοίο μεταφοράς LCO2/μεθανόλης (offshore-energy.biz)

Το καράβι που κατασκευάζουν οι MOL και Mitsubishi Shipbuilding, αναμένεται να ενισχύσει τη συνολική οικονομική βιωσιμότητα των αλυσίδων εφοδιασμού και να συμβάλει σημαντικά στην υλοποίησή τους

Οι ιαπωνικές ναυτιλιακές εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Mitsubishi Shipbuilding (μέρος της Mitsubishi Heavy Industries), εξασφάλισαν σε πρώτη φάση έγκριση (AiP) για το από κοινού αναπτυγμένο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2)/μεθανόλης το οποίο θεωρείται ότι είναι το «πρώτο στον κόσμο», σύμφωνα με αποκαλυπτικό άρθρο του offshore-energy.biz.

Μάλιστα βραβεύτηκε από την ClassNK για την ιδέα του καραβιού που βασίζεται σε ένα σκάφος μεταφοράς LCO2 χαμηλής πίεσης το οποίο στοχεύει στη μεταφορά CO2 σε ταξίδια προς τα έξω και συνθετικής μεθανόλης σε ταξίδια επιστροφής.

Επιτυγχάνοντας διπλή μεταφορά CO2 και μεθανόλης, η MOL και η Mitsubishi προβλέπουν την εξάλειψη των ταξιδιών με άδειο φορτίο και τη βελτίωση της συνολικής αποδοτικότητας των μεταφορών.

Με την έγκριση που έχει τεθεί σε ισχύ, η MOL και η Mitsubishi Shipbuilding σκοπεύουν να προχωρήσουν στην ανάπτυξη του πλοίου μεταφοράς LCO2/μεθανόλης, βασιζόμενη στα ευρήματα και τις τεχνικές προκλήσεις που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης της ιδέας.

Στόχος είναι η εμπορευματοποίηση του πλοίου μέσω της συνεργασίας με σχετικές εταιρείες στην αλυσίδα εφοδιασμού και άλλους εταίρους.

Το πλοίο μεταφοράς LCO2/μεθανόλης αναμένεται να ενισχύσει τη συνολική οικονομική βιωσιμότητα αυτών των αλυσίδων εφοδιασμού και να συμβάλει σημαντικά στην υλοποίησή τους.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης