Ο Μετροπόντικας «ΝΙΚΗ» που ξεκίνησε από το Φρέαρ Βεΐκου έχει ήδη περάσει από τους σταθμούς Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι και Ελικώνος αναμένεται μετά από το αναγκαίο «σέρβις» να ξεκινήσει προς τον επόμενο προορισμό του που είναι ο σταθμός ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
Χωρίς σταματημό οι Μετροπόντικες σκάβουν κάτω από την Αθήνα, με τον «Νίκη» να φτάνει στον σταθμό ΚΥΨΕΛΗ, έχοντας ήδη κατασκευάσει πάνω από 2,6 χλμ υπόγειας γραμμής.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, ο σταθμός ΚΥΨΕΛΗ αναμένεται να είναι ένας από τους πλέον πολυσύχναστους στης γραμμής 4, λόγω της πυκνοκατοίκησης στην περιοχή.
Ο Μετροπόντικας «ΝΙΚΗ» που ξεκίνησε από το Φρέαρ Βεΐκου έχει ήδη περάσει από τους σταθμούς Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι και Ελικώνος αναμένεται μετά από το αναγκαίο «σέρβις» να ξεκινήσει προς τον επόμενο προορισμό του που είναι ο σταθμός ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
Εκεί αναμένεται να φτάσει μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου και στη συνέχεια θα κατευθυνθεί προς ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΑΚΑΔΗΜΙΑ, ΚΟΛΩΝΑΚΙ για να τερματίσει στον σταθμό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ μέχρι τα τέλη της επόμενης χρονιάς (2026).
Αναφορικά με τον μετροπόντικα ΑΘΗΝΑ, έχοντας διανύσει 4,5 χλμ από τα 5,7χλμ, χει ήδη περάσει και από τους ενδιάμεσους σταθμούς της διαδρομής του (Γουδή, Ζωγράφου, Ιλίσια, Πανεπιστημιούπολη, πλέον είναι στην τελική ευθεία καθώς έχει φύγει από τον σταθμό ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ και κατευθύνεται προς τον σταθμό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ από όπου θα αποσυναρμολογηθεί και θα μεταφερθεί εκτός του έργου.
Συνολικά οι δυο μετροπόντικες έχουν διανοίξει πάνω από 7 χιλιόμετρα από τα περίπου 13 χιλιόμετρα (12,8χλμ για την ακρίβεια) της νέας «πορτοκαλί» γραμμής.
Να θυμίσουμε πως το σχήμα ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A που έχει αναλάβει το μεγάλο αυτό έργο αγόρασε τα δύο ΤΒΜ καινούργια από την Γερμανία και ουσιαστικά τα μηχανήματα ξεκίνησαν από τα δύο άκρα της νέας γραμμής με κοινό σταθμό εξόδου τον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ.
Παράλληλα προχωρούν και οι εργασίες κατασκευής με συμβατικά μηχανικά μέσα, των υπόγειων σηράγγων κάτω από την Λεωφ. Βεΐκου, στην αρχή του Έργου και κάτω από την Λεωφ. Κατεχάκη, στο τέλος του Έργου, όπως και η κατασκευή της υπόγειας σήραγγας αποβαθρών του σταθμού Κολωνάκι.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, ο σταθμός ΚΥΨΕΛΗ αναμένεται να είναι ένας από τους πλέον πολυσύχναστους στης γραμμής 4, λόγω της πυκνοκατοίκησης στην περιοχή.
Ο Μετροπόντικας «ΝΙΚΗ» που ξεκίνησε από το Φρέαρ Βεΐκου έχει ήδη περάσει από τους σταθμούς Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι και Ελικώνος αναμένεται μετά από το αναγκαίο «σέρβις» να ξεκινήσει προς τον επόμενο προορισμό του που είναι ο σταθμός ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
Εκεί αναμένεται να φτάσει μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου και στη συνέχεια θα κατευθυνθεί προς ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΑΚΑΔΗΜΙΑ, ΚΟΛΩΝΑΚΙ για να τερματίσει στον σταθμό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ μέχρι τα τέλη της επόμενης χρονιάς (2026).
Αναφορικά με τον μετροπόντικα ΑΘΗΝΑ, έχοντας διανύσει 4,5 χλμ από τα 5,7χλμ, χει ήδη περάσει και από τους ενδιάμεσους σταθμούς της διαδρομής του (Γουδή, Ζωγράφου, Ιλίσια, Πανεπιστημιούπολη, πλέον είναι στην τελική ευθεία καθώς έχει φύγει από τον σταθμό ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ και κατευθύνεται προς τον σταθμό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ από όπου θα αποσυναρμολογηθεί και θα μεταφερθεί εκτός του έργου.
Συνολικά οι δυο μετροπόντικες έχουν διανοίξει πάνω από 7 χιλιόμετρα από τα περίπου 13 χιλιόμετρα (12,8χλμ για την ακρίβεια) της νέας «πορτοκαλί» γραμμής.
Να θυμίσουμε πως το σχήμα ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A που έχει αναλάβει το μεγάλο αυτό έργο αγόρασε τα δύο ΤΒΜ καινούργια από την Γερμανία και ουσιαστικά τα μηχανήματα ξεκίνησαν από τα δύο άκρα της νέας γραμμής με κοινό σταθμό εξόδου τον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ.
Παράλληλα προχωρούν και οι εργασίες κατασκευής με συμβατικά μηχανικά μέσα, των υπόγειων σηράγγων κάτω από την Λεωφ. Βεΐκου, στην αρχή του Έργου και κάτω από την Λεωφ. Κατεχάκη, στο τέλος του Έργου, όπως και η κατασκευή της υπόγειας σήραγγας αποβαθρών του σταθμού Κολωνάκι.
www.worldenergynews.gr






