Οι τροποποιήσεις για έργο ΑΠΕ περιλαμβάνουν νέες διαδρομές - Η κατασκευαστική εταιρεία θα μειώσει τον αριθμό των τουρμπινών από 170 σε 143
Αλλαγές αναμένεται να γίνουν σε υπό σχεδίαση έργο αιολικής ενέργειας και αποθήκευσης στην Αυστραλία, σύμφωνα με το reneweconomy.com.au.
Μάλιστα η κατασκευαστική εταιρεία γνωστοποίησε ότι θα προβεί σε υποχωρήσεις προκειμένου να γίνει λειτουργικό.
Κοντύτερες τουρμπίνες, μικρότερη μπαταρία, νέα διαδρομή και αναβαθμίσεις δρόμων για μεταφορά γιγαντιαίων πτερύγιων, είναι τα στοιχεία που εξετάζονται.
Η Baywa RE (γερμανική εταιρεία ανάπτυξης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και αποθήκευσης) υπέβαλε νέα, αναθεωρημένη αίτηση για ένα προτεινόμενο έργο αιολικής ενέργειας και αποθήκευσης στη νοτιοδυτική Νέα Νότια Ουαλία, παρά το γεγονός ότι κέρδισε δικαιώματα πρόσβασης μόνο για ένα κλάσμα του σχεδιασμού του έργου.
Μια παραλλαγή στην ομοσπονδιακή περιβαλλοντική παραπομπή της εταιρείας για το αιολικό πάρκο Bullawah δείχνει ότι η γερμανική εταιρεία εξακολουθεί να θέλει να κατασκευάσει ένα έργο 815 μεγαβάτ (MW), αν και μειωμένο από τα προηγουμένως συστημένα 1.000 MW.
Το έργο έλαβε δικαιώματα πρόσβασης στο δίκτυο για μόλις 283 MW χωρητικότητας για το έργο που βρίσκεται στις πεδιάδες Hay στη νεοσύστατη ζώνη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) Νοτιοδυτικής Αγγλίας μαζί με 3 άλλα έργα (δύο από αυτά έχουν επίσης μειωθεί σημαντικά επειδή η REZ δεν έχει επαρκή χωρητικότητα σύνδεσης).
Φαίνεται ότι όλα τα άλλα σχετικά με το έργο Bullewah συρρικνώνονται εκτός από τις αναβαθμίσεις των δρόμων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των υπερμεγέθων μεταφορών.
Προτεινόμενες αλλαγές
Στην τροποποίηση του EPBC που κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα, η Baywa επισημαίνει ότι θα μειώσει τον αριθμό των ανεμογεννητριών από 170 σε 143, γεγονός που μειώνει το αποτύπωμα από λίγο πάνω από 1000 εκτάρια σε 656 εκτάρια.
Οι ανεμογεννήτριες θα είναι επίσης μικρότερες, από μια άκρη πτερυγίου 300 μέτρων σε 233 μέτρα.
Η μπαταρία επί τόπου συρρικνώνεται από ένα σύστημα 4 ωρών, 500 μεγαβάτ σε μια συσκευή δύο ωρών, 359 MW.
«Η μείωση του μεγέθους του BESS βασίζεται στην ανάλυση του αιολικού πάρκου Bullawah σχετικά με την απαραίτητη χωρητικότητα αποθήκευσης για το Έργο, σε σχέση με αυτό το τμήμα της Νοτιοδυτικής REZ», ανέφερε η εταιρεία στο αίτημά της προς την EPBC για τροποποίηση του έργου.
Αυτά τα σχέδια για τη συρρίκνωση του έργου ήταν σε πλήρη εξέλιξη πριν γίνει γνωστό ότι μόνο 4 έργα κέρδισαν δικαιώματα πρόσβασης στο δίκτυο στην REZ, με την Baywa RE να υποβάλλει τις τροποποιήσεις στους κυβερνητικούς σχεδιαστές της ΝΝΟ τον Μάρτιο.

Υποβολή τροποποίησης - Νέες διαδρομές - Αναβαθμίσεις δρόμων
Η τροποποίηση που υποβλήθηκε στην κυβέρνηση της Νέας Νότιας Ουαλίας νωρίτερα φέτος υποδήλωνε ότι το μικρότερο μέγεθος ανεμογεννήτριας περιοριζόταν από τις δύο νέες επιλογές διαδρομής από δύο διαφορετικά λιμάνια που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η Baywa RE.
«Το αιολικό πάρκο Bullawah στη συνέχεια εντόπισε ένα μέγιστο εναλλακτικό μέγεθος ανεμογεννήτριας (ύψος κορυφής έως 233 m, ύψος πλήμνης έως 148 m και μήκος πτερυγίου έως 80 m) προς τις Διαδρομές Μεταφοράς από το Λιμάνι προς το Σανό.
Όμως είναι πιθανό οι αναβαθμίσεις δρόμων για την υποδοχή μιας μεγαλύτερης τουρμπίνας (με μήκος πτερυγίου που υπερβαίνει τα 80 μέτρα) να πραγματοποιηθούν κατά μήκος ορισμένων ή όλων των προτεινόμενων διαδρομών από το λιμάνι προς τις ζώνες σανού είτε από την κυβέρνηση της Νέας Νότιας Ουαλίας είτε από τρίτο κατασκευαστή», αναφέρει η τροποποιημένη εκτίμηση επιπτώσεων στην κυκλοφορία του κατασκευαστή για τη διαδικασία σχεδιασμού της Νέας Νότιας Ουαλίας.
Η ίδια η κυβέρνηση της Νέας Νότιας Ουαλίας επενδύει 128 εκατομμύρια δολάρια σε αναβαθμίσεις δρόμων από το λιμάνι του Νιούκαστλ για τη μεταφορά βαρέων τμημάτων τουρμπίνας σε ΖΑΕ.
Θα αναβαθμίσει 19 δρόμους και διασταυρώσεις μεταξύ του λιμένα του Νιούκαστλ και των ΖΑΕ Χάντερ και Κεντρικής Δυτικής Οράνα.
Η Baywa RE αναζητά τώρα μια εκτεταμένη διαδρομή μεταφοράς από το λιμάνι του Νιούκαστλ και μια εναλλακτική λύση από την Αδελαΐδα, οι οποίες θα χρειαστούν αναβαθμίσεις δρόμων για να χειριστούν τα πολύ μεγάλα, πολύ βαριά μέρη της μπαταρίας και των τουρμπίνας.
Οι 2 διαδρομές προέκυψαν αφού το τμήμα μεταφορών της Νέας Νότιας Ουαλίας δήλωσε ότι χρειαζόταν σημαντικές επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την αρχική προτεινόμενη διαδρομή για να αποφασίσει ποιες αναβαθμίσεις χρειάζονταν και τον αντίκτυπο στην κυκλοφορία.
Η υλικοτεχνική πρόκληση της μεταφοράς πτερυγίων μήκους σχεδόν 80 μέτρων και άλλου εξοπλισμού, όπως μετασχηματιστές που μπορούν να ζυγίζουν εκατοντάδες τόνους, είναι ένας από τους μεγαλύτερους «πονοκεφάλους» για τους κατασκευαστές ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, που απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και σημαντικό κόστος.
www.worldenergynews.gr






