Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

Συνεργασία WinGD και  Mitsubishi Shipbuilding για τα πλοία με αμμωνία

Συνεργασία WinGD και  Mitsubishi Shipbuilding για τα πλοία με αμμωνία

 Η πράσινη αμμωνία έχει αναδειχθεί ως ένα πολλά υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο για να βοηθήσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα

 

Η ελβετική ναυτιλιακή εταιρεία ενέργειας WinGD και η ιαπωνική ναυπηγική εταιρεία Mitsubishi Shipbuilding υπέγραψαν μνημόνιο συμφωνίας για  πλοία που τροφοδοτούνται με αμμωνία.

Η  WinGD θα εφαρμόζει τους κινητήρες της με αμμωνία X-DF-A σε μια σειρά σκαφών, με τη Mitsubishi να σχεδιάζει τα πλοία και να ολοκληρώνει την αλυσίδα καυσίμου με το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας (AFSS).

Η πράσινη αμμωνία έχει αναδειχθεί ως ένα πολλά υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο για να βοηθήσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα.

«Αυτή η συνεργασία θα δώσει τόσο στη Mitsubishi όσο και στη WinGD ένα σημαντικό πλεονέκτημα πρώτης κίνησης στη χρήση αμμωνίας σε κινητήρες πλοίων για την επίτευξη των στόχων απαλλαγής από τον άνθρακα του ΙΜΟ. Θα χαράξει το δρόμο για τη νέα γενιά τεχνολογίας που θα εφαρμοστεί σε ένα ευρύ φάσμα πλοίων τις επόμενες δεκαετίες», δήλωσε ο Manabu Kawakado, Επικεφαλής του Κέντρου Ναυτιλιακής Μηχανικής στη Mitsubishi Shipbuilding.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η WinGD θα αναπτύξει κινητήρες X-DF-A διαφόρων μεγεθών, παρέχοντας στη Mitsubishi τις προδιαγραφές για την εγκατάσταση των κινητήρων και τις απαιτήσεις για όλα τα βοηθητικά συστήματα καυσίμων. Η Mitsubishi θα σχεδιάσει τα πλοία, θα θέσει παραμέτρους απόδοσης για τους κινητήρες και θα αναπτύξει περαιτέρω το υπάρχον AFSS της για χρήση με τους κινητήρες αμμωνίας της WinGD.

Αυτό το έργο θα επιτρέψει στη WinGD και στη Mitsubishi να σημειώσουν περαιτέρω πρόοδο στην παροχή ικανότητας με αμμωνία στα εμπορικά πλοία εντός του καθιερωμένου χρονοδιαγράμματος ανάπτυξης καυσίμων στο μέλλον», δήλωσε ο Dominik Schneiter, Αντιπρόεδρος Έρευνας & Ανάπτυξης της WinGD. «Είναι μια έγκαιρη ευκαιρία να εφαρμοστούν κινητήρες X-DF-A σε ένα ευρύτερο φάσμα μεγεθών οπών. Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε τη δυνατότητα εφαρμογής αυτών των κινητήρων και των κρίσιμων στοιχείων καυσίμου τους σε πολλούς τύπους σκαφών, τηρώντας παράλληλα τα υψηλότερα πρότυπα για περιβαλλοντικές επιπτώσεις και για την ασφάλεια του πληρώματος επί του σκάφους.» Το έργο θα ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του 2023, με ένα χρονοδιάγραμμα που θα μπορούσε να θέσει τα πλοία σε λειτουργία έως το 2027.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης