Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη χαιρέτισε τα σχέδια για αναθεώρηση του στόχου μείωσης των εκπομπών άνθρακα έως το 2035, υπογράμμισε όμως ότι, όπως είναι διατυπωμένα σήμερα, «δεν θα στηρίξουν την παραγωγή προσιτών οχημάτων για τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών»
Η Stellantis δήλωσε την Τρίτη (16/12) ότι οι προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη στήριξη της ενεργειακής μετάβασης της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν αντιμετωπίζουν κρίσιμες προκλήσεις, όπως η απουσία σαφούς οδικού χάρτη για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και η έλλειψη ευελιξίας στους στόχους του 2030 για τα επιβατικά αυτοκίνητα.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη χαιρέτισε τα σχέδια για αναθεώρηση του στόχου μείωσης των εκπομπών άνθρακα έως το 2035, υπογράμμισε όμως ότι, όπως είναι διατυπωμένα σήμερα, «δεν θα στηρίξουν την παραγωγή προσιτών οχημάτων για τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών».
«Δυστυχώς, οι προτάσεις δεν αντιμετωπίζουν ουσιαστικά τα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος αυτή τη στιγμή», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Η Stellantis πρόσθεσε ότι το πακέτο μέτρων της ΕΕ παραμένει ελλιπές χωρίς σαφή ορισμό του τοπικού περιεχομένου για τα ευρωπαϊκά οχήματα.
www.worldenergynews.gr
Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη χαιρέτισε τα σχέδια για αναθεώρηση του στόχου μείωσης των εκπομπών άνθρακα έως το 2035, υπογράμμισε όμως ότι, όπως είναι διατυπωμένα σήμερα, «δεν θα στηρίξουν την παραγωγή προσιτών οχημάτων για τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών».
«Δυστυχώς, οι προτάσεις δεν αντιμετωπίζουν ουσιαστικά τα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος αυτή τη στιγμή», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Η Stellantis πρόσθεσε ότι το πακέτο μέτρων της ΕΕ παραμένει ελλιπές χωρίς σαφή ορισμό του τοπικού περιεχομένου για τα ευρωπαϊκά οχήματα.
www.worldenergynews.gr






