Η ΔΕΗ πέρασε στην επίθεση στον ανταγωνισμό της αγοράς προμήθειας για τα μερίδια αγοράς, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στη στρατηγικής της πελατοκεντρικότητας. Με το νέο πρόγραμμα myHome Plan, που εγκαινίασε βάζει επίκεντρο όχι την τιμή της κιλοβατώρας, αλλά την αξία που αποκομίζει ο πελάτης και έμφαση στον έλεγχο της κατανάλωσης.
Με σταθερή τιμή κιλοβατώρας διευκολύνει τις οικογένειες στην προσπάθεια συγκράτησης του ενεργειακού κόστους καθώς το myHome Plan προσφέρει σταθερό λογαριασμό 60 ευρώ τον μήνα για κατανάλωση από 2.500 έως 4.500 kWh ετησίως, με πάγιο 5 ευρώ και τιμή 14,5 λεπτά ανά κιλοβατώρα. Η εκκαθάριση γίνεται δύο φορές τον χρόνο, ενώ η χρήση του ψηφιακού συμβούλου myEnergy Coach δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να παρακολουθούν την κατανάλωση τους και να έχουν πλήρη έλεγχο του κόστους.
Κυρίως όμως προσφέρει περισσότερα προνόμια και υπηρεσίες στην ίδια τιμή και όχι μόνο ενέργεια, με στόχο να δημιουργήσει μια πιο ουσιαστική και μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή.
Κλειδί τα προγράμματα πιστότητας
Η στρατηγική αυτή συνδέεται με μια ευρύτερη τάση της αγοράς, όπου οι πάροχοι προσπαθούν να «κλειδώσουν» ποιοτικά πελατολόγια μέσω προγραμμάτων πιστότητας. Η ΔΕΗ, ήδη με ισχυρό δίκτυο συνεργασιών, επιχειρεί να διαφοροποιηθεί δίνοντας έμφαση στη διαχρονικότητα και όχι στις απλές προσφορές της στιγμής. Η αξία του σταθερού πελατολογίου που δεν αλλάζει εταιρεία γίνεται εξάλλου όλο και μεγαλύτερη, σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός στην αγορά προμήθειας μεγαλώνει.
Το νέο τιμολόγιο πέρα από την ενέργεια, προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο προσφορών και εκπτώσεων. Μέσω του προγράμματος myRewards Coupons, οι πελάτες αποκτούν πρόσβαση σε εκπτώσεις από 182 συνεργάτες, όπως 30% στο ναύλο Family της Aegean με μίλια Miles+Bonus, 10% έκπτωση σε μικροσυσκευές Κωτσόβολου και δωροεπιταγές efood. Οι συνεργασίες αυτές μειώνουν έμμεσα το κόστος της ενέργειας και ταυτόχρονα αναβαθμίζουν την καθημερινή κατανάλωση.
Όπως σημείωσε ο αναπληρωτής CEO, Γιώργος Καρακούσης, «δεν πουλάμε ταρίφες, πουλάμε λύσεις». Το νέο αφήγημα της ΔΕΗ βασίζεται σε τρεις πυλώνες: πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, συμβουλευτική υποστήριξη και προσφορά αξίας που υπερβαίνει την τιμή. Στον πυρήνα βρίσκεται η πελατοκεντρικότητα: ψηφιακές εφαρμογές όπως το digital bill ή ο λογαριασμός με QR Code, που θα συνδέεται με ψηφιακό βοηθό, καθιστούν τη σχέση με τον πελάτη πιο απλή και πιο διαφανή.
Με το myHome Plan, η ΔΕΗ ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην εμπορική πολιτική των utilities: όχι μόνο χαμηλές τιμές, αλλά ένα μοντέλο υπηρεσιών «everything as a service», που προσφέρει περισσότερη αξία στην ίδια τιμή και βάζει τον πελάτη στο επίκεντρο.
www.worldenergynews.gr






