Το Βερολίνο και το Παρίσι διαφωνούν για τη σύνθεση της κοινοπραξίας. Η Γερμανία κατηγορεί τη γαλλική βιομηχανία ότι μπλοκάρει την επόμενη φάση στην ανάπτυξη του προγράμματος απαιτώντας την αποκλειστική διεύθυνση του έργου
Νέα ερωτήματα σχετικά με το κοινό πρόγραμμα μαχητικών αεροσκαφών FCAS της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Ισπανίας έθεσε ο επικεφαλής της Dassault Aviation σήμερα (16/12) λέγοντας ότι το μέλλον του εξαρτάται εν μέρει από το αν η Γερμανία είναι διατεθειμένη να επανεξετάσει την εξάρτησή της από τις εισαγωγές όπλων από τις ΗΠΑ.
«Θα συμβεί; Δεν ξέρω», είπε ο CEO, Ερίκ Τραπιέ, επαναλαμβάνοντας τα αιτήματα για καλύτερη ηγεσία στο βασικό σκέλος του προγράμματος FCAS, το οποίο περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη drones.
Ερωτηθείς σχετικά με τις αναφορές ότι η Γαλλία και η Γερμανία θα μπορούσαν να κατασκευάσουν δύο αεροσκάφη υπό την ίδια ομπρέλα για να γεφυρώσουν τις διαφορές μεταξύ της Dassault και της Airbus, ο Τραπιέ δήλωσε στο Reuters: «Κανείς δεν μου έχει μιλήσει για δύο αεροσκάφη».
Το Βερολίνο και το Παρίσι διαφωνούν για τη σύνθεση της κοινοπραξίας. Η Γερμανία κατηγορεί τη γαλλική βιομηχανία ότι μπλοκάρει την επόμενη φάση στην ανάπτυξη του προγράμματος απαιτώντας την αποκλειστική διεύθυνση του έργου.
www.worldenergynews.gr
«Θα συμβεί; Δεν ξέρω», είπε ο CEO, Ερίκ Τραπιέ, επαναλαμβάνοντας τα αιτήματα για καλύτερη ηγεσία στο βασικό σκέλος του προγράμματος FCAS, το οποίο περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη drones.
Ερωτηθείς σχετικά με τις αναφορές ότι η Γαλλία και η Γερμανία θα μπορούσαν να κατασκευάσουν δύο αεροσκάφη υπό την ίδια ομπρέλα για να γεφυρώσουν τις διαφορές μεταξύ της Dassault και της Airbus, ο Τραπιέ δήλωσε στο Reuters: «Κανείς δεν μου έχει μιλήσει για δύο αεροσκάφη».
Το Βερολίνο και το Παρίσι διαφωνούν για τη σύνθεση της κοινοπραξίας. Η Γερμανία κατηγορεί τη γαλλική βιομηχανία ότι μπλοκάρει την επόμενη φάση στην ανάπτυξη του προγράμματος απαιτώντας την αποκλειστική διεύθυνση του έργου.
www.worldenergynews.gr






