Χωρητικότητα μπαταριών στερεάς κατάστασης 3GWh από 2 μεγάλα έργα στην Κίνα

Χωρητικότητα μπαταριών στερεάς κατάστασης 3GWh από 2 μεγάλα έργα στην Κίνα

«Κύμα» σχετικής παραγωγής στην ασιατική χώρα θα μπορούσαν να διαμορφώσουν την αλυσίδα εφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων τα επόμενα χρόνια

Στις 27 Νοεμβρίου, μια πρόταση για ένα εργοστάσιο μπαταριών στερεάς κατάστασης 1GWh στην Jiangxi (μία από τις κύριες περιοχές παραγωγής ξυλείας στη Νότια Κίνα) εισήλθε στη διαδικασία δημόσιας έγκρισης, σύμφωνα με το Sina.

Ταυτόχρονα, άλλες επαρχίες ανακοίνωσαν σχέδια παραγωγής καθόδων και κυψελών μεγάλης κλίμακας, συμπεριλαμβανομένου ενός έργου καθόδου λιθίου-σιδήρου/φωσφορικού μαγγανίου (LMFP) 40.000 τόνων στο Ya'an και μιας κυλινδρικής γραμμής κυψελών υψηλής ενεργειακής πυκνότητας 3GWh στο Shandong, υπογραμμίζοντας την επέκταση της χωρητικότητας σε πολλαπλές τεχνολογίες μπαταριών.

Μια θυγατρική της Pure Lithium New Energy, ηγείται του έργου Jiangxi 1GWh.

Η εγκατάσταση θα καταλαμβάνει περισσότερα από 68.000 τετραγωνικά μέτρα σε ένα πάρκο υψηλής τεχνολογίας στην κομητεία Huko και θα παράγει 1GWh μπαταριών αποθήκευσης στερεάς κατάστασης ετησίως μόλις ολοκληρωθεί.

Δημόσια έγγραφα δείχνουν ότι η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει αυτά τα στοιχεία στερεάς κατάστασης για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα, με δοκιμές μικρής κλίμακας το 2026 και πιθανές δοκιμές ενσωμάτωσης οχημάτων το 2027.

Εάν είναι επιτυχής, αυτό θα μπορούσε να γίνει μια από τις πρώτες εφαρμογές μπαταριών πλήρους στερεάς κατάστασης σε κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.

Παράλληλα, η Sanwei Battery (Shaanxi) προωθεί μια ξεχωριστή πρωτοβουλία για μπαταρίες στερεάς κατάστασης στη Ζώνη Υψηλής Τεχνολογίας Yugan της Jiangxi.

Σύμφωνα με αναφορές, το έργο σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης μπαταριών στερεάς κατάστασης, μια σύγχρονη έξυπνη βάση παραγωγής και υποστηρικτική υποδομή.

Η συνολική επένδυση είναι 17 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 2,43 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) και μόλις τεθεί σε πλήρη λειτουργία, το εργοστάσιο θα επιτύχει 2GWh ετήσιας παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης, στοχεύοντας σε εφαρμογές ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με το Ofweek.

Σχετικά με την Sanwei Battery

Η Sanwei Battery, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2024.

Ειδικεύεται στην κατασκευή μπαταριών, στις πωλήσεις, στις υπηρεσίες αποθήκευσης ενέργειας και σε ηλεκτρονικά/ενεργειακά υλικά, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών λιθίου στερεάς κατάστασης.

Η εταιρεία ανήκει από κοινού στην Guorui Supply Chain Company (70%) και στην Sanwei Guoheng (Shaanxi) Battery Energy Technology Partnership (30%), επενδυτικές οντότητες στον τομέα των μπαταριών.

Παρά το γεγονός ότι δραστηριοποιούνται στην αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών EV, αυτές οι εταιρείες είναι ανεξάρτητοι προμηθευτές, που δεν συνδέονται άμεσα με αυτοκινητοβιομηχανίες.

 

Η εξάπλωση της Sanwei Battery 

Η Sanwei Battery επεκτείνεται σε πολλές τοποθεσίες.

Στο Zhangjiakou, Hebei, το Sanwei Solid-State Specialty Battery Production Base Project βρίσκεται σε εξέλιξη εντός ενός βιομηχανικού πάρκου αυτοκινήτων, παράγοντας 1GWh μπαταριών λιθίου στερεάς κατάστασης.

Μια άλλη θυγατρική, η Sanwei (Longyan) Battery Technology Co., Ltd., έλαβε περιβαλλοντική έγκριση για ένα έργο μπαταριών λιθίου στερεάς κατάστασης 1GWh, υποστηρίζοντας περαιτέρω εφαρμογές EV.

Αυτές οι εξελίξεις, σε συνδυασμό με το έργο Jiangxi Pure Lithium, υπογραμμίζουν την αυξανόμενη εστίαση της Κίνας στην τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης για ηλεκτρικά οχήματα.

Παράλληλα με τις συνεχιζόμενες επεκτάσεις υλικού καθόδου LMFP και κυλινδρικών κυψελών σε άλλες επαρχίες, αντικατοπτρίζουν μια ευρύτερη στρατηγική για την κατασκευή χωρητικότητας μπαταριών ποιότητας EV σε πολλαπλές τεχνολογίες.

Ενώ οι Sanwei Battery και Pure Lithium New Energy λειτουργούν ανεξάρτητα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τα έργα τους έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν την αλυσίδα εφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές και η ενσωμάτωση.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης